Άθλιες μέθοδοι αιρέσεων κατά της Ορθόδοξης Εκκλησίας
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 04, 2009 3:57 pm
Σήμερα θα πούμε πολλά μετά από αυτή τη νέα αθλιότητα των αιρετικών ομαδων, με τα χίλια προσωπεία και τις ουνίτικες μεθόδους.
Λοιπόν, οι περισσότερες αιρετικές ιστοσελίδες ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ και δεν αναφέρουν σε ποια χριστιανική ομολογία ανήκουν. Το παραμύθι είναι : μιλάμε μόνο για Χριστό και Αγία Γραφή.
Αυτό είναι στην αρχή μέχρι κάποιος ανυποψιάστος και ανενημέρωτος θελήσει να μάθει περισσότερα. Τότε ακολουθεί το δεύτερο στάδιο που περιλαμβάνει :
1) σταδιακή μύηση στα δόγματα της αίρεσης, ώστε να μην φοβηθεί και καταλάβει κάτι το υποψήφιο θύμα κα φύγει
2) αποφυγή νήξεων για επίμαχα θέματα της αίρεσης
3) σταδιακή καλλιέργεια μίσους κατά της Εκκλησίας, των παπάδων και του μοναχισμού!
4) επιλεγμένα και παραποιημένα χωρία της Γραφής και των Πατέρων για να "τεκμηριωθεί" η άποψη τους ότι η Ορθόδοξη εκκλησία είναι σε "αίρεση" !
Ειδικότερα οι μάρτυρες του Ιεχωβά περνάνε , κάθε βδομάδα, 4-5 σεμινάρια για το πως θα μιλήσουν, πως θα κρύβουν τα περιοδικά τους ( είτε τυλιγμένα, είτε μέσα σε ντοσιέ, είτε μέσα σε τσάντα ) , με ποιο τρόπο θα τα πλασάρουν σε 1 άτομο ( και ποτέ σε ομάδα ανθρώπων ), τι θα του πουν ( θα πουν για "χριστιανικό"ή "επιστημονικό"έντυπο κτλ ) , πηγαίνουν πάντα δύο-δύο για να συμπληρώνει ο ένας τον άλλον σε μια συζήτηση και για να παρακολουθεί ο ένας τον άλλον, μήπως έχει κάποιες αντιρρήσεις, για να ενημερώσει τον "ποιμένα" της περιοχής !
Άλλη μέθοδος είναι η ακόλουθη. Στο τελευταίο τεύχος του Σωτήρα υπάρχει καταγγελία συνδρομητή του περιοδικού ότι βρήκε μαζί με τον Σωτήρα, μέσα, ένα φυλλάδιο της Σκοπιάς. Υπάρχει λογική εξήγηση. Ακούστε , λοιπόν, αθλιότητα. Πολλοί από τους μάρτυρες του Ιεχωβά υπηρετούν τη "εναλλακτική τους θητεία" σε δημόσιες υπηρεσίες, ταχυδρομεία, νοσοκομεία. Τι κάνουν, λοιπόν ; Μαζί με την αλληλογραφία τοποθετούν φυλλάδια της Σκοπιάς στα σπίτια ! Και τώρα και μέσα σε Ορθόδοξα χριστιανικά περιοδικά ! Ένα καλοκαίρι η περιοχή μας , στη Χίο, είχε γεμίσει από φυλλάδια της Σκοπιάς , χωρίς να έχουμε εκεί μέλη της ! Μετά έμαθα ότι στη Χίο, στη Ταχυδρομείο, υπηρετούν μάρτυρες της Σκοπιάς . Και ερωτώ ; Είναι αυτό ηθικό και χριστιανικό ; Και όχι μόνο δεν υπηρετούν τη πατρίδα, αλλά κάνουν και προσηλυτισμό, εκμεταλλευόμενοι τις θέσεις τους μέσα στο ελληνικό δημόσιο ; Τι κάνουν οι Επίσκοποι, οι ιερείς, όλοι εμείς ; ΤΙΠΟΤΑ. ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ. Αμφιβάλλω αν στην Αδελφότητα του Σωτήρα ξέρουν αυτά τα περιστατικά.
Θέλετε κι άλλη απόδειξη ύπουλης συμπεριφοράς ; Οι επιστολές στις εφημερίδες με στόχο την Εκκλησία και τον μοναχισμό ! Ιδού, λοιπόν, στη Καθημερινή της 1 Ιανουαρίου 2009, επίθεση κατά του μοναχισμού από κρυφο-ευαγγελικό αναγνώστη, συγγραφέα και βιβλίου των ευαγγελικών εκδόσεων Πέργαμος. Ευκαιρία να κάνει την προπαγάνδα του, χωρίς κανένας να το αντιληφθεί. Πολλά μέλη αιρέσεων χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο των επιστολών σε εφημερίδες για να μειώσουν το κύρος της Ορθόδοξης Εκκλησίας και να μπορέσουν να προσηλυτίσουν μέλη. Εδώ, φυσικά, δεν υπάρχει το προσωπικό απόρρητο, αφού είναι επίσημο δημοσίευμα σε Καθημερινή Εφημερίδα.
Φυσικά, χάριν την αλήθειας, ο επιστολογράφος ( που μας χαρακτηρίζει ως Μεσαίωνα και θεωρεί παράνομο (! ) τον μοναχισμό ) δεν έχει δει στην Αγία Γραφή τη μορφή του μεγάλου ασκητή Ιωάννη του Προδρόμου και Βαπτιστή ! Και θεωρεί μάλιστα ότι οι μοναχοί νοιάζονται μόνο για τον εαυτό τους ,ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, γι'αυτό και συρρέουν κατά χιλιάδες στο Άγιο Όρος και στα μοναστήρια ! Θαυμάστε :
( http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_297862 )
Θα μου πείτε : είναι όλα αυτά χριστιανικά ; Εγκρίνει ο Θεός τέτοιες μεθόδους; Δεν υπάρχει αντρισμός να πουν που ανήκουν ; Χάθηκε η παλικαριά; Πρέπει όλα να γίνονται στα μουλωχτά, στα κρυφά, με μάσκες και προσωπεία , στο ύπουλο ; Είναι αυτό συμπεριφορά "αναγεννημένων" και "χαρισματικών"χριστιανών ; Ο σκοπός τους να ψαρέψουν νέα μέλη, μετά από αιώνες αποτυχημένων προσηλυτισμών, στην Ορθόδοξη Ελλάδα και Κύπρο, δικαιολογεί μια τέτοια άθλια, αντιχριστιανική συμπεριφορά ;
Λοιπόν, οι περισσότερες αιρετικές ιστοσελίδες ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ και δεν αναφέρουν σε ποια χριστιανική ομολογία ανήκουν. Το παραμύθι είναι : μιλάμε μόνο για Χριστό και Αγία Γραφή.
Αυτό είναι στην αρχή μέχρι κάποιος ανυποψιάστος και ανενημέρωτος θελήσει να μάθει περισσότερα. Τότε ακολουθεί το δεύτερο στάδιο που περιλαμβάνει :
1) σταδιακή μύηση στα δόγματα της αίρεσης, ώστε να μην φοβηθεί και καταλάβει κάτι το υποψήφιο θύμα κα φύγει
2) αποφυγή νήξεων για επίμαχα θέματα της αίρεσης
3) σταδιακή καλλιέργεια μίσους κατά της Εκκλησίας, των παπάδων και του μοναχισμού!
4) επιλεγμένα και παραποιημένα χωρία της Γραφής και των Πατέρων για να "τεκμηριωθεί" η άποψη τους ότι η Ορθόδοξη εκκλησία είναι σε "αίρεση" !
Ειδικότερα οι μάρτυρες του Ιεχωβά περνάνε , κάθε βδομάδα, 4-5 σεμινάρια για το πως θα μιλήσουν, πως θα κρύβουν τα περιοδικά τους ( είτε τυλιγμένα, είτε μέσα σε ντοσιέ, είτε μέσα σε τσάντα ) , με ποιο τρόπο θα τα πλασάρουν σε 1 άτομο ( και ποτέ σε ομάδα ανθρώπων ), τι θα του πουν ( θα πουν για "χριστιανικό"ή "επιστημονικό"έντυπο κτλ ) , πηγαίνουν πάντα δύο-δύο για να συμπληρώνει ο ένας τον άλλον σε μια συζήτηση και για να παρακολουθεί ο ένας τον άλλον, μήπως έχει κάποιες αντιρρήσεις, για να ενημερώσει τον "ποιμένα" της περιοχής !
Άλλη μέθοδος είναι η ακόλουθη. Στο τελευταίο τεύχος του Σωτήρα υπάρχει καταγγελία συνδρομητή του περιοδικού ότι βρήκε μαζί με τον Σωτήρα, μέσα, ένα φυλλάδιο της Σκοπιάς. Υπάρχει λογική εξήγηση. Ακούστε , λοιπόν, αθλιότητα. Πολλοί από τους μάρτυρες του Ιεχωβά υπηρετούν τη "εναλλακτική τους θητεία" σε δημόσιες υπηρεσίες, ταχυδρομεία, νοσοκομεία. Τι κάνουν, λοιπόν ; Μαζί με την αλληλογραφία τοποθετούν φυλλάδια της Σκοπιάς στα σπίτια ! Και τώρα και μέσα σε Ορθόδοξα χριστιανικά περιοδικά ! Ένα καλοκαίρι η περιοχή μας , στη Χίο, είχε γεμίσει από φυλλάδια της Σκοπιάς , χωρίς να έχουμε εκεί μέλη της ! Μετά έμαθα ότι στη Χίο, στη Ταχυδρομείο, υπηρετούν μάρτυρες της Σκοπιάς . Και ερωτώ ; Είναι αυτό ηθικό και χριστιανικό ; Και όχι μόνο δεν υπηρετούν τη πατρίδα, αλλά κάνουν και προσηλυτισμό, εκμεταλλευόμενοι τις θέσεις τους μέσα στο ελληνικό δημόσιο ; Τι κάνουν οι Επίσκοποι, οι ιερείς, όλοι εμείς ; ΤΙΠΟΤΑ. ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ. Αμφιβάλλω αν στην Αδελφότητα του Σωτήρα ξέρουν αυτά τα περιστατικά.
Θέλετε κι άλλη απόδειξη ύπουλης συμπεριφοράς ; Οι επιστολές στις εφημερίδες με στόχο την Εκκλησία και τον μοναχισμό ! Ιδού, λοιπόν, στη Καθημερινή της 1 Ιανουαρίου 2009, επίθεση κατά του μοναχισμού από κρυφο-ευαγγελικό αναγνώστη, συγγραφέα και βιβλίου των ευαγγελικών εκδόσεων Πέργαμος. Ευκαιρία να κάνει την προπαγάνδα του, χωρίς κανένας να το αντιληφθεί. Πολλά μέλη αιρέσεων χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο των επιστολών σε εφημερίδες για να μειώσουν το κύρος της Ορθόδοξης Εκκλησίας και να μπορέσουν να προσηλυτίσουν μέλη. Εδώ, φυσικά, δεν υπάρχει το προσωπικό απόρρητο, αφού είναι επίσημο δημοσίευμα σε Καθημερινή Εφημερίδα.
Φυσικά, χάριν την αλήθειας, ο επιστολογράφος ( που μας χαρακτηρίζει ως Μεσαίωνα και θεωρεί παράνομο (! ) τον μοναχισμό ) δεν έχει δει στην Αγία Γραφή τη μορφή του μεγάλου ασκητή Ιωάννη του Προδρόμου και Βαπτιστή ! Και θεωρεί μάλιστα ότι οι μοναχοί νοιάζονται μόνο για τον εαυτό τους ,ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, γι'αυτό και συρρέουν κατά χιλιάδες στο Άγιο Όρος και στα μοναστήρια ! Θαυμάστε :
( http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_297862 )
Θα μου πείτε : είναι όλα αυτά χριστιανικά ; Εγκρίνει ο Θεός τέτοιες μεθόδους; Δεν υπάρχει αντρισμός να πουν που ανήκουν ; Χάθηκε η παλικαριά; Πρέπει όλα να γίνονται στα μουλωχτά, στα κρυφά, με μάσκες και προσωπεία , στο ύπουλο ; Είναι αυτό συμπεριφορά "αναγεννημένων" και "χαρισματικών"χριστιανών ; Ο σκοπός τους να ψαρέψουν νέα μέλη, μετά από αιώνες αποτυχημένων προσηλυτισμών, στην Ορθόδοξη Ελλάδα και Κύπρο, δικαιολογεί μια τέτοια άθλια, αντιχριστιανική συμπεριφορά ;