Οικονομική Κρίση και η Παραβολή του Ασώτου.
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 15, 2009 9:46 am
Αδελφοί μου καλημέρα.
Το σημερινό Ευαγγέλιο της Κυριακής του Ασώτου μου έφερε στο μυαλό τις παρακάτω σκέψεις:
Πολλές μέρες τώρα ακούω για οικονομική κρίση, για πείνα και ότι πρέπει να μαζέψω φαγητό για την οικογένειά μου και πολλά ακόμα τέτοια...
Το σημερινό Ευαγγέλιο μας λέει:
"...απεδήμησεν εις χώραν μακράν και εκεί διερσκόρπισε την ουσίαν αυτού ζών ασώτως. Δαπανήσαντος δε αυτού πάντα, εγένετο λιμός ισχυρός κατά την χώραν εκείνη, και αυτός ήρξατο υστερείσθαι...Εις εαυτόν δε ελθών είπε πόσοι μίσθιου του πατρός μου περισσεύουσιν άρτων, εγώ δε λιμώ απόλλυμαι!!
Αυτά τα 2 κομμάτια με έκαναν να καταλάβω ότι η λύση δεν είναι η προετοιμασία και η αποθήκευση αγαθών.
Γιατί άλλωστε, τι Χριστιανός θα είμαι εν καιρό κρίσης όταν οι αδελφοί μου θα πεινούν και εγώ θα έχω γεμάττο στομάχι; Σκέφτομαι επίσης ότι, αφού εγώ θα έχω φαγητό θα ελεήσω και τον πλησίον, όμως σε καιρό κρίσης και πείνας είμαι σίγουρος ότι θα κοιτάξω μόνο το στομάχι μου!!
ποιά είναι λοιπόν η λύση;
Η επιστροφή στον Οίκο του Πατρός,η μετάνοια για τις πολλές μου αμαρτίες -"...Πάτερ, ήμαρτον εις τον ουρανόν και ενώπιόν σου..." όπως αναφωνεί και ο Υιός της παραβολής.
Ο Θεός μαζί μας.
Το σημερινό Ευαγγέλιο της Κυριακής του Ασώτου μου έφερε στο μυαλό τις παρακάτω σκέψεις:
Πολλές μέρες τώρα ακούω για οικονομική κρίση, για πείνα και ότι πρέπει να μαζέψω φαγητό για την οικογένειά μου και πολλά ακόμα τέτοια...
Το σημερινό Ευαγγέλιο μας λέει:
"...απεδήμησεν εις χώραν μακράν και εκεί διερσκόρπισε την ουσίαν αυτού ζών ασώτως. Δαπανήσαντος δε αυτού πάντα, εγένετο λιμός ισχυρός κατά την χώραν εκείνη, και αυτός ήρξατο υστερείσθαι...Εις εαυτόν δε ελθών είπε πόσοι μίσθιου του πατρός μου περισσεύουσιν άρτων, εγώ δε λιμώ απόλλυμαι!!
Αυτά τα 2 κομμάτια με έκαναν να καταλάβω ότι η λύση δεν είναι η προετοιμασία και η αποθήκευση αγαθών.
Γιατί άλλωστε, τι Χριστιανός θα είμαι εν καιρό κρίσης όταν οι αδελφοί μου θα πεινούν και εγώ θα έχω γεμάττο στομάχι; Σκέφτομαι επίσης ότι, αφού εγώ θα έχω φαγητό θα ελεήσω και τον πλησίον, όμως σε καιρό κρίσης και πείνας είμαι σίγουρος ότι θα κοιτάξω μόνο το στομάχι μου!!
ποιά είναι λοιπόν η λύση;
Η επιστροφή στον Οίκο του Πατρός,η μετάνοια για τις πολλές μου αμαρτίες -"...Πάτερ, ήμαρτον εις τον ουρανόν και ενώπιόν σου..." όπως αναφωνεί και ο Υιός της παραβολής.
Ο Θεός μαζί μας.