Κατά τα φαινόμενα ξεκίνησε ελέγχους η Συνείδηση (=η Φωνή του Θεού μέσα στον κάθε άνθρωπο) στην γείτονα χώρα. Μετά τον Αττίλα που ομολόγησε τα εγκλήματα του Αττίλα το 1974 στην Κύπρο http://agiooros.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=8276 έρχεται και νέα αποκάλυψη για τα γεγονότα του 1955 στην Πόλη.Προβάλλεται η «Φθινοπωρινή οδύνη»
Σαββατο, 24 Ιανουαριου 2009 07:00
Αρχίζει στην Τουρκία η προβολή της ταινίας «Φθινοπωρινή οδύνη», που βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Τούρκου λογοτέχνη-πολιτικού Γιλμάζ Καράκογιουνλου. Η υπόθεσή της εκτυλίσσεται με σκηνικό τα επεισόδια που οργανώθηκαν στις 6 και 7 Σεπτεμβρίου 1955, εναντίον των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης.
Ο αρθρογράφος της εφημερίδας Milliyet, Χασάν Πουλούρ, αναφέρεται στο πώς οργανώθηκαν από τις τουρκικές αρχές τα επεισόδια αυτά, και πώς μετατράπηκαν σε λεηλασία εναντίον των Ελλήνων. Ο -επίσης αρθρογράφος της ίδιας εφημερίδας- Ταχά Ακγιόλ, σημειώνει τα εξής σχετικά: «Δεν με ενοχλεί να γράφονται και να σκηνοθετούνται οι ντροπές μας αυτές. Πώς αλλιώς θα αντικρίσουμε τον καθρέφτη, για να μάθουμε ότι ορισμένα πράγματα είναι άσχημα;».
Την σκηνοθεσία υπογράφει η Τομρίς Γκιριτλίογλου, σκηνοθέτης και της ταινίας «Το περιδέραιο της Σαλκίμ Χανίμ» (1999) -επίσης βασισμένης σε μυθιστόρημα του Καράκογιουνλου- που εκτυλίσσεται το 1942, όταν η τουρκική κυβέρνηση επέβαλε «φόρο περιουσίας», στις μη μουσουλμανικές μειονότητες.
Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/t+z/story.asp?id=1620763
Ο Καιρός Εγγύς...



