Σελίδα 1 από 2
Καμαρώστε...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 29, 2009 10:24 am
από ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Ελαβα το παρακάτω και σας το προωθώ!
Αγαπητοί φίλοι,
Η Mc Donald's και τα Starbucks ανακοίνωσαν σήμερα ότι θα δίνουν όλα τα κέρδη από τώρα μέχρι την Κυριακή στο Ισραήλ για τον πόλεμο (γενοκτονία) που κάνει στη Γάζα.
Επίσης, οι παραγωγοί της ταινίας Bed time stories με τον Adam Sandler θα δίνουν τα κέρδη τους στο Ισραήλ.
Ενηµερωθείτε, και ενηµερώστε κι άλλους για να µην γίνουν άθελά τους υποστηρικτές αυτών των τεράτων που πιστεύουν στη δολοφονία των αθώων πολιτών.
Μποϊκοτάρισµα Mc Donald's και Starbucks λοιπόν !!
Ακόµα µην πάτε σινεµά να δείτε µια ταινία που προωθεί τη ßία !!
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 29, 2009 10:39 am
από LOCKHEART
ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε:
Μποϊκοτάρισµα Mc Donald's και Starbucks λοιπόν !!
Ακόµα µην πάτε σινεµά να δείτε µια ταινία που προωθεί τη ßία !!
Eχω να πάω χρόνια, τα mc είναι χάλια και στα starbucks ο καφές έχει όσο ο βασιλικός πολτός ! ελεος!
Όσο για το σινεμά, δεν δίνω λεφτα να ειναι καλα τα torrent :)
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 29, 2009 10:49 am
από GIKGEO
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 29, 2009 10:55 am
από vasilikirimp
Ο ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και αρκετά ακόμη σουπερμάρκετ που έχουν προιόντα
απο το Ισραήλ;Φρούτα , λαχανικά κλπ
Επίσης σιτάρι που έρχεται απο το Ισραήλ και γίνεται ψωμάκι που το αγοράζουμε;
και πολλά άλλα..............................................................................................
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 29, 2009 11:44 am
από Harrys1934
Αυτοί όλοι που χρηματοδοτούν το Ισραήλ, είναι Ισραηλίτες, ¨η φίλοι του Ισραήλ;; ξέρει κανείς;
Γιατί το λέω;; Το Ισραήλ μάλλον ο λαός του ξέρεται γιατί έχει πάντοτε τον πλούτο ; Από τη μία μεριά είναι Δώρο Θεού και δεν θα έχετε εσείς ανάγκη να δανείζεστε, αλλά εσείς θα δανείζετε άλλα έθνη.
Δευτερονόμιο ΙΕ- 1 έως 16-
Το άλλο σκέλος της επιτυχίας τους είναι, ότι όπου και να βρίσκονται ανά τον κόσμο στέλνουν πίσω στην πατρίδα τους την δεκάτη, δλδ το 10% από το εισόδημα τους.
Το έχω ζήσει εδώ από μερικούς που έτυχε να έρθω σε επικοινωνία. Δεν ξέρω αν το κάνουν όλοι, αλλά όσοι το κάνουν δεν είναι ξεχασμένο από τον νόμο του Μωϋσέως.
Και κάτι κακό εν συγκρίσει με εμάς; Πόσα βάζουμε στον δίσκο στην Εκκλησία;; Δεν ξέρω τους αριθμούς αλλά σε αντίκρισμα ξέρω από εδώ 20 σεντς και τα σπίρτα θα έχουν κοντα ένα δολάριο.. Και ερχόμαστε καμαρωτοί πολλές φορές να πούμε, ότι η Εκκλησία που τα έφτιαξε με τα δικά μας τα λεφτά......
Άραγε ξέρεται ότι βάζετε στον δίσκο είναι ευλογημένο ,και όχι κατακριτέο από τον Θεό; Τι είπε ο Κύριος για την χήρα γυναίκα που έβαλε στον κουρβανά ΄ τις δύο δεκάρες; Αν ήταν κατακριτέο ποιον θα φοβόταν ο Κύριος να πει για τους φαρισαίους ότι δίπατε;
Υπάρχουν στην Π. Διαθήκη πολλά για την ευλογία του δίσκου αλλά μέχρι εδώ καλά
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 29, 2009 12:01 pm
από Teri
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 29, 2009 12:16 pm
από NIKOSZ
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 29, 2009 2:45 pm
από Harrys1934
Φίλε Νίκο συλλέκτης είσαι;; Και τι έμεινε για εμάς Μόνο το σουβλάκι; Αν δεν το έχουν αγοράσει κι αυτό σαν το Ούζο Μεταξά Με την φέτα πήγαν να μας την πάρουν αλλά ευτυχώς την κρατήσαμε
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 29, 2009 6:10 pm
από Ermite
Συμφωνώ απόλυτα στο να μποϊκοτάρουμε τα προϊόντα του Ισραήλ, το οποίο έχει προβεί εμφανώς σε εγκλήματα κατα της ανθρωπότητος.
Οι πληροφορίες μας όμως γιά συγκεκριμένες Εταιρίες Προϊόντων θα πρέπει να είναι εγγυημένες και ελεγμένες. Μην ξεχνούμε ότι υπάρχουν και επιπολαιότητες και συμφέροντα ανταγωνιστών κλπ κλπ.
Κάτι βοηθητικό είναι το bar-code. Τα προϊόντα που προέρχονται από το Ισραήλ έχει αριθμό που αρχίζει από 279 ...
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 29, 2009 6:54 pm
από larys
Από Mc δεν έφαγα ποτέ.
Όσο για τα άλλα προϊόντα είναι δύσκολα να τα μποϊκοτάρουμε,διστιχός.