Μαρία η Μαγδαληνή & η άλλη Μαρία. Μεγάλη αγία & αδικημένη
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 21, 2009 9:54 am
MAΡΙΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΜΑΡΙΑ
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΗΚΗΜΕΝΗ
Ναι είναι αδικημένη γιατί ενώ είναι μία από της μεγαλύτερες Αγίες μας, και όμως την βρίζουν όχι μόνο οι ξένοι της(θρησκείας) αλλά και οι δικοί μας . και τι δεν έχει ακούσει από βρομερά χείλι που λένε ότι πλημμυρίζει την καρδιά τους. ¨Όμως εγώ θα αποδείξω μέσω της Γραφές ότι δεν έχει καμία σχέση με την πόρνη που αναφέρει ο Λουκάς .
Ιωάννου ΙΒ-1-3-Ο Ιησούς έξι μέρες πριν από το Πάσχα ήλθε στη Βηθανία, όπου ήταν ο Λάζαρος που είχε πεθάνει, και τον οποίο ανάστησε από τους νεκρούς. Εκεί του έκαναν δείπνο και η Μάρθα υπερετούσε 3) Η Μαρία ΄έφερα μία λίτρα μύρο, γνήσιο
Ματθαίου ΚΣΤ 6- Και Μάρκο –ΙΔ_3-Γιατί και οι δύο τα ίδια λένε Έπειτα από δύο μέρες ήταν η γιορτή του Πάσχα Και όταν βρισκόταν ο Ιησούς στη Βηθανία, στο σπίτι του Σίμωνα του Λεπρού,
την ώρα που είχε γείρει και έτρωγε στο (χαμηλό) τραπέζι), ήρθε μια γυναίκα έχοντας ένα αλαβάστρινο δοχείο με μύρο από γνήσιο νάρδο
Βλέπουμε εδώ ότι στου Ιωάννου είναι έξι-6-μέρες πριν το Πάσχα,, εδώ λέει για δύο μέρες πριν το Πάσχα. Οπότε αποκλείεται να έχουν σχέση οι δύο Μαρίες. Και είναι στο σπίτι του λεπρού. Ενώ στου Λουκά στο σπίτι του Σίμωνα του Φαρισαίου.
Λουκά Ζ-36-37-Και κάποιος Φαρισαίος προσκάλεσε τον Ιησού στο σπίτι του να του κάνει τραπέζι.. Και ιδού μία γυναίκα της πόλεως αυτής η οποία ήτο αμαρτωλή όταν έμαθε ότι ο Ιησούς τρώγει εις την οικία του Φαρισαίου έφερε ένα δοχείο γεμάτο μύρο
Και τέλος Ματθαίου Ιε-39-Και αφού διέλυσε τα πλήθη μπήκε στο καΐκι και ήλθε στα όρια της περιοχής Μαγδαλά
Και λίγη ερμηνεία για να καταλάβουμε το κείμενο. Στου Ιωάννυ μας λέει –6-μερες πριν το Πάσχα, Και στου Μάρκου και Ματθαίου δύο μέρες πριν στο σπίτι του Σίμωνα του Λεπρού. Το ένα λέει 6 μέρες και το άλλο δύο , δεν ταιριάζουν ετσι; Μη λέμε τα ίδια. Και ερχόμαστε στου Λουκά που είναι το κλειδί της υποθέσεως.
Και ιδού μια γυναίκα της πόλεως ταύτης, η Μαγδαληνή δεν ήταν της πόλεως ταύτης αλλά από τα Μαγδαλά και γιαυτό λέγεται και Μαγδαληνή, Ματθαίου ΙΕ-39-και αφού διέλυσε τα πλήθη μπήκε στο καΐκι, και ήλθε στα όρια περιοχής Μαγδαλά, και είναι στο σπίτι του., Φαρισαίου ενώ στο Μάρκο είναι στο σπίτι του Σίμωνα το λεπρού. Πέστε μου αν ταιριάζει τίποτα από όλα αυτά τα σημεία που σας φανέρωσα;
Γιαυτό κατά έναν άλλον τρόπο αγαπώ από τι γυναίκες Άγιες και πρώτη στην προτίμηση μου, τη Μαρία τη Μαγδαληνή, γιατί ήταν πράγματι σαν κόρη της Παναγίας μας όλον αυτόν τον καιρό μέχρι τέλος. Και εάν όπως ξέρουμε ο Ιησούς κάθισε στα δεξιά του Πατρός η Μαγδαληνή, (αυτό είναι δικό μου) κάθισε στα δεξιά της Παναγίας μας.
Αν κατάφερα να γράψω κάτι καλό , καλά ΄και αν δεν τα κατάφερα μέχρι εκεί μπορούσα
Θα ξανά έρθω επειδή το θέμα είναι τόσο σοβαρό, έχει και περισσότερη ερμηνεία.
Χάρης
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΗΚΗΜΕΝΗ
Ναι είναι αδικημένη γιατί ενώ είναι μία από της μεγαλύτερες Αγίες μας, και όμως την βρίζουν όχι μόνο οι ξένοι της(θρησκείας) αλλά και οι δικοί μας . και τι δεν έχει ακούσει από βρομερά χείλι που λένε ότι πλημμυρίζει την καρδιά τους. ¨Όμως εγώ θα αποδείξω μέσω της Γραφές ότι δεν έχει καμία σχέση με την πόρνη που αναφέρει ο Λουκάς .
Ιωάννου ΙΒ-1-3-Ο Ιησούς έξι μέρες πριν από το Πάσχα ήλθε στη Βηθανία, όπου ήταν ο Λάζαρος που είχε πεθάνει, και τον οποίο ανάστησε από τους νεκρούς. Εκεί του έκαναν δείπνο και η Μάρθα υπερετούσε 3) Η Μαρία ΄έφερα μία λίτρα μύρο, γνήσιο
Ματθαίου ΚΣΤ 6- Και Μάρκο –ΙΔ_3-Γιατί και οι δύο τα ίδια λένε Έπειτα από δύο μέρες ήταν η γιορτή του Πάσχα Και όταν βρισκόταν ο Ιησούς στη Βηθανία, στο σπίτι του Σίμωνα του Λεπρού,
την ώρα που είχε γείρει και έτρωγε στο (χαμηλό) τραπέζι), ήρθε μια γυναίκα έχοντας ένα αλαβάστρινο δοχείο με μύρο από γνήσιο νάρδο
Βλέπουμε εδώ ότι στου Ιωάννου είναι έξι-6-μέρες πριν το Πάσχα,, εδώ λέει για δύο μέρες πριν το Πάσχα. Οπότε αποκλείεται να έχουν σχέση οι δύο Μαρίες. Και είναι στο σπίτι του λεπρού. Ενώ στου Λουκά στο σπίτι του Σίμωνα του Φαρισαίου.
Λουκά Ζ-36-37-Και κάποιος Φαρισαίος προσκάλεσε τον Ιησού στο σπίτι του να του κάνει τραπέζι.. Και ιδού μία γυναίκα της πόλεως αυτής η οποία ήτο αμαρτωλή όταν έμαθε ότι ο Ιησούς τρώγει εις την οικία του Φαρισαίου έφερε ένα δοχείο γεμάτο μύρο
Και τέλος Ματθαίου Ιε-39-Και αφού διέλυσε τα πλήθη μπήκε στο καΐκι και ήλθε στα όρια της περιοχής Μαγδαλά
Και λίγη ερμηνεία για να καταλάβουμε το κείμενο. Στου Ιωάννυ μας λέει –6-μερες πριν το Πάσχα, Και στου Μάρκου και Ματθαίου δύο μέρες πριν στο σπίτι του Σίμωνα του Λεπρού. Το ένα λέει 6 μέρες και το άλλο δύο , δεν ταιριάζουν ετσι; Μη λέμε τα ίδια. Και ερχόμαστε στου Λουκά που είναι το κλειδί της υποθέσεως.
Και ιδού μια γυναίκα της πόλεως ταύτης, η Μαγδαληνή δεν ήταν της πόλεως ταύτης αλλά από τα Μαγδαλά και γιαυτό λέγεται και Μαγδαληνή, Ματθαίου ΙΕ-39-και αφού διέλυσε τα πλήθη μπήκε στο καΐκι, και ήλθε στα όρια περιοχής Μαγδαλά, και είναι στο σπίτι του., Φαρισαίου ενώ στο Μάρκο είναι στο σπίτι του Σίμωνα το λεπρού. Πέστε μου αν ταιριάζει τίποτα από όλα αυτά τα σημεία που σας φανέρωσα;
Γιαυτό κατά έναν άλλον τρόπο αγαπώ από τι γυναίκες Άγιες και πρώτη στην προτίμηση μου, τη Μαρία τη Μαγδαληνή, γιατί ήταν πράγματι σαν κόρη της Παναγίας μας όλον αυτόν τον καιρό μέχρι τέλος. Και εάν όπως ξέρουμε ο Ιησούς κάθισε στα δεξιά του Πατρός η Μαγδαληνή, (αυτό είναι δικό μου) κάθισε στα δεξιά της Παναγίας μας.
Αν κατάφερα να γράψω κάτι καλό , καλά ΄και αν δεν τα κατάφερα μέχρι εκεί μπορούσα
Θα ξανά έρθω επειδή το θέμα είναι τόσο σοβαρό, έχει και περισσότερη ερμηνεία.
Χάρης