Χρειάζεται σοβαρή διερεύνηση
Συγκλονισμό εκφράζει η κυβέρνηση για τις αποκαλύψεις του Αττίλα Ορκάτζ
Λευκωσία: Συγκλονισμό, εκφράζει η κυβέρνηση, για την ομολογία σε τηλεοπτική εκπομπή στην Τουρκία του γνωστού Τούρκου ηθοποιού Αττίλα Ορκάτζ ότι σκότωσε εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους κατά τη διάρκεια της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο, προσθέτοντας ότι χρειάζεται σοβαρή διερεύνηση και μελέτη από την κυβέρνηση η οποία θα πράξει ανάλογα. Σε σημερινή δήλωσή του, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Στέφανος Στεφάνου είπε ''εκφράζουμε το συγκλονισμό μας για την μαρτυρία του Τούρκου ηθοποιού Ορκάτζ που αποκαλύπτει τόσο τη θηριωδία και τη βαρβαρότητα του Αττίλα το 1974 όσο και το γεγονός ότι η Τουρκία παραβίασε το διεθνές δίκαιο και ειδικότερα τις συμβάσεις της Γενεύης για το ανθρωπιστικό δίκαιο''.
Ανέφερε ότι η μαρτυρία του Τούρκου ηθοποιού για τις δολοφονίες Ε/κ αιχμαλώτων φέρνει ξανά στην επικαιρότητα την υποχρέωση που έχει η Τουρκία να εφαρμόσει πλήρως την απόφαση του ΕΔΑΔ, τόσο στην 4η Διακρατική Προσφυγή της Κυπριακής Δημοκρατίας, όσο και σε ατομικές προσφυγές Ε/κ ενάντια στην Τουρκία, υποχρέωση για να συνεργαστεί στη πλήρη διαλεύκανση των συνθηκών που οδήγησαν στην εξαφάνιση προσώπων κατά την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το καλοκαίρι του 1974''.
Απαντώντας σε ερωτήσεις, ο Εκπρόσωπος είπε ότι υπάρχει ακόμη μια μαρτυρία ενός αυτόπτη μάρτυρα για δολοφονίες. Αλλά νομίζω ότι αυτή είναι η πρώτη που γίνεται από άνθρωπο που συμμετείχε σε αυτή την τραγωδία''.
Ερωτηθείς πως θα αξιοποιηθεί αυτή η μαρτυρία, ο Εκπρόσωπος απάντησε ότι αυτά τα θέματα δεν μπορούν από την πρώτη μέρα και χωρίς σοβαρή διερεύνηση και σοβαρή μελέτη να πούμε. ''Θα ήταν μη σοβαρό και υπεύθυνο από μέρους μας να αρχίσουμε τώρα ως κυβέρνηση να λέμε διάφορα ότι θα κάνουμε αυτό και εκείνο. Ασφαλώς'', συνέχισε, χρειάζεται και σοβαρή διερεύνηση και σοβαρή μελέτη για να πράξουμε ανάλογα.
Πηγή: ΚΥΠΕ
http://www.phileleftheros.com/main/main ... &id=603456
Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
Συντονιστής: Συντονιστές
Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
Χρίστο, δεν ξέρω αν έκανα καλά που το διάβασα! Νομίζω ότι μου έχει ανεβεί το αίμα στο κεφάλι!!!
- heart
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1069
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 6:24 pm
- Τοποθεσία: Κωσταντινος@Ευβοια
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
ΕΙΠΑΜΕ.......................
ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ.....

ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ.....
"Κάθε πρωΐ ο Θεός ευλογεί τον κόσμο με το ένα χέρι, άλλ' όταν ιδή κανέναν ταπεινό άνθρωπο, τον ευλογεί με τα δυο Του χέρια. εκείνος πού έχει μεγαλύτερη ταπείνωση, είναι ο μεγαλύτερος από όλους." παπά Τύχων
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
Στροφή 180 μοιρών
Ανακαλεί τώρα ο Τούρκος ηθοποιός όσα είπε για την εισβολή στην Κύπρο
Εικόνα από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο, το 1974
23/01/09 19:01
Αγκυρα
Ανακαλεί, μετά τις έντονες αντιδράσεις, ο Τούρκος ηθοποιός Ατίλα Ολγκάτς τα όσα είπε σε τηλεοπτική εκπομπή, ότι κατά την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974 και ενώ υπηρετούσε τη στρατιωτική του θητεία, είχε σκοτώσει δέκα άτομα, με πρώτο, έναν 19χρονο αιχμάλωτο στρατιώτη. Δηλώνει ότι επρόκειτο για σενάριο που έχει γράψει.
Σε ανακοίνωσή του σημειώνει: «τα όσα ανέφερα στην εκπομπή, ότι σκότωσα δέκα άτομα, εκ των οποίων ο ένας ήταν αιχμάλωτος, είναι ένα σενάριο που έχω γράψει εγώ, για να δείξω τις κακές συνθήκες, τη στυγνότητα και τη βαναυσότητα του πολέμου. Δεν είχα την ευκαιρία, όμως, να πως πρόκειται για σενάριο, διότι η εκπομπή έκανε διακοπή για διαφημίσεις και στη συνέχεια τελείωσε.
»Τα όσα ανέφερα δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Σύντομα θα δείτε και την ταινία, για την οποία έχω γράψει το σενάριο» συνέχισε.
Την ανακοίνωση περί ανάκλησης, μετέδωσαν οι ιστοσελίδες των εφημερίδων Hurriyet και Milliyet.
Ο ηθοποιός Ατίλα Ολγκάτς, κατά τη διάρκεια εκπομπής στο τουρκικό τηλεοπτικό κανάλι Kanal Turk, είχε πει ότι κατά την εισβολή, ο διοικητής του, του είχε δώσει εντολή να σκοτώσει.
Ο Ολγκάτς είπε ότι το πρώτο παιδί που σκότωσε ήταν ένας στρατιώτης αιχμάλωτος, μόλις 19 χρόνων. «Όταν του έτεινα το όπλο με έφτυσε στο πρόσωπο. Τον πυροβόλησα στο μέτωπο. Μετά σκότωσα άλλους εννέα. Κάθε φορά που σκότωνα κάποιον πήγαινα στο αρχηγείο και έκλαιγα. Την άλλη μέρα ξανασκότωνα» διηγήθηκε ο Τούρκος ηθοποιός.
«Δεν λένε να βγουν από τα όνειρά μου οι εικόνες αυτές. Για αρκετό διάστημα, έκανα ψυχολογική θεραπεία. Για το λόγο αυτό, δεν μπορώ ακόμη να φάω κρέας, δεν μπορώ να δω αίμα, γιατί αμέσως θυμάμαι τα παιδιά που σκότωσα» πρόσθεσε στην εκπομπή.
Αρθρογράφος της Hurriyet αναφέρει ότι «αν δεν τα έχει σκαρφιστεί ο ηθοποιός για λόγους διαφήμισης, πρόκειται για έγκλημα πολέμου».
Ο αρθρογράφος συνεχίζει: «Υποθέτω πώς θα χρησιμοποιήσουν από σήμερα οι Eλληνοκύπριοι τις δηλώσεις αυτές».
Από την άλλη, προσθέτει η εφημερίδα, αν τα λόγια αυτά δεν είναι προϊόν πλούσιας φαντασίας, αυτό σημαίνει ότι θα ανοίξει για τον κ. Ατίλα, ο δρόμος της φυλακής.
Οι δηλώσεις του Ατίλα Ολγκάτς προκάλεσαν την έντονη αντίδραση της Κύπρου.
H κυπριακή κοινωνία είναι συγκλονισμένη από την ομολογία του Τούρκου ηθοποιού, που αποκαλύπτει τη θηριωδία και τη βαρβαρότητα σε βάρος των Ελληνοκυπρίων, δήλωσε ο Κύπριος κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέφανος Στεφάνου.
Συγκλονισμένος από την αφήγηση του Ολγκάτς δήλωσε και ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα εξωτερικής πολιτικής δήλωσε και ο Ανδρέας Λοβέρδος.
, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Αυτό το κείμενο εκτυπώθηκε από το in.gr,
στη διεύθυνση http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... ngDtrID=24
- Captain Yiannis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3182
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
Μην θυμώνετε φίλοι μου. Θλίψη , μόνο θλίψη είναι.
Κάποια ώρα να σας πω καμία ιστορία εκείνης της εποχής.
Κάποια ώρα να σας πω καμία ιστορία εκείνης της εποχής.
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
- iliasgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1199
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
καλα,κι αν ακομα ειπε ψεματα ο τουρκομογγολος,οι εκατονταδες αγνοουμενοι,που πηγαν,αν δεν τους σκοτωσαν καποιοι συναδελφοι του?ΔΙΑΚΤΙΝΙΣΤΗΚΑΝ?????????????????????
εμειναν εκπληκτοι ,λεει,οι τουρκοι απο την ομολογια του ηθοποιου.......................
δεν ειχαν ακουσει για εγκληματα πολεμου στην Κυπρο.νομιζαν οτι επροκειτο περι μαζικης αυτοκτονιας των Ελληνοκυπριων αιχμαλωτων
ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ,
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΑΣ,ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ.
(αλλωστε η Κυπρος δεν ειναι και τοσο μακρια)
εμειναν εκπληκτοι ,λεει,οι τουρκοι απο την ομολογια του ηθοποιου.......................
δεν ειχαν ακουσει για εγκληματα πολεμου στην Κυπρο.νομιζαν οτι επροκειτο περι μαζικης αυτοκτονιας των Ελληνοκυπριων αιχμαλωτων
ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ,
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΑΣ,ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ.
(αλλωστε η Κυπρος δεν ειναι και τοσο μακρια)
ελεησον με ο Θεος
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
- heart
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1069
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 6:24 pm
- Τοποθεσία: Κωσταντινος@Ευβοια
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
τωρα το αρνιτε.λεει οτι ετημαζει ενα σεναριο,εργο,(δεν ξερω)
και γιαυτο τα ειπα τοσο παραστατικα και να στραφουν τα βλεματα
πανο μου.

και γιαυτο τα ειπα τοσο παραστατικα και να στραφουν τα βλεματα
πανο μου.
"Κάθε πρωΐ ο Θεός ευλογεί τον κόσμο με το ένα χέρι, άλλ' όταν ιδή κανέναν ταπεινό άνθρωπο, τον ευλογεί με τα δυο Του χέρια. εκείνος πού έχει μεγαλύτερη ταπείνωση, είναι ο μεγαλύτερος από όλους." παπά Τύχων
- eleimon
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3520
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
- Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
«Το θάνατο δεν τον φοβάμαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
- eleimon
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3520
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
- Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα
Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974
«Το θάνατο δεν τον φοβάμαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
