Σελίδα 1 από 1

Εκοιμήθη ο Τάσος Παπαδόπουλος !

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 12, 2008 3:56 pm
από pilotos
Η Κύπρος θρηνεί σήμερα την κοίμηση , ύστερα από μεγάλη δοκιμασία, ενός μεγάλου Έλληνα πολιτικού , του Τάσου Παπαδόπουλου. Ο απανταχού της γης Ελληνισμός, ανεξαρτήτως πολιτικής και κομματικής ταυτότητας, κλίνει ευλαβικά το γόνυ και προσεύχεται για την ανάπαυση της ψυχής του εν σκηναίς Δικαίων, στην επουράνια Βασιλεία του Θεού, όπου δεν υπάρχει λύπη, πόνος, δάκρυ και στεναγμός,αλλά ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ, χωρίς τέλος !

Εκεί θα συναντήσει πλειάδα Αγίων, Μαρτύρων, Νεομαρτύρων και Εθνομαρτύρων της Κύπρου και θα δέονται στον Τριαδικό Θεό για τη ψυχική και σωματική σωτηρία όλων των Ελλήνων,όλων των λαών, και υπέρ του τέλους της δοκιμασίας και της διχοτόμησης του νησιού.

Αιωνία του η μνήμη ! Καλό Παράδεισο ! Καλή Ανάσταση ! Αθάνατος !


( http://ierapostoli.wordpress.com/2008/1 ... omment-150 )

Re: Εκοιμήθη ο Τάσος Παπαδόπουλος !

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 12, 2008 5:08 pm
από pilotos
Καλό Δρόμο κ.Πρόεδρε…
( http://egolpio.wordpress.com/2008/12/12/tassos-2/ )

Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου για απώλεια Παπαδόπουλου
( http://www.romfea.gr/index.php?option=c ... 5&Itemid=1 )

Ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας για Τάσσο Παπαδόπουλο
( http://www.romfea.gr/index.php?option=c ... 6&Itemid=1 )

Re: Εκοιμήθη ο Τάσος Παπαδόπουλος !

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 13, 2008 12:14 am
από pilotos
Αφιέρωμα στο Τάσο Παπαδόπουλο :

( http://noiazomai.net/ ) ( www.antibaro.gr )

Να σημειώσουμε ότι 12 Δεκεμβρίου , πριν 14 χρόνια, εκοιμήθη και ο Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης κυρός Σεβαστιανός, ο εθνάρχης του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού !

Έτσι η 12η Δεκεμβρίου αποκτά συμβολική σημασία για τις 2 εσχατιές του Ελληνισμού, τη Βόρειο Ήπειρο και την Κύπρο !


http://ierapostoli.wordpress.com/2008/1 ... omment-152

Re: Εκοιμήθη ο Τάσος Παπαδόπουλος !

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 14, 2008 3:41 pm
από pilotos
Δείτε πως παρουσίασαν τη κοίμηση του Τάσου Παπαδόπουλου ο τουρκοκυπριακός τύπος και τα ελληνικά κανάλια !

( http://ierapostoli.wordpress.com/2008/1 ... omment-156 )

Να σημειώσω ότι τα κανάλια αυτά και τις εφημερίδες τους τα ταϊζουμε όλοι εμείς, είτε με τηλεθέαση, είτε με τις αγορές εφημερίδων, περιοδικών κτλ. Ας σκεφτούμε και ας προβληματιστούμε που δίνουμε τα λεφτά μας. Και ας ενημερώσουμε και όσους άλλους μπορούμε.

Re: Εκοιμήθη ο Τάσος Παπαδόπουλος !

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 16, 2008 6:55 am
από relis
Τα φερέφωνα του Αντίχριστου Συστήματος,
τα αφεντικά των ΜΜΕ,
δώσανε γραμμή για την μη προβολή
της εκδημίας του Λεβέντη Τάσσου Παπαδόπουλου,
του Ελληνα που κοιμήθηκε με ήσυχη την συνείδηση,
διότι έκανε κάτι σπάνιο :
Εκανε το χρέος του προς την Πατρίδα,
έδωσε ανάπαυση και αναψυχή στα οστά των προγόνων μας,
και όλοι μαζί τώρα στον ουρανό, η θριαμβεύουσα Συνάθροισις,
περιμένουνε και από εμάς, την κατάλληλη ώρα, να δούνε τι θα κάνουμε.
Οσο για τα φερέφωνα, λίγες οι ώρες τους ...

ΟΨΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΟΝ ΕΞΕΚΕΝΤΗΣΑΝ !!!