Σελίδα 1 από 1

Ορθόδοξο Πάσχα και Εβραϊκό

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 16, 2009 4:57 pm
από GEOXAN
Εχω μια απορια σε ενα θεμα που προεκυψε απο μια συζητηση που ειχα με εναν εβραιο ελληνα ηληκιωμενος ανθρωπος και σεβαστος.Αυτο εχει ωσ εξης του εκανα μια ερωτηση για το εβραικο πασχα και στη συζητηση πανω μου ερωτησε αν ξερω για ποιο λογο ειναι κινητη εορτη το Ορθοδοξο Πασχα (δυστηχως δε γνωριζα) και μου ειπε οτι η Ορθοδοξη Εκκλησια περιμενει να περασει πρωτα το εβραικο πασχα που εινα και αυτο κινητη εορτη και μετα απο μερικες ημερες γινεται το δικο μας Πασχα.
Αυτο μου ειπε γινεται διοτι ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ κατα το εβραικο πασχα ηταν ακομα με τουσ μαθητες δεν ειχε συληφθει ακομα.
Γνωριζετε κατι περι του θεματος

Re: ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΣΧΑ & ΕΒΡΑΙΚΟ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 16, 2009 8:10 pm
από Teri
Ρίξε μια ματιά :wink:

Re: ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΣΧΑ & ΕΒΡΑΙΚΟ?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 17, 2009 5:37 pm
από GEOXAN
Teri έγραψε:Ρίξε μια ματιά :wink:
Σε ευχαριστω teri πρεπει να ψαχνω καλυτερα στο φορουμ..