Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !
Συντονιστής: Συντονιστές
Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !
Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες ! Σοκαριστική συνέντευξη του Μητρ.Τιβεριάδος Αλεξίου ,που είναι μαζί με το ποίμνιο του, από τη φλεγόμενη Γάζα στο MEGA! Ειρηνικό Σάββατο ;
( http://ierapostoli.wordpress.com/2008/1 ... ges_raxil/ )
( http://ierapostoli.wordpress.com/2008/1 ... ges_raxil/ )
Και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία μου και δεν θα την κατανικήσουν ΠΟΤΕ οι δυνάμεις του Άδη ( Ματθ, 16:18 )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
( http://clubs.pathfinder.gr/xristianos )
- ΣΤΕΦΑΝΟΣ
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1280
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 9:35 am
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !
ελεος....υπάρχουν και παιδιά , θύματα αθώα ... ο θάνατος , αιώνες μετα τη θυσία του ΚΥΡΙΟΥ μας σε αυτούς τους τόπους συνεχίζει και καμαρώνει αγέρωχος
Ως πότε θα σταυρώνουμε τον ΧΡΙΣΤΟ μας;;;;
Ως πότε θα σταυρώνουμε τον ΧΡΙΣΤΟ μας;;;;
ο Χριστός σώζει....
-
petrosathonas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1460
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 29, 2008 4:55 pm
Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !
Και που σήμερα γιορτάσαμε τη μνήμη των 14.000 νηπίων που σφαγιάστηκαν από τον Ηρώδη
- theodora
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: https://theomezcrochet.blogspot.com/
- Επικοινωνία:
Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !
Το link μετακόμισε εδώ:
http://ierapostoli.wordpress.com/2008/1 ... ges_raxil/
και το βίντεο του Mega
http://www.megatv.com/summaries.asp?cat ... ubid=11657
No comments..............
http://ierapostoli.wordpress.com/2008/1 ... ges_raxil/
και το βίντεο του Mega
http://www.megatv.com/summaries.asp?cat ... ubid=11657
No comments..............
Τον μόνον που μπορεί ν΄αγαπήσεις είναι ο Θεός.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
- theodora
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: https://theomezcrochet.blogspot.com/
- Επικοινωνία:
Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !
Χίλια συγνώμη........... το σωστό του mega είναι αυτό:
http://www.megatv.com/summaries.asp?cat ... id=1165733
http://www.megatv.com/summaries.asp?cat ... id=1165733
Τον μόνον που μπορεί ν΄αγαπήσεις είναι ο Θεός.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !
Υπέρ της Ειρήνης τάχθηκε ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων
Γράφει ο/η Romfea.gr 10:23
30.12.08

Υπέρ του διαλόγου, της αμοιβαίας αποδοχής και εναντίον της βίας προς επίτευξη της ειρήνης τάχθηκε χθες κατά την αντιφώνησή του ο Μακαριώτατος Πατριάρχης της Αγίας Πόλεως Ιερουσαλήμ και πάσης Παλαιστίνης, Συρίας, Αραβίας Πέραν του Ιορδάνου, Κανά της Γαλιλαίας και Αγίας Σιών κ. Θεόφιλος Γ΄, στην δεξίωση που παρέθεσε ο Πρόεδρος του Ισραήλ κ. Σίμον Πέρες προς τιμήν των χριστιανικών κοινοτήτων τονίζοντας τα εξής:
...Η ανθρωπότητα έρχεται σήμερα αντιμέτωπη με σκληρές δυνάμεις της ασέβειας ακόμη και του εξευτελισμού. Και δυστυχώς, πολλά από αυτά γίνονται υπό το πρόσχημα της θρησκευτικής πίστης στο όνομα του Παντοδύναμου Θεού.
...Αυτή η χώρα είναι η πατρίδα των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών του Ιουδαϊσμού, του Χριστιανισμού και του Ισλάμ.
Και αποτελεί ζωντανό μάρτυρα της πολύ-πολιτισμικότητας και, ακόμη πιο σπουδαίο, της εθνικής και θρησκευτικής διαφορετικότητας.
...Αλλά θα πρέπει να περπατήσουμε στα τυφλά στο δρόμο της ειρήνης αν δεν εκτιμήσουμε ότι η κληρονομιά της συνύπαρξης μεταξύ των θρησκειών είναι δική μας σε αυτή τη χώρα. Βλέπουμε την πραγματική ανάγκη για ειρήνη;
Είναι τόσο δυνατό να υποστηρίξει κανείς ότι το μέλλον του κόσμου είναι στενά συνδεδεμένο με το μέλλον που χτίζουμε στην Αγια Γη για όλους τους ανθρώπους μας.
...Η Ιστορία μας έχει δείξει ότι η λύση να πετύχουμε την ειρήνη δεν είναι η βία, αλλά ο διάλογος. Είναι ο διάλογος που χτίζει την εμπιστοσύνη και την αμοιβαία αποδοχή και μας δείχνει το δρόμο μπροστά.
Δεν μπορούμε παρά να καταδικάσουμε με ένταση, τη βία από όπου και αν προέρχεται, και το Πατριαρχείο όπως και οι Εκκλησίες θα υποστηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις να χτιστεί μια ειρήνη με διάρκεια και ασφάλεια για όλους ανεξαρτήτως της θρησκείας ή της πολιτισμικής ταυτότητας.
Πηγή: www.romfea.gr
Γράφει ο/η Romfea.gr 10:23
30.12.08

Υπέρ του διαλόγου, της αμοιβαίας αποδοχής και εναντίον της βίας προς επίτευξη της ειρήνης τάχθηκε χθες κατά την αντιφώνησή του ο Μακαριώτατος Πατριάρχης της Αγίας Πόλεως Ιερουσαλήμ και πάσης Παλαιστίνης, Συρίας, Αραβίας Πέραν του Ιορδάνου, Κανά της Γαλιλαίας και Αγίας Σιών κ. Θεόφιλος Γ΄, στην δεξίωση που παρέθεσε ο Πρόεδρος του Ισραήλ κ. Σίμον Πέρες προς τιμήν των χριστιανικών κοινοτήτων τονίζοντας τα εξής:
...Η ανθρωπότητα έρχεται σήμερα αντιμέτωπη με σκληρές δυνάμεις της ασέβειας ακόμη και του εξευτελισμού. Και δυστυχώς, πολλά από αυτά γίνονται υπό το πρόσχημα της θρησκευτικής πίστης στο όνομα του Παντοδύναμου Θεού.
...Αυτή η χώρα είναι η πατρίδα των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών του Ιουδαϊσμού, του Χριστιανισμού και του Ισλάμ.
Και αποτελεί ζωντανό μάρτυρα της πολύ-πολιτισμικότητας και, ακόμη πιο σπουδαίο, της εθνικής και θρησκευτικής διαφορετικότητας.
...Αλλά θα πρέπει να περπατήσουμε στα τυφλά στο δρόμο της ειρήνης αν δεν εκτιμήσουμε ότι η κληρονομιά της συνύπαρξης μεταξύ των θρησκειών είναι δική μας σε αυτή τη χώρα. Βλέπουμε την πραγματική ανάγκη για ειρήνη;
Είναι τόσο δυνατό να υποστηρίξει κανείς ότι το μέλλον του κόσμου είναι στενά συνδεδεμένο με το μέλλον που χτίζουμε στην Αγια Γη για όλους τους ανθρώπους μας.
...Η Ιστορία μας έχει δείξει ότι η λύση να πετύχουμε την ειρήνη δεν είναι η βία, αλλά ο διάλογος. Είναι ο διάλογος που χτίζει την εμπιστοσύνη και την αμοιβαία αποδοχή και μας δείχνει το δρόμο μπροστά.
Δεν μπορούμε παρά να καταδικάσουμε με ένταση, τη βία από όπου και αν προέρχεται, και το Πατριαρχείο όπως και οι Εκκλησίες θα υποστηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις να χτιστεί μια ειρήνη με διάρκεια και ασφάλεια για όλους ανεξαρτήτως της θρησκείας ή της πολιτισμικής ταυτότητας.
Πηγή: www.romfea.gr
Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !
τα προϊόντα που προέρχονται από το σιωνιστικό κράτος έχουν κωδικοποίηση που αρχίζει από 729

μεταφέρετε αυτό το μήνυμα σε όσους περισσότερους μπορείτε.
είναι μαζί με τις λεκτικές διαμαρτυρίες μας το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε ,αυτή τη στιγμή ,για να εκφράσουμε την οργή μας για την σφαγή στη Γάζα.

μεταφέρετε αυτό το μήνυμα σε όσους περισσότερους μπορείτε.
είναι μαζί με τις λεκτικές διαμαρτυρίες μας το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε ,αυτή τη στιγμή ,για να εκφράσουμε την οργή μας για την σφαγή στη Γάζα.
-
filtor
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 871
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !
360 οι νεκροί πριν λίγο...
...στους πόσους εξηγειρόμαστε;

...στους πόσους εξηγειρόμαστε;
-
petrosathonas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1460
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 29, 2008 4:55 pm
Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !
Τι είπατε?
Περί αμάχων και αθώων θυμάτων και τραυματιών?
Για θυμηθείτε Χιροσίμα και Ναγκασάκι.
Περί αμάχων και αθώων θυμάτων και τραυματιών?
Για θυμηθείτε Χιροσίμα και Ναγκασάκι.
-
petrosathonas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1460
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 29, 2008 4:55 pm
Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !
Αλλά και την 11η Σεπτεμβρίου.
