Σελίδα 1 από 1
Εκδήλωση Σφαγιέντων Θεσσαλονίκης
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 27, 2009 9:29 am
από LOCKHEART
To είδα στο Internet και πραγματικά ειναι πολύ λυπηρό...
Παρακαλώ όσοι έχουν γνώση του θέματος ας παραθέσουν ιστορικά στοιχεία ώστε να μαθαίνουμε οι νεότεροι αλλά και ο κόσμος τι πραγματικά συνέβει τότε..

Re: Εκδήλωση Σφαγιέντων Θεσσαλονίκης
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 27, 2009 10:29 am
από ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Αφορά οπαδούς πολυθεϊστικής οργάνωσης . Σας παραθέτω αυτούσια την άποψή τους για το γεγονός αυτό:
"Μια απο τις θλιβερότερες στιγμές στην ιστορία της πόλης
Χιλιάδες Θεσσαλονικείς Εθνικοί λάτρεις δηλαδή της αρχαίας Ελληνικής Θρησκείας (από 7.000 έως 15.000 αναφέρουν τα κείμενα της εποχής), ανεξαρτήτου ηλικίας και φύλου, θανατώθηκαν από τους Χριστιανούς δυνάστες εντός δύο ή τριών ωρών σε ένα όργιο θηριώδους σφαγής που έλαβε χώρα εντός του Ιπποδρομίου όπου με δόλο είχαν προσκληθεί.
Όταν έκλεισαν ερμητικά οι πύλες και ξεχύθηκαν πάνοπλοι στις κερκίδες του σταδίου οι Γότθοι μισθοφόροι του αυτοκράτορα, ήταν αργά για οποιαδήποτε διαφυγή. Ο πανικός, οι αγωνιώδεις οιμωγές, το αίμα χιλιάδων άοπλων πολιτών που έρεε σαν ποτάμι στις κερκίδες, ήταν τα μόνα που επικρατούσαν. Λίγες τέτοιες θηριώδεις σφαγές, κατευθυνόμενες υπό οργανωμένης και θεσμοθετημένης εξουσίας κατά των ιδίων των πολιτών της, έχουν καταγραφεί στην διάρκεια της ιστορίας. Μία απ’ αυτές είχαν την οδυνηρή ατυχία να βιώσουν με το αίμα τους οι Θεσσαλονικείς. Ήτο το σωτήριον έτος 390 μ.Χ."
Προσοχή σε όλα αυτά!!! Παραθέτω αυτά για να μην υπάρχουν παρανοήσεις.