Eπικίνδυνη ταινία με τον Ν.Κέιτζ Επικίνδυνος Κώδικας/Κnowing
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 31, 2009 9:54 pm
Μια ακομη νεοεποχητικη σαβουροταινια προβαλλεται στη χωρα μας, το "Knowing" η "Σκοτεινος Κωδικας" οπως οι ανεγκεφαλοι της εταιριας διανομης μετεφρασαν αλλη μια φορα.
Προκειται για μια νεοεποχητικη αθλιοτητα που μοιραζεται την αριθμολογνια της νεας εποχης, και της αθλιας εβραικης καμπαλα ( υπαρχουν συμβολισμοι της μεσα) και την αθλιοτητα "εξωγηινοι-αγγελοι".
Υποτιθεται οτι παιδια γραφουν αριθμους-προβλεψεις μελλοντικων καταστροφων και τελικα του τελους της Γης,ερχονται οι αγγελοι-εξωγηινοι - σα δαιμονικα ειναι στην ταινια- παιρνουν τα παιδια και ξεκινανε σαν Αδαμ-Ευες μια νεα ζωη σε νεα Γη.
Την ειδα σε πειρατικο streaming,πολυ σαβουρα.
Ο κεητζ εχει παιξει σε αλλες δυο ταινιες που ηρωοποιουν τους μασονους,αλλα δεν ελεγξα ακομα τους παραγωγους.
http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_ar ... 009_272599
Βασικα επειδη κανει επιτυχια, αν εχετε νεα παιδια μην τα αφησετε να δουνε αυτη τη σαβουρα.
Ποιοι πληρωνουν λεφτα και βλεπουν τετοιες σαβουρες?Προσεξτε τους εφηβους σας,αυτη η αθλιοταινια θα τους επηρεασει.Αν θελετε να δειτε ταινιες,δειτε ονλαιν. ( οπου μπεχο τρεχω
)
Στην οικονομικη κριση τα 8 ευρω ειναι πολλα, τα μηδεν ειναι καλυτερα.
Προκειται για μια νεοεποχητικη αθλιοτητα που μοιραζεται την αριθμολογνια της νεας εποχης, και της αθλιας εβραικης καμπαλα ( υπαρχουν συμβολισμοι της μεσα) και την αθλιοτητα "εξωγηινοι-αγγελοι".
Υποτιθεται οτι παιδια γραφουν αριθμους-προβλεψεις μελλοντικων καταστροφων και τελικα του τελους της Γης,ερχονται οι αγγελοι-εξωγηινοι - σα δαιμονικα ειναι στην ταινια- παιρνουν τα παιδια και ξεκινανε σαν Αδαμ-Ευες μια νεα ζωη σε νεα Γη.
Την ειδα σε πειρατικο streaming,πολυ σαβουρα.
Ο κεητζ εχει παιξει σε αλλες δυο ταινιες που ηρωοποιουν τους μασονους,αλλα δεν ελεγξα ακομα τους παραγωγους.
http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_ar ... 009_272599
Βασικα επειδη κανει επιτυχια, αν εχετε νεα παιδια μην τα αφησετε να δουνε αυτη τη σαβουρα.
Ποιοι πληρωνουν λεφτα και βλεπουν τετοιες σαβουρες?Προσεξτε τους εφηβους σας,αυτη η αθλιοταινια θα τους επηρεασει.Αν θελετε να δειτε ταινιες,δειτε ονλαιν. ( οπου μπεχο τρεχω
Στην οικονομικη κριση τα 8 ευρω ειναι πολλα, τα μηδεν ειναι καλυτερα.