Σελίδα 1 από 1

τι συνιστά ο π. Εφραίμ για τους επόμενους μήνες ?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 01, 2009 9:19 am
από vfilip
Προετοιμασία υλική και πνευματική !!
http://www.dailygreece.com/2009/02/post_433.php

Re: τι συνιστά ο π. Εφραίμ για τους επόμενους μήνες ?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 01, 2009 9:23 am
από vfilip
Χωρίς πανικό βέβαια ....

Re: τι συνιστά ο π. Εφραίμ για τους επόμενους μήνες ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 02, 2009 8:30 am
από vfilip
vfilip έγραψε:Χωρίς πανικό βέβαια ....
Ο Γέροντας Εφραίμ απλώς συμβουλεύει οι άνθρωποι να είναι έτοιμοι και να έχουν στα σπίτια τρόφιμα (και μήπως νερό) για μερικούς μήνες γιατί υπάρχει πιθανότητα να γίνει μεγάλη οικονομική κρίση στο κόσμο φέτος. Να το κάνουν όμως χωρίς πανικό. Εάν δεν συμβεί τίποτα τα τρόφιμα δεν θα πάνε χαμένα.

Δεν μάς είπε τίποτα συγκεκριμένο εάν θα γίνει ο πόλεμος. Απλώς ο Γέροντας ήταν στενοχωρημένος να μην γίνουν τα πράγματα χειρότερα όταν έμαθε για τις τελευταίες παραβάσεις των Τουρκικών αεροπλάνων στα νησιά.

Ο Γέροντας επίσης λέει ότι τα κακά που συμβαίνουν και μπορεί να συμβούν στο κόσμο είναι από τίς αμαρτίες των ανθρώπων και προτρέπει οι άνθρωποι να μετανοήσουν και να ζούνε χριστιανική ζωή κόντα στα μυστήρια της εκκλησίας.

Εικόνα

Re: τι συνιστά ο π. Εφραίμ για τους επόμενους μήνες ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 02, 2009 9:38 am
από aposal
Θα προτιμούσα νε έλεγε στον κόσμο να έχουμε τον Χριστό μέσα στα σπίτια μας!