Ιρακ και Αης Γιωργης
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 19, 2009 11:01 pm
ειναι ενας ασθενης στην κλινικη απ το ιρακ και εγραφα το ιστορικο του..
Καποια στιγμη οταν εσκυψα με τ ακουστικο ν αφουγκραστω
την καρδια του, ειδα οτι ειχε κρεμασμενο στο λαιμο του τον Αη Γιωργη.
-Μα εχεις τον Αη Γιωργη πανω σου?
-Ναι! ειναι ο Αγιος Γεωργιος πανω στο χαρτη του Ιρακ
-Μα εισαι Χριστιανος?
-Ναι! ορθοδοξος
-Νομιζα πως ησουν μουσουλμανος..
-Ειναι μουσουλμανοι οι πιο πολλοι ιρακινοι,το ιδιο και η οικογενεια μου
και οι φιλοι μου...απλα επειδη εχω μια γιαγια ορθοδοξη,απο μικρος
ηθελα να γινω Χριστιανος...με εχουν πυροβολησει 3 φορες στα ποδια γιατι εχω
βαφτιστει,αλλα δεν με πειραζει...και εδειξε τις ουλες στα ποδια του


Καποια στιγμη οταν εσκυψα με τ ακουστικο ν αφουγκραστω
την καρδια του, ειδα οτι ειχε κρεμασμενο στο λαιμο του τον Αη Γιωργη.
-Μα εχεις τον Αη Γιωργη πανω σου?
-Ναι! ειναι ο Αγιος Γεωργιος πανω στο χαρτη του Ιρακ
-Μα εισαι Χριστιανος?
-Ναι! ορθοδοξος
-Νομιζα πως ησουν μουσουλμανος..
-Ειναι μουσουλμανοι οι πιο πολλοι ιρακινοι,το ιδιο και η οικογενεια μου
και οι φιλοι μου...απλα επειδη εχω μια γιαγια ορθοδοξη,απο μικρος
ηθελα να γινω Χριστιανος...με εχουν πυροβολησει 3 φορες στα ποδια γιατι εχω
βαφτιστει,αλλα δεν με πειραζει...και εδειξε τις ουλες στα ποδια του

