Το MSNBC πραγματοποιεί μία έρευνα για το αν η Γενοκτονία των
Αρμενίων θα πρέπει να αναγνωριστεί από τις ΗΠΑ ή όχι.
Οι Τούρκοι έχουν κινητοποιήσει μία παγκόσμια εκστρατεία για την μη
αναγνώριση της Γενοκτονίας (να ψηφίσουν "Όχι" στην έρευνα) αλλά
εμείς δεν θα πρέπει να τους το επιτρέψουμε. Η Γενοκτονία των
Αρμενίων αποτελεί ένα ιστορικό γεγονός, μεταξύ άλλων από τους
Τούρκους ενάντια στην Ανθρωπότητα, και θα πρέπει οπωσδήποτε να
αναγνωριστεί.
Παρακαλώ πολύ ψηφίστε "ΝΑΙ" (YES) στην ακόλουθη σελίδα και
προωθήστε αυτό το μήνυμα σε όποιον γνωρίζετε.
http://www.msnbc.msn.com/id/21253084>>>>>>>>>>>>>>>>>> Hellenic Electronic Center (HEC) http://www.greece.org Archives: http://www.greece.org/archives/hellenic ... -phds.html Current membership of this forum is 3419 as of June 15, 2007 16 countries are represented [LISTSERV & LSMTP e-mail systems are sponsored by L-Soft] <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Γενοκτονία των Aρμενίων.
Συντονιστής: Συντονιστές
-
larys
- Τακτικό Μέλος

- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 21, 2008 12:44 pm
- Τοποθεσία: Σιδηρόκαστρο,τώρα Σουφλί.
Γενοκτονία των Aρμενίων.
Αντί αγαθών,ων εποίησας,Χριστέ,τω γένει των Εβραίων,σταυρωθήναί σε κατεδίκασαν,όξος και χολήν σε ποτίσαντες.Αλλά δος αυτοίς,Κύριε,κατά τα έργα αυτών,ότι ου συνήκεν την σην συγκατάβασιν.
- ΣΤΕΦΑΝΟΣ
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1280
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 9:35 am
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ
Το MSNBC πραγματοποιεί μία έρευνα για το αν η Γενοκτονία των Αρμενίων θα
πρέπει να αναγνωριστεί από τις ΗΠΑ ή όχι. Μόλις λίγα λεπτά πριν τα
αποτελέσματα είχαν ως εξής: "Ναι" 20%, "Όχι" 80% !
Οι Τούρκοι έχουν κινητοποιήσει μία παγκόσμια εκστρατεία για την μη
αναγνώριση της Γενοκτονίας (να ψηφίσουν "Όχι" στην έρευνα) αλλά εμείς δεν θα
πρέπει να τους το επιτρέψουμε. Η Γενοκτονία των Αρμενίων αποτελεί ένα
ιστορικό γεγονός, μεταξύ άλλων από τους Τούρκους ενάντια στην Ανθρωπότητα,
και θα πρέπει οπωσδήποτε να αναγνωριστεί.
Παρακαλώ πολύ ψηφίστε "ΝΑΙ" (YES) στην ακόλουθη σελίδα .
http://www.msnbc.msn.com/id/21253084
πρέπει να αναγνωριστεί από τις ΗΠΑ ή όχι. Μόλις λίγα λεπτά πριν τα
αποτελέσματα είχαν ως εξής: "Ναι" 20%, "Όχι" 80% !
Οι Τούρκοι έχουν κινητοποιήσει μία παγκόσμια εκστρατεία για την μη
αναγνώριση της Γενοκτονίας (να ψηφίσουν "Όχι" στην έρευνα) αλλά εμείς δεν θα
πρέπει να τους το επιτρέψουμε. Η Γενοκτονία των Αρμενίων αποτελεί ένα
ιστορικό γεγονός, μεταξύ άλλων από τους Τούρκους ενάντια στην Ανθρωπότητα,
και θα πρέπει οπωσδήποτε να αναγνωριστεί.
Παρακαλώ πολύ ψηφίστε "ΝΑΙ" (YES) στην ακόλουθη σελίδα .
http://www.msnbc.msn.com/id/21253084
ο Χριστός σώζει....
- Teri
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη
Re: Γενοκτονία των Aρμενίων.
Η αναγνώριση της Γενοκτονίας των Αρμενίων είναι ένα μεγάλο βήμα: το επόμενο θα είναι η αναγνώριση της γενοκτονίας των Ποντίων.
Ξέρει κανείς αν κάποιος μπορεί να ψηφίσει παραπάνω από μια φορές και να καταμετρηθεί η ψήφος του;;;;
Ξέρει κανείς αν κάποιος μπορεί να ψηφίσει παραπάνω από μια φορές και να καταμετρηθεί η ψήφος του;;;;