Σχέδια της Νέας Τάξης Πραγμάτων
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 9:29 am
Καλώς ήλθατε στην σελίδα για το Αγιο Ορος
https://xristianos.net/forum/
επειδή στο άρθρο αυτό υιοθετεί τις ανησυχίες των Αμερικανών, που επιτέλους από δικά τους λάθη χάνουν την παγκόσμια κυριαρχία και θ΄αναγκαστούν να συνεργαστούν επί ίσοις όροις με τις άλλες μεγάλες χώρες.Το μέλλον ενός νέου «πολυ-πολικού» κόσμου, προδιαγράφεται ζοφερό, σε πολλούς τομείς. Η έκθεση αντικατοπτρίζει τον κόσμο μέσα από τα μάτια των ΗΠΑ, εστιάζοντας στους τομείς που θεωρούνται εν δυνάμει κίνδυνοι για την αμερικανική κυριαρχία, ενώ είναι η πιο απαισιόδοξη από τις εκθέσεις του Συμβουλίου Εθνικών Πληροφοριών που έχουν δημοσιευθεί ως σήμερα.