ελληνοτουρκική φιλία

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
eleimon
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3520
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα

ελληνοτουρκική φιλία

Δημοσίευση από eleimon »

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΤΖΟΥΜ ΧΟΥΡΙΕΤ”
«Ιδρυτής της τουρκικής εφημερίδας «Τζουμ Χουριέτ» (Ζήτω η Δημοκρατία) ήταν ο Σαντάτ Σεμαβέ, Εβραίος από την Αλβανία. Ο γιος του Σεμαβέ εκδίδει σήμερα μια άλλη εφημερίδα, ανθελληνική βέβαια, ονόματι Γκιουναϊντίν. Στις μέρες μας, η Χουριέτ είναι η επίσημη εφημερίδα της Τουρκίας, τον ανθελληνικό αγώνα της οποίας χρηματοδοτεί και στηρίζει ένας άλλος Εβραίος καταγόμενος εκ Θεσσαλονίκης, ο Μπουρλά.
»Είναι άξιο προς ανάγνωση το ποίημα του πασίγνωστου Τούρκου δημοσιογράφου Ιπεκτσί, με τίτλο «Το Μίσος», που γράφτηκε στις 14-7-1974 στην εν λόγω εφημερίδα, ακολουθώντας τα γεγονότα της Τουρκικής εισβολής στην Κύπρο.
.
Το Μίσος

Όσο υπάρχει ο πρόστυχος ο Έλληνας σ’ αυτό το κόσμο
δε βγαίνει, μα το θεό αυτό το μίσος από μέσα μου.
Σαν στέκομαι και τον κοιτάζω το σκύλο
δε βγαίνει, μα το θεό, αυτό το μίσος από μέσα μου,
χιλίων γκιαούρηδων τα κεφάλια δε σβήνουν ένα μίσος.
.
Εκδίκηση να πάρω είναι ο μοναδικός μου στόχος
σαν αναμετρηθώ στης μάχης το πεδίο,
χίλιων γκιαούρηδων τα κεφάλια να κλαδέψω σε μια μέρα
δε βγαίνει, μα το θεό, αυτό το μίσος από μέσα μου,
χιλίων γκιαούρηδων τα κεφάλια δε σβήνουν ένα μίσος.
.
Τα κεφάλια τριάντα χιλιάδων να πολτοποιούσα,
τα δόντια δέκα χιλιάδων με την τανάλια να έβγαζα,
εκατό χιλιάδων τα πτώματα να σκορπούσα στις ρεματιές
δε βγαίνει, μα το θεό, αυτό το μίσος από μέσα μου,
χιλίων γκιαούρηδων τα κεφάλια δε σβήνουν ένα μίσος.
.
Ο κόσμος όλος ξέρει πόσο ανώτερος είναι ο Τούρκος
και πόση κακοήθεια φωλιάζει στο μυαλό του Έλληνα.
Πέντε χιλιάδων τα πτώματα να έκαιγα στους κλιβάνους
δε βγαίνει, μα το θεό, αυτό το μίσος από μέσα μου,
χιλίων γκιαούρηδων τα κεφάλια δε σβήνουν ένα μίσος.
.
Σαράντα χιλιάδες τους να σούβλιζα με τη λόγχη μου,
ογδόντα χιλιάδες τους να έστελνα στην κόλαση,
εκατό χιλιάδες τους να κρεμούσα στο σκοινί,
δε βγαίνει, μα το θεό, αυτό το μίσος από μέσα μου,
χιλίων γκιαούρηδων τα κεφάλια δε σβήνουν ένα μίσος!

»Όμορφο, ε; Πάνω σ’ αυτό το ποίημα λοιπόν έχει στηριχθεί η Ελληνοτουρκική φιλία των δύο λαών από τους φίλους μας Αμερικανούς, Εβραίους, Γερμανούς, κλπ.».......................................................................................
«Το θάνατο δεν τον φοβά­μαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
Άβαταρ μέλους
Dimitra79
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 536
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 10, 2008 8:52 pm

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από Dimitra79 »

Πραγματικά πολύ όμορφο! Πολύ φιλευσπλαχνος λαός οι Τούρκοι! Δεν μπορούμε να πούμε μας υπερ αγαπάνε! :P
Γνωρισόν μοι Κύριε, οδόν εν η πορεύσομαι, ότι προς σέ ήρα την ψυχήν μου..
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26227
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από aposal »

Έχω την άποψη πως δεν είναι σωστό να αναφέρουμε τέτοια παραδείγματα και να τα κάνουμε κανόνα. Δεν είναι όλοι οι Τούρκοι έτσι.
Κάποιοι μπορεί να είναι, άλλωστε έχουν δεχθεί μεγάλη πλύση εγκεφάλου από την ιστορία που διδάσκονται στα σχολεία τους.
Γι' αυτούς ο Γέροντας Παΐσιος έχει πει :

Αποσπάσματα από το βιβλίο «ΒΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ» του Ιερομονάχου Ισαάκ (ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 2004).
Για την Τουρκία διακήρυσσε με βεβαιότητα : «Θα διαλυθεί και οι μεγάλες δυνάμεις θα μας δώσουν την Πόλη. Όχι επειδή μας αγαπούν, αλλά γιατί ο Θεός θα οικονομήσει τα πράγματα έτσι, ώστε το συμφέρον τους να είναι να την έχουμε εμείς. Θα λειτουργήσουν οι πνευματικοί νόμοι. Οι Τούρκοι έχουν να πληρώσουν πολλά, από αυτά που έχουν κάνει. Αυτό το Έθνος θα καταστραφεί γιατί δεν προήλθε με την ευλογία του Θεού. Τα κόλλυβά τους τα έχουν στο ζωνάρι τους (δηλαδή πλησίασε το τέλος τους).
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
panos0
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 28, 2006 5:00 am

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από panos0 »

Τα """φιλαρακια""" ειναι αυτα. Να τα βλεπουν μερικοι μερικοι...

Οσο για τους πνευματικους νομους :28 :28 εχουν και αυτοι την γραφειοκρατια τους μεχρι να κινηθουν περνανε καμια χιλιαρια χρονια, και επι-τελους (του κοσμου τουτου) θα κινηθουν.
"γιατί δεν προήλθε με την ευλογία του Θεού" :wink: και ο νοων νοειτω σε ποια ερωτηση απαντα αυτο
Δημοσ.: 590
Δημοσ.: 591 " Έρχομαι και εγώ...."

I'll take lives and show all no mercy that night
Attack those not knowing my force
fotios
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 857
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 06, 2007 5:00 am

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από fotios »

Είναι πάντως φοβερό αδέρφια, να σκέφονται και να μισούν έτσι οι άνθρωποι(έστω όχι όλοι), οι Τουρκαλάδες και οι Εβραίοι τους Έλληνες ή καλύτερα τους Ορθοδόξους. Αυτό πιστεύω είναι καθαρά δαιμονικό, διότι δεν είναι στη φύση του ανθρώπου να μισεί αλλά του εξαποδώ. Και φυσικά τα έχουν και "τα κόλλυβα στο ζωνάρι τους", η Θεία Δικαιοσύνη θα ενεργήσει αφού παραμένουν αμετανόητοι. Πιστεύω βαθιά πως η γενιά μας θα το ζήσει αυτό και μάλιστα σύντομα. Βέβαια ελπίζω η διαίσθησή μου και οι διάφοροι πατέρες να διαψευστούν(αν είναι δυνατό), γιατί είναι και 80 εκατομμύρια λαός, ακόμη και το 1/3 είναι σχεδόν 27 εκατομ. άνθρωποι.
xenia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: Παρ Μάιος 11, 2007 5:00 am

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από xenia »

Επειδή...
Δημοσιεύθηκε στο Περιοδικό:
"Νέμεσις"
τεύχος 76, Μάιος 2007


Επειδή δεν πρόκειται να ενδώσουμε σε κανενός είδους «επιστημονικού» αφελληνισμού της ιστορίας μας, κατά τις νόρμες των όποιων αγενεαλόγητων αγελέων παραχαρακτών της.

Επειδή ακόμα επιμένουμε να ανασαίνουμε συστοιχούντες νοερώς και ευήχως το της δορικτήτου ελευθερίας μελώδημα του Σολωμού· μιας και η «ελευθερία» στις μέρες διώκεται «ποινικώς» με ταμπελο-ανασκολοπίσεις δήθεν φασιστικής και συντηρητικής κόπιας.

Επειδή κοινώς δεν κιοτεύουμε να εναμβρυνώμεθα για τις ηρωϊκές μορφές των προγόνων μας και δεν λησμονούμε τα πάθη αλλά ούτε και τα λάθη του γένους μας· μιας και οι ήρωες μας δεν ήταν Transformers και Ράμπο, είχαν όμως εμποτισμένα στη σάρκα και τα οστά τους αξίες και ιδανικά.

Επειδή ακόμα γονατίζουμε μπροστά σε κείνα «τα κόκκαλα των Ελλήνων τα ιερά» και επιμένουμε να μην τα αποδώσουμε βορά στους ανθρωπόμορφους νέο-σκοταδιστές και σε όψιμους τιμητές της ιστορίας.

Επειδή ακόμα το γένος μας βιώνει στα τρίσβαθά του τις πληγές της ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ των Ελλήνων της Μικράς Ασίας· μιας και οι γιαγιάδες και οι παππούδες μας δεν φύγανε με Liar Jet και πτήση VIP από Σμύρνη και Μουδανιά.

Επειδή ακόμα αρνούμαστε τα γλοιώδη φληναφήματα των «τεχνικών επιτροπών φιλίας και εμπιστοσύνης μεταξύ των λαών»· μιας και ανέκαθεν η συναδέλφωση λαών δεν στηρίζεται σε Μ.Ο.Ε. και εφιαλτικές Νεφελοκκοκυγίες «αδελφο-κουμπάρων».

Επειδή ακόμα γνωρίζουμε ότι για να απολαμβάνουμε τη φραπεδιά μας στα Da Capo και στις επίλοιπες λοιπές εσπερο-ειδείς ευρεσιτεχνίες της προοδευτικής μας μετεξέλιξης της νέο-γραικυλικο-κουλτούρας μας την οφείλουμε σε εκείνους που αγωνίστηκαν για κάτι παραπάνω από μια θέση στη super league της Pax Americana , για κάτι παραπάνω από τον καλοαναθρεμμένο αφεδρώνα τους· δήλον ότι τα μεταξωτά νεοταξικά βράκια θέλουν κι επιδέξιους ιστορικούς κώλους.

Επειδή ακόμα μνημονεύουμε Ηλία Βενέζη:

«Είπαμε στους Τούρκους:
»– Δεν έχουμε πια να μοιράσουμε τίποτα. Ας γίνουμε φίλοι.
»– Μας είπαν:
»– Πρέπει, πρώτα, να τα σβήσετε όλα. Έχετε μια κλεισμένη πόρτα στο Φανάρι. Τι τη θέλετε;

»Δεν άφηναν να κυκλοφορούν βιβλία ελληνικά που περιγράφανε την περιπέτεια του ελληνισμού. Απαγορεύανε στους συγγραφείς τους να επισκεφθούνε στη Μικρασία τον τόπο που γεννήθηκαν. Η ιστορία που διδάσκανε στα σχολειά τους έλεγε ό,τι ήθελε. Θέλαν να σβήσουμε κι απ' τη δική μας ιστορία την αλήθεια και τα παθήματά μας.

»Τους είπαμε:

»Επειδή ειλικρινά θέλουμε να συμφιλιωθούμε, αισθανόμαστε την ανάγκη να εξηγηθούμε μια για πάντα σ' αυτό το σημείο. Είμαστε ένας τόπος που η μοίρα του είναι να πληρώνει την κίνηση της ιστορίας με πόνο και αίμα. Απ' τους παλαιούς μας χρόνους έρχονται οι ενθυμήσεις, τα παραμύθια και τα δάκρυα. Οι μητέρες μας, για ν' αποκοιμίσουν τα παιδιά τους, δεν έχουν να τους λένε χαρούμενα παραμύθια για πουλιά και για δάση. Τους λένε για αραπάδες και για κουρσάρους, για σφαγές και για πείνα. Τα τραγούδια μας έχουν τον αυστηρό ρυθμό της πικρής μας μοίρας, και τα πουλιά και τα δέντρα μιλάνε στα τραγούδια μας για ν' αλαφρώσουν την καρδιά μας, μα και για να μας θυμίσουν. Όλα σ' εμάς εδώ υπάρχουν για να θυμίζουν. Είμαστε ένας λαός της μνήμης. Αυτό είναι η πηγή της λύπης και της περηφάνιας μας. Πηγή και εκείνης της άλλης δύναμης, που μας βοηθά να μη γονατίζουμε, να σηκωνόμαστε όρθιοι, όσο βίαιοι κι αν είναι οι άνεμοι, όσο άγρια κι αν είναι η θύελλα. Κάθε κομμάτι της γης που πατούμε, κάθε δέντρο, κάθε βουνό, κάθε πέτρα, κάθε κάβος – όλα έχουν να πουν για μεγαλείο και δάκρυα. Περνούν από μητέρα σε μητέρα, από πάππο προς πάππο, στους απλούς ανθρώπους της γης μας και της θάλασσάς μας – και αυτό είναι που τους δίνει την ίσια ματιά, τη λίγο θλιμμένη, τη γεμάτη αξιοπρέπεια και εγκαρτέρηση.

» Λοιπόν – λέμε στην ανατολική πλευρά του Αιγαίου – αν ζητάτε να σβήσουμε την ιστορία μας, το συναξάρι και το μαρτυρολόγιό μας – αυτό δεν το μπορούμε. Όμως ξέρουμε να κάνουμε κάτι άλλο τίμιο και βαθύ: μπορούμε να μη μνησικακούμε. Γι' αυτό, χωρίς να σβήσουμε την ιστορία μας, εμείς τη συναδελφοσύνη των λαών μας θα τη βοηθήσουμε έτσι: θα βάλουμε στο μερίδιό μας όλα όσα υποφέραμε, τόσους αιώνες μίσους, τη λύπη μας και τον ξερριζωμό μας. Και απ' την άλλη θα βάλουμε την αγάπη μας για την ειρήνη, τη συνείδηση της ανάγκης να μη βρεθούνε πια οι λαοί μας σε πόλεμο και εξολοθρεμούς.»

Συνελόντι ειπείν,

«Επειδή ειλικρινά θέλουμε να συμφιλιωθούμε»

Γι' αυτό και θέλουμε

«να εξηγηθούμε μια για πάντα σ' αυτό το σημείο»

Κι επειδή

«ξέρουμε να κάνουμε κάτι άλλο τίμιο και βαθύ»

Ποιο δηλαδή;

«να μη μνησικακούμε»

Διό...

οφείλουμε να απαντήσουμε αιτούντες την άμεση απόσυρση του Βιβλίου Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού

κι αυτό επειδή

«αν ζητάτε να σβήσουμε την ιστορία μας, το συναξάρι και το μαρτυρολόγιό μας – αυτό δεν το μπορούμε»!

Ανέγνων

Έγνων

και Κατέγνων


Πηγή: http://www.sinevohia.gr/meletes/epeidi.html
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26227
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από aposal »

Το βιβλίο απεσύρθη.
Εκδόθηκε κατόπιν σύμφωνης γνώμης του τότε Υπουργού Εξωτερικών (Γ. Παπανδρέου) και ΕΠΘ (Π. Ευθυμίου) και εντολής του δευτέρου.
Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ που ανέλαβε μετά τις εκλογές της 7-3-2004, όχι μόνο δεν απέσυρε το απαράδεκτο και ανθελληνικό βιβλίο, αλλά μέσω της τότε Υπουργού εδήλωσε ότι δεν θα κάνει αλλαγές!!
Το αποτέλεσμα;
Στις επόμενες εκλογές (16-9-2007) και η Υπουργός και ο Υφυπουργός (με διασυνδέσεις με την Εκκλησία, παρακαλώ) εστάλησαν σπίτι τους!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
xenia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: Παρ Μάιος 11, 2007 5:00 am

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από xenia »

Το άρθρο γράφτηκε με αφορμή το βιβλίο της Στ' Δημοτικού, αλλά είναι επίκαιρο νομίζω και πολύ εύστοχο!
Γι' αυτό το τοποθλετησα.
Άβαταρ μέλους
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 9:35 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από ΣΤΕΦΑΝΟΣ »

Παιδιά δεν νομίζω ότι όλοι οι Τούρκοι είναι το ίδιο πράγμα . Σε αντιδιαστολή σας συστήνω να διαβάσετε το "ΙΝΣΤΑΜΠΟΥΛ" του ΟΡΧΑΝ ΠΑΜΟΥΚ ο οποίος είναι ενας πραγματικά μορφωμένος άνθρωπος.Εκεί θα δείτε με πόση νοσταλγία μιλα για την ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ των παιδικών του χρόνων , συνδεδεμένη σαφώς με την παρουσία και τον πολιτισμό των ΕΛΛΗΝΩΝ όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.

Επίσης το άρθρο της ακαδημαϊκού ΝΤΙΛΕΚ ΓΚΙΟΥΒΕΝ για τα Σεπτεμβριανά όπου αναφέρεται η πλήρης αλήθεια των γεγονότων , αλήθεια την οποία επίσης αποδέχονται πολλοί Τούρκου συγγραφείς και ακαδημαϊκοί.

Φίλοι μου νομίζω ότι ο λαός εχει φάει μεγάλη πλύση εγκεφάλου και το κακό γίνεται μεγαλύτερο όταν κανείς απευθύνεται στην αμορφωσιά και την άγνοια του κόσμου . Δυστυχώς στην ΤΟΥΡΚΙΑ το ποσοστό του αναλφαβητισμού είναι πολύ μεγάλο.

Για αυτό η γνώμη μου είναι ότι κυρίαρχη θέση σε τέτοια ευαίσθητα ζητήματα παίζει η παιδεία στην οποία οι κυβερνήσεις θα πρέπει να δώσουν μεγάλη σημασία αν θέλουν να φέρουν τους δυο λαούς πραγματικά κοντά .

Πάντως και για την αλήθεια του πράγματος είναι γεγονός ότι οι διαφορές ανάμεσα στους δυο λαούς είναι μεγάλες και στη νοοτροπία και στα δημοκρατικά αισθήματα.Προσωπική μου άποψη απλώς είναι δημοκρατικός λαός σαν τους Έλληνες δεν υπάρχει πουθενά στην Ευρώπη.
ο Χριστός σώζει....
Άβαταρ μέλους
eleimon
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3520
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα

Re: ελληνοτουρκικη φιλια

Δημοσίευση από eleimon »

Δε μπορουμε να αναμασαμε συνεχως οτι οι Τουρκοι δεν ειναι ολοι ετσι,μπορει να μην ειναι οντως και το σεβομαι.Αλλα οταν εμενα οι παπουδες μου και οι γιαγιαδες μου ηρθαν απ τη Σμυρνη σαν τα σκυλια παραπεταμενοι και δεν ειχαν δευτερο ρουχο να βαλουν,εσταζε αιμα,πικρα,κι ενα τεραστιο γιατι το στομα τους.Μεγαλωσα ακουγοντας ανατριχιαστικες ιστοριες απ τη γιαγια μου κι απο τη προγιαγια μου που ειχα τη τυχη να γνωρισω.Πως μπορω εγω αυτο το λαο να τον δω φιλικα?Ναι συγχωρω οσο μπορω να συγχωρεσω αλλα δε μπορω να ξεχασω τι κανανε στους δικους μου ανθρωπους.
Και τι αλλο εχουμε δυστηχως να δουμε!!!!!!
«Το θάνατο δεν τον φοβά­μαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”