Γιγαντιο "φιδι κ newage κοτσανες απο το "φαινομενα" του Ε.Τ.

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
frouteboras
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Παρ Ιουν 03, 2005 5:00 am

Γιγαντιο "φιδι κ newage κοτσανες απο το "φαινομενα" του Ε.Τ.

Δημοσίευση από frouteboras »

Κυκλοφορησε παλι το νεοεποχητικο ενθετο "φαινομενα" της εφημεριδας Ελευθερος Τυπος.
Και κανει παρουσιαση της ειδησης στη σελ.8 του 1ου τευχους 19/3/2009 για το "γιναντιο φιδι" στο νησι βορνεο της ινδονησιας.
Εικόνα
Προκειται για γνωστη απατη με το φοτοσοπ που την παρουσιασε ο χρηστης nunoxei
στην ιστοσελιδα του
http://www.nunoxei.com/2009/02/25/nabau ... rtunately/
απο τις 25/2/2009 χρησιμοποιωντας την εξυπνη ιντερνετικη υπηρεσια ελεγχου φψτογραφιων στο ιντερνετ tineye
http://tineye.com/search/57cd0ed5e870d5 ... c036a31012

Βεβαια οι υπερερευνητες-δημοσιογραφοι των φαινομενων, που βλεπουν και γραφουν για προγματα που εμεις δε βλεπουμε, δε μπορεσαν να δουνε την απατη αυτη και να το σημειωσουν στην δημοσιευση τους ( αλλος θα πει δεν ηθελαν,πιστευω ομως ειλικρινα οτι δε μπορεσαν να βρουνε το αρθρο απο την πιο πανω ιστοσελιδα.)

Το εντυπο φαινομενο λεει επισης για ταξιδια στο χρονο συνδεοντας το γνωστο παραμυθι montauk experiment
http://en.wikipedia.org/wiki/Montauk_Project με το πειραμα της φιλαδελφειας.Η αναφορα με το τσεκουρι που κανει ο αρθρογραφος μοιαζει με την σκηνη απο τη γραφικη τηλεταινια του 1980 για το "πειραμα" της Φιλαδελφια.

Υπαρχει αρθρο για υπογειες σπηλιες και στοες στη νοτια αμερικη ( που μονο οι αρχαιολογοι δεν εχουν δει, αλλα οι "ερευνητες" καθε λογης παγκοσμιως τις ξερουνε) τις οποιες βρηκε η γνωστη "...μυστυκιστρια Γελενα Μπλαβατσκι..." οπως λεει το φαινομενα ( ενω ολοι ξερουμε την ιδρυτρια της αιρεσης του θεοσοφισμου και σατανιστρια μανταμ Μπλαβατσκι).Το αρθρο ειναι διαφημιση νεοεποχητικου βιβλιου για αρχαιες σπηλιες και θεους-εξωγηινους.
Υπαρχει αρθρο για τις αρχαιες "πυραμιδες" των ελληνων που ειναι πιο παλιες απο τις αιγυπτιακες και αρα οι αιγυπτιοι αντιγραψανε τους ελληνες.Ενω εχει απο αποδειχτει κι απο αρχαιολογους οτι υποτιθεμενες πυραμιδες της στερεας ελλαδας και της πελοποννησου ειναι φρυκτωριες της κλασικης και υστερης αρχαιοτητας για την επικοινωνια με φωτια,κατι που φαινεται και με τη γεωγραφικη τους διαταξη.
Το "αρθρο" εχει τιτλο "Τετραγωνιζοντας τις πυραμιδες", θα τετραγωνισουν τον κυκλο στο τερμα τα σαινια...

Αναφερει μια "θεραπευτικη τεχνικη" το "παγοβουνο" του γνωστου κουταλιανου γιουρι γκελερ που ειχε φερει ο χαρδαβελας παλια.

Εχει στηλη βιβλιων με τιτλους "ερευνητων" απο νεοεποχητικες εκδοσεις πχ εσοπτρον,ανεξηγητο,αρχετυπο ( καποιοι απο αυτες τις εκδοτικες ειναι ιδιοκτητες του γνωστου νεοεποχητικου φορουμ esoterica.gr)

Bεβαια ταξιδι στο χρονο δε γινεται οχι μονο γιατι το εμποδιζει η ανθρωπικη αρχη αλλα και γιατι το συμπαν μας ειναι επιπεδο και δεν περιστρεφεται ( Ο Γκεντελ μαθηματικα ειχε βρει οτι ειναι δυνατο το ταξιδι στο χρονο αλλα σε ενα περιστρεφομενο συμπαν,κατι που δεν ισχυει για το συμπαν μας).

Οπως και γιγαντια φιδια δεν υπαρχουν γιατι οι ανθρωποι κυνηγανε τα ανακοντα πια οταν ειναι πανω απο 9-10 μετρα οπως ελεγε ενας ηλικιωμενος ιθαγενης σε ντοκυμαντερ στο σκαι.Αλλωστε κι ο τιτανοβοας που απολιθωμα του βρεθηκε προσφατα ως ψυχροαιμο ζωο ηθελε μεση θερμοκρασια στον Αμαζονιο 27 βαθμους κελσιου για να μπορει να ζει,ενω τωρα η μεση ετησια θερμοκρασια τωρα στις τροπικες περιοχες ειναι 21 βαθμοι και η μεση του πλανητη 15 βαθμοι.Βεβαια αυτα ειναι λεπτομερειες και μας χαλανε τη σουπα...

Παντως οι "αρθρογραφοι" του Φαινομενα ειναι γρηγοροι.Τη βαλανε την ιστορια με το φιδι πριν προλαβει να την αναφερει ο γνωστος ερευνητητης-δημοσιογραφος-εκδοτης-συγγραφεας-παρουσιαστης-φυσικος στην εκπομπη του. ( Ας κρατησουμε και μια πισινη γιατι μπορει να μας το παρουσιασει καποια μερα ως το φιδι μυστικων πειραματων των κακων νεφελειμ για να κατακτησουν τη γη που θα το σκοτωσει ο απολλωνας-ελ-μπεσαμελ-καραμελ οπως εκανε με τον πυθωνα οχι στη μυθολογια αλλα στην ιστορικη αρχαιοτητα οπως ο ιδιος ο πολυσχιδης "ερευνητης" λεει σε πονημα του.)

Ο ενας δημοσιογραφος που γραφει στο ενθετο φαινομενα ειναι γνωστος πανελιστας των εκπομπων του χαρδαβελλα, ιδιως οταν λεει για ουφο και εξωγηινους.
Run フォクすけ, Run


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Evi_J
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1086
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 17, 2006 6:00 am

Re: Γιγαντιο "φιδι κ newage κοτσανες απο το "φαινομενα" του Ε.Τ.

Δημοσίευση από Evi_J »

3 σχόλια έχω:
1) Κάθε φορά που διαβάζω για εξωγηίνους, πράσινα άλογα, 12θεο, νεφελίμ και λοιπά "λιμ" αηδιάζω. Μα είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι που να διαβάζουν και το ακόμα χειρότερο να πιστεύουν τέτοια πράγματα; Μα βρε παιδιά.. με βάση την λογική και μόνο αυτά τα πράγματα καταρίπτονται... να πω ότι δεν καταρίπτονται να πω "μάλιστα έχετε δίκιο".... Μα πόσο ανόητοι μπορεί να είμαστε τελικά;

2) Με βάση αυτό:
Οπως και γιγαντια φιδια δεν υπαρχουν γιατι οι ανθρωποι κυνηγανε τα ανακοντα πια οταν ειναι πανω απο 9-10 μετρα οπως ελεγε ενας ηλικιωμενος ιθαγενης σε ντοκυμαντερ στο σκαι.
Ευτυχώς που μιλάμε για τον αμαζόνιο... Γιατί αν είμασταν στην βόρεια Αμερική θα είχαμε ανθρωποθυσίες... Υπάρχουν φυλές ινδιάνων που έκαναν (δεν ξέρω αν κάνουν ακόμα) θυσίες στον θεό-φιδι ανακόντα και τιμωρούσαν όποιον τολμούσε να σκοτώσει ανακόντα. Πριν καμμιά 100στη χρόνα αυτό...

Πόσο διαφέρει ο Χριστός μας από αυτούς όμως...

3) Αγαπητέ φρουτέμπορα: μετά από αυτο το σχόλιο: να μας το παρουσιασει καποια μερα ως το φιδι μυστικων πειραματων των κακων νεφελειμ για να κατακτησουν τη γη που θα το σκοτωσει ο απολλωνας-ελ-μπεσαμελ-καραμελ οπως εκανε με τον πυθωνα οχι στη μυθολογια αλλα στην ιστορικη αρχαιοτητα οπως ο ιδιος ο πολυσχιδης "ερευνητης" λεει σε πονημα του οφείλω να σας πληροφορήσω ότι μπήκατε στην top 10 λίστα μου των ατόμων με ειδικό χιούμορ. :21 :lol: :21 :24 :lol: Και πιστέψτε με, αν δεν είχα λυθεί στα γέλια δεν θα σας έβαζα σε αυτήν την λίστα. :21 :lol: :lol: :21 :24
Άβαταρ μέλους
panos0
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 28, 2006 5:00 am

Re: Γιγαντιο "φιδι κ newage κοτσανες απο το "φαινομενα" του Ε.Τ.

Δημοσίευση από panos0 »

χαχαχααχχααχαχα

Το καταραμενο φιδι.....


Εικόνα

Εικόνα


Ερχονται.......

Εικόνα
Δημοσ.: 590
Δημοσ.: 591 " Έρχομαι και εγώ...."

I'll take lives and show all no mercy that night
Attack those not knowing my force
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”