Σελίδα 1 από 2
Τι είναι αυτό;
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 10, 2009 12:30 pm
από lazarr
100_3358.JPG
Είναι η μια πλευρά του κυπριακού 2ευρου.Φαίνεται ένα ομοίωμα ανθρώπου σε σχήμα Σταυρού που φορά Σταυρό.Ξέρει κανείς την προέλευσή του;Μήπως είναι παραποίηση και εκχυδαϊσμός του συμβόλου μας;αν όχι τότε γιατί δεν έβαζαν έναν κανονικό Σταυρό να τους πούμε και μπράβο;
Re: Τι είναι αυτό;
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 10, 2009 1:14 pm
από fotios
Χαίρεται αδέρφια!
Από ότι διάβασα αυτό είναι το σταυρόσχημο Ειδώλιο του Πωμού, της χαλκολιθικής εποχής (3000 π.Χ.).
Είναι ένα φυλακτό της εποχής για γονιμότητα, για καλή γέννα... Βρέθηκαν αρκετά τέτοια αγαλματάκια(ανθρωπάκια σε σχήμα σταυρού) στην Κύπρο, και τα φορούσαν και στο λαιμό σαν φυλαχτά παλιά...
Νομίζω είναι λιγότερο επικίνδυνο, από άλλα σύμβολα.
Re: Τι είναι αυτό;
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 10, 2009 1:18 pm
από fotios
Βέβαια εμείς οι Έλληνες και οι Κύπριοι, σαν Ορθόδοξοι Χριστιανοί θα μπορούσαμε
να έχουμε εκατοντάδες χριστιανικά σύμβολα. Αλλά όπως λέει και ο Κύριος "τα Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ"
Re: Τι είναι αυτό;
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 10, 2009 1:24 pm
από lazarr
Ευχαριστούμε αδελφέ από την Κύπρο για την πληροφορία.
Αν όπως τα λες είναι άδολο, σαφώς προτιμώτερο είναι από τον δικό μας ερωτύλο και αιμομίκτη Δία..
Re: Τι είναι αυτό;
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 10, 2009 1:42 pm
από fotios
Να είσαι καλά αδερφέ. Μάλλον έτσι όπως απάντησα σε μπέρδεψα σχετικά
με την καταγωγή μου. Είμαι Έλληνας(ζω στην Μακεδονία) και όχι Κύπριος(βέβαια και οι Κύπριοι είναι Έλληνες).
Χαίρεται!
Re: Τι είναι αυτό;
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 10, 2009 1:53 pm
από dionysisgr
Αλλη μια τρανη αποδειξη για τους "φιλους" μας τους αρχαιολατρες και υποτακτικους των δαιμονιων, οτι ο Σταυρος, ως κοσμοσωτηριο συμβολο νικης κατα του Θανατου, και ως Τροπαιο του Κυριου, ΠΡΟΤΥΠΩΘΗΚΕ, σε ολους τους λαους της γης, χιλιαδες ετη, πριν την ελευση του Θεανθρωπου Χριστου, και δεν απομενει σε εμας, παρα ο θαυμασμος και η δοξολογια, για τον Πανσοφο και Φιλανθρωπο Θεο μας, που εργαζοταν απο καταβολης κοσμου, και ανεξαρτητως λαου, για την σωτηρια και επανακληση μας προς την Αληθεια και την Θεωση.
Re: Τι είναι αυτό;
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 10, 2009 2:30 pm
από konstantinoupolitis
Το ειδώλιο αυτό είναι πασίγνωστο στην Κυπριακή Αρχαιολογία λόγω της παλαιοτάτης αναγωγής του, έχω την εντύπωση πιο παλαιά απο τα 3000 χρόνια π.Χ. Μαζί με το νόμισμα του Κοινού των Κυπρίων, σήμα κατατεθέν της Τράπεζας Κύπρου είναι ένα είδος σημαίας για τη Μεγαλόννησο. Τώρα για τον συμβολισμό του, δεν κατέχω αλλά φαντάζομαι πως θα υπάρχει για το ειδώλιο πλουσιότατη βιβλιογραφία.
Re: Τι είναι αυτό;
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 10, 2009 5:18 pm
από giorgospa
Re: Τι είναι αυτό;
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 10, 2009 5:48 pm
από koga
και επειδη δεν υπαρχει o Σταυρος λετε να κλονιζετε η πιστη μας?