To fakeloma προχωρεί...Αντιδράσεις προκαλούν οι αλλαγές στους όρους χρήσης του Facebook
Απαντώντας στις αντιδράσεις των χρηστών σχετικά με τις πρόσφατες αλλαγές στους όρους χρήσης του Facebook, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας διαβεβαίωσε τους χρήστες ότι δεν έχουν χάσει τον πλήρη έλεγχο των όσων δημοσιεύουν.
Οι τελευταίες εξελίξεις αντικατοπτρίζουν την ευαίσθητη ισορροπία μεταξύ των πληροφοριών που μοιράζονται οι χρήστες και του ελέγχου που έχουν στη διαχείριση τους στο Διαδίκτυο. Το ζήτημα προέκυψε όταν blog έφερε στο προσκήνιο το κείμενο των όρων χρήσης του facebook, το οποίο πολλοί αποδέχονται κατά την εγγραφή τους στην υπηρεσία, ελάχιστοι όμως προσέχουν.
Τον περασμένο μήνα, το Facebook προέβη σε μικρές αλλαγές στο κείμενο, σβήνοντας την παράγραφο που λέει ότι οι χρήστες μπορούν να αφαιρέσουν το περιεχόμενο που έχουν δημοσιεύσει οποιαδήποτε στιγμή. Επιπλέον, πρόσθεσε σχετική παράγραφο που αναφέρει ότι το Facebook διατηρεί το περιεχόμενο που έχουν ανεβάσει οι χρήστες ακόμη και μετά την κατάργηση του λογαριασμού τους.
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, διευθύνων σύμβουλος του Facebook, δήλωσε με δημοσίευση του σε blog ότι η φιλοσοφία της αποκλειστικής διαχείρισης του περιεχομένου από τους χρήστες παραμένει επίκεντρο της πολιτικής της υπηρεσίας. Οι αλλαγές στο νομικό κείμενο είχαν περάσει απαρατήρητες μέχρι την περασμένη Κυριακή, όταν χρήστης σε blog δημοσίευση μια ανάλυση τους σε απλή γλώσσα, που στην ουσία κατέληγε ότι «οτιδήποτε δημοσιεύσει ο χρήστης στο Facebook μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το τελευταίο με οποιονδήποτε τρόπο, για πάντα, ανεξάρτητα από τις επιθυμίες του χρήστη».
Δεδομένης της διάδοσης της υπηρεσίας σε όλο τον κόσμο, η δημοσίευση προσέλκυσε αμέσως την προσοχή των χρηστών, με πολλούς να δημιουργούν groups διαμαρτυρίας στο ίδιο το Facebook. Η υπηρεσία προέβη σε άμεση απάντηση ισχυριζόμενη ότι οι όροι χρήσης είχαν αλλαχθεί για να αντικατοπτρίζουν καλύτερα τη συμπεριφορά των χρηστών, ώστε για παράδειγμα, να μην εξαφανίζονται τα σχόλια ενός χρήστη όταν αυτός καταργήσει το προφίλ του.
Όπως αναφέρουν πολλοί αναλυτές, η δυνατότητα του Facebook να αποθηκεύει δεδομένα των χρηστών που εκμεταλλεύεται αργότερα για εμπορικούς σκοπούς είναι σημαντικό ώστε να δημιουργεί έσοδα από τις διαδικτυακές συναναστροφές των μελών του. Ωστόσο, η ισορροπία ανάμεσα στη δημοσίευση και τον έλεγχο της πληροφορίας εξακολουθεί να παραμένει πρόκληση για το Facebook, πέντε χρόνια μετά την ίδρυση του.
http://www.kathimerini.gr με πληροφορίες από New York Times
Αντιδράσεις απο τις αλλαγές στους όρους χρήσης του Facebook
Συντονιστής: Συντονιστές
Αντιδράσεις απο τις αλλαγές στους όρους χρήσης του Facebook
- theodora
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: https://theomezcrochet.blogspot.com/
- Επικοινωνία:
Re: Αντιδράσεις απο τις αλλαγές στους όρους χρήσης του Facebook
Ο φάκελλος με τις αμαρτίες μας, μας ενδιαφέρει.
Όλοι οι άλλοι φάκελλοι είναι της «πλάκας» και δεν είναι σε θέση να ζημιώσουν την πνευματική μας υγεία. ΦΑΚΕΛΩΣΤΕ ΜΕ ! ΦΑΚΕΛΩΣΤΕ ΜΕ!
Όλοι οι άλλοι φάκελλοι είναι της «πλάκας» και δεν είναι σε θέση να ζημιώσουν την πνευματική μας υγεία. ΦΑΚΕΛΩΣΤΕ ΜΕ ! ΦΑΚΕΛΩΣΤΕ ΜΕ!
Τον μόνον που μπορεί ν΄αγαπήσεις είναι ο Θεός.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
Re: Αντιδράσεις απο τις αλλαγές στους όρους χρήσης του Facebook
Σάλος για τα δεδομένα
Το Facebook αποσύρει τους νέους όρους χρήσης έπειτα από καταιγίδα αντιδράσεων
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ διευκρινίζει: τα δεδομένα σας δεν μας ανήκουν
Νέα Υόρκη
Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο
Έπειτα από καταιγίδα αντιδράσεων εκ μέρους των χρηστών, το Facebook τελικά απέσυρε την Τετάρτη τους νέους όρους χρήσης που είχε θέσει, οι οποίοι φαίνονταν να εννοούν πως τα δεδομένα των συνδρομητών ανήκουν στον ίδιο το δικτυακό τόπο.
Το Facebook υποδέχεται τώρα τους χρήστες με ένα διευκρινιστικό μήνυμα που αποδίδει όλη την αναστάτωση σε παρεξήγηση της αρχικής του ανακοίνωσης. Η διευκρίνιση διατυπώνεται σε απλά αγγλικά, αντί στη νομική γλώσσα της αρχικής ανακοίνωσης που πυροδότησε το επεισόδιο:
Η υπηρεσία «δεν διεκδικεί δικαιώματα για οποιαδήποτε από τις φωτογραφίες σας ή για άλλο υλικό. Χρειαζόμαστε μια εξουσιοδότηση προκειμένου να σας βοηθάμε να μοιράζεστε πληροφορίες για τους φίλους σας, δεν υποστηρίζουμε όμως ότι μας ανήκουν οι πληροφορίες σας».
Το Facebook επιστρέφει τώρα στους προηγούμενους όρους χρήσης «μέχρι να διευθετηθούν τα ζητήματα που τέθηκαν».
Το κοινωνικό δίκτυο, που χρησιμοποιείται από 175 εκατ. συνδρομητές από όλο τον κόσμο, άλλαξε σιωπηλά τους όρους χρήσης πριν από δύο εβδομάδες. Η διαμάχη κλιμακώθηκε την περασμένη Κυριακή, όταν η γνωστή οργάνωση καταναλωτών Consumerist.com δημοσίευσε άρθρο με τίτλο: «Οι νέοι όροι χρήσης του Facebook: Μπορούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε με τα δεδομένα σας. Για πάντα».
Η οργάνωση προστασίας δεδομένων Electronic Provacy Information Center προειδοποίησε ότι θα κατήγγειλε το Facebook στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών (FCC).
Ο ιδρυτής της υπηρεσίας Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανέφερε σε εταιρικό ιστολόγιο τη Δευτέρα ότι «στο Facebook, οι χρήστες έχουν την ιδιοκτησία των πληροφοριών τους και ελέγχουν με ποιον τις μοιράζονται». Παραδέχτηκε ότι «η φρασεολογία μας στους όρους χρήσης είναι υπερβολικά επίσημη και προστατευτική όσον αφορά τα δικαιώματα που χρειαζόμαστε για προσφέρουμε αυτή την υπηρεσία.
Ανάλογο επεισόδιο με το Facebook είχε σημειωθεί το 2007, όταν ένα εργαλείο καταγραφής με την ονομασία Beacon εξόργισε τους συνδρομητές μεταδίδοντας στοιχεία για τις αγοραστικές και άλλες δραστηριότητές τους σε άλλους δικτυακούς τόπους.
Η εταιρεία αρχικά υπεραμύνθηκε της πρακτικής, τελικά όμως έδωσε στους χρήστες τη δυνατότητα να απενεργοποιούν το επίμαχο Beacon.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από Associated Press
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252
-
gladiator79
- Τακτικό Μέλος

- Δημοσιεύσεις: 71
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 21, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Επικοινωνία:
Re: Αντιδράσεις απο τις αλλαγές στους όρους χρήσης του Facebook
Καμια εκπληξη...CIA και Μασωνοι βρισκονται πισω απ'τον μεγαλο αδελφο Facebook,που ιδρυσε ο αμερικανοεβραιος Ζουκερμπεργκ.Διαβαστε εδω:http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/20 ... k-cia.html
