Προετοιμασία υλική και πνευματική !!
http://www.dailygreece.com/2009/02/post_433.php
τι συνιστά ο π. Εφραίμ για τους επόμενους μήνες ?
Συντονιστής: Συντονιστές
Re: τι συνιστά ο π. Εφραίμ για τους επόμενους μήνες ?
Χωρίς πανικό βέβαια ....
Re: τι συνιστά ο π. Εφραίμ για τους επόμενους μήνες ?
Ο Γέροντας Εφραίμ απλώς συμβουλεύει οι άνθρωποι να είναι έτοιμοι και να έχουν στα σπίτια τρόφιμα (και μήπως νερό) για μερικούς μήνες γιατί υπάρχει πιθανότητα να γίνει μεγάλη οικονομική κρίση στο κόσμο φέτος. Να το κάνουν όμως χωρίς πανικό. Εάν δεν συμβεί τίποτα τα τρόφιμα δεν θα πάνε χαμένα.vfilip έγραψε:Χωρίς πανικό βέβαια ....
Δεν μάς είπε τίποτα συγκεκριμένο εάν θα γίνει ο πόλεμος. Απλώς ο Γέροντας ήταν στενοχωρημένος να μην γίνουν τα πράγματα χειρότερα όταν έμαθε για τις τελευταίες παραβάσεις των Τουρκικών αεροπλάνων στα νησιά.
Ο Γέροντας επίσης λέει ότι τα κακά που συμβαίνουν και μπορεί να συμβούν στο κόσμο είναι από τίς αμαρτίες των ανθρώπων και προτρέπει οι άνθρωποι να μετανοήσουν και να ζούνε χριστιανική ζωή κόντα στα μυστήρια της εκκλησίας.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: τι συνιστά ο π. Εφραίμ για τους επόμενους μήνες ?
Θα προτιμούσα νε έλεγε στον κόσμο να έχουμε τον Χριστό μέσα στα σπίτια μας!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.