Ο δήμαρχος Κιλκίς δίνει "γη και ύδωρ" στη Σκοπιά !
Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 10, 2009 1:21 pm
Μεταφέρουμε το παρακάτω άρθρο ενός συναδέλφου για την ενέργεια του δήμαρχου Κιλκίς να δώσει το συνεδριακό κέντρο του Δήμου Κιλκίς σε μια αμερικάνικη πολυεθνική εταιρία, την εταιρία Σκοπιά,της οποίας τα μέλη :
1) Δεν θα υπερασπιστούν το Κιλκίς ως αντιρρησίες συνείδησης ( δεν αναγνωρίζουν κράτη και στρατούς, αφού πρέπει να υποτάσσονται στο μόνη νόμιμη κυβέρνηση του Ιεχωβά, το διοικητικό συμβούλιο της Σκοπιάς στην Αμερική !)
2) Απαγορεύουν στα παιδιά τους ( που δεν είναι μέλη της Σκοπιάς ) τη μετάγγιση αίματος.
3)Στα έντυπά της η Σκοπιά ονομάζει την Ορθόδοξη Εκκλησία "Βαβυλώνα", καθυβρίζει το εθνικό σύμβολο τη σημαία,αλλά και το Σταυρό ως "ειδωλολατρικά σύμβολα" και μύρια όσα άλλα.
ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ.
ΜΑΥΡΟ σε όσους διευκολύνουν την ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ της Σκοπιάς. Οι κάτοικοι του Κιλκίς θα πρέπει ( ανεξαρτήτου κομματικής ταυτότητας ) να δώσουν μια ηχηρή απάντηση...
Μποϋκοτάρουμε κάθε επιχείρηση ή ξενοδοχείο ή άλλο σύλλογο που παραχωρεί αίθουσες ( ΕΠΙ ΧΡΗΜΑΣΙ - δεν ξέρω τι χρήμα είναι αυτό ) ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ τα σχέδια μιας αμερικανικής εταιρίας στο ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟ.
ΥΓ. Ο καϋμένος ο δήμαρχος δεν γνωρίζει ότι τα μέλη της Σκοπιάς ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ να ψηφίζουν λευκό σε όλες τις εκλογές, γιατί θεωρούν όλες τις κυβερνήσεις και τις εξουσίες παράνομες και διαβολικές ! Άσχετα , αν ζητάνε εξυπηρετήσεις από αυτές για να προωθούν το έργο -πλασιέ της Σκοπιάς !!!
ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ του ΚΙΛΚΙΣ !
Μήπως, ξέρετε, τι έγινε στην υπόλοιπη Ελλάδα ; Περιμένουμε ανταποκρίσεις από Ελλάδα και Κύπρο.
Να τους βάλουμε μπροστά για να ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ τους.
Όχι να είναι τα παιδιά μας στα σύνορα, σε αντίξοες συνθήκες στο στρατό και οι ... "αντιρρησίες συνείδησης" να είναι σε δημόσιες υπηρεσίες και να κάνουν και προσηλυτισμό ! Φτάνει πια η κοροϊδία ! Πρέπει να ξυπνήσουμε, είμαστε ραγιάδες κάθε αμερικανικής πολυεθνικής αίρεσης, που έρχεται εδώ μέσα και μας βρίζει τα ιερά και τα όσια ! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ, όμως ! Και χειρότερα θα έρθουν !
Η αναδημοσίευση του κειμένου δεν σημαίνει ταύτιση με όλα τα υπόλοιπα θέματα του μπλογκ, αφού επιθυμούμε να λειτουργούμε ενωτικά, υπεράνω κομμάτων και προσώπων.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ…
( http://fileleftheros.wordpress.com/2009 ... με-τους-α/ )
Του Αναστασίου Καζαντζίδη, Εκπαιδευτικού-Αρθρογράφου
Ας υποθέσουμε λοιπόν κύριε δήμαρχε Κιλκίς Δημήτρη Τερζίδη, ότι την Πέμπτη 9 του μήνα (Απριλίου), η αμερικανόφερτη ΑΙΡΕΣΗ με την επωνυμία «ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ» πραγματοποιεί την θρησκευτική τελετή της στο συνεδριακό κέντρο του δήμου μας, για τη χρήση του οποίου ΕΣΕΙΣ δώσατε την άδεια.
Ας υποθέσουμε επίσης, ότι την ημέρα εκείνη της τελετής των ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ για τον εορτασμό της επετείου του… ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, παρευρίσκεται στην αίθουσα, ένας απελπισμένος άνεργος δημότης του Κιλκίς με το μοναχοπαίδι του και ο οποίος… πείθεται από τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ και γίνεται οπαδός τους (Ξέρετε, με τους γνωστούς… αμερικάνικους τρόπους).
Ας υποθέσουμε τώρα, κύριε δήμαρχε, ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, ο ίδιος δημότης με το παιδί του, παθαίνει ένα τροχαίο ατύχημα και ο μονάκριβος υιός του βρίσκεται στην εντατική και χρειάζεται άμεσα ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ αίματος για να κρατηθεί στη ζωή…
Γνωρίζετε, κύριε δήμαρχε, ότι η ΑΙΡΕΣΗ αυτή ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ στους οπαδούς της την μετάγγιση αίματος και πως, εξαιτίας αυτής της… προοδευτικής και… ανθρωπιστικής αντίληψης, έχουν κινδυνεύσει να χάσουν τη ζωή τους πολλοί συνάνθρωποί μας;
Ας υποθέσουμε ξανά κύριε Τερζίδη, ότι στην ίδια αίθουσα βρίσκονται και δυο μικρά αγόρια μαζί με τους γονείς τους, οι οποίοι ασπάζονται και αυτοί την ΑΙΡΕΣΗ των «μαρτύρων του Ιεχωβά». Όταν μετά από λίγα χρόνια, θα κληθούν από την μητέρα πατρίδα να υπηρετήσουν στον Ελληνικό Στρατό, τα ίδια αγόρια θα δηλώσουν… ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ και θα αρνηθούν να πιάσουν το όπλο, επειδή θα τους το απαγορεύει η… ΑΙΡΕΣΗ τους!
Γνωρίζετε, κύριε δήμαρχε, ότι με την ενέργειά σας να δώσετε στην ΑΙΡΕΣΗ το συνεδριακό κέντρο του δήμου Κιλκίς, πως θα μπορούσατε να είστε Ο ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ των δυο παραπάνω -υποθετικών- περιστατικών[1] που περιέγραψα;
Φυσικά και είναι νόμιμο και μέσα στα πλαίσια του συντάγματος η παραχώρηση του συνεδριακού κέντρου του δήμου Κιλκίς σε μια ΑΙΡΕΣΗ συμπολιτών μας.
Έχει όμως ηθικά ερείσματα;
Εκτός κι αν είστε της άποψης πως «ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό» που πριν από λίγους μήνες είχε εκφράσει ένας… εξαίρετος πρώην υπουργός της Νέας Δημοκρατίας!
Αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε μπορώ να σας πως:
‘ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ’….
[1] Ανάλογα περιστατικά όπως τα παραπάνω, μου έχουν επιβεβαιώσει διευθυντής αιματολόγος του ΕΣΥ και στρατιωτικός της στρατολογίας.
1) Δεν θα υπερασπιστούν το Κιλκίς ως αντιρρησίες συνείδησης ( δεν αναγνωρίζουν κράτη και στρατούς, αφού πρέπει να υποτάσσονται στο μόνη νόμιμη κυβέρνηση του Ιεχωβά, το διοικητικό συμβούλιο της Σκοπιάς στην Αμερική !)
2) Απαγορεύουν στα παιδιά τους ( που δεν είναι μέλη της Σκοπιάς ) τη μετάγγιση αίματος.
3)Στα έντυπά της η Σκοπιά ονομάζει την Ορθόδοξη Εκκλησία "Βαβυλώνα", καθυβρίζει το εθνικό σύμβολο τη σημαία,αλλά και το Σταυρό ως "ειδωλολατρικά σύμβολα" και μύρια όσα άλλα.
ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ.
ΜΑΥΡΟ σε όσους διευκολύνουν την ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ της Σκοπιάς. Οι κάτοικοι του Κιλκίς θα πρέπει ( ανεξαρτήτου κομματικής ταυτότητας ) να δώσουν μια ηχηρή απάντηση...
Μποϋκοτάρουμε κάθε επιχείρηση ή ξενοδοχείο ή άλλο σύλλογο που παραχωρεί αίθουσες ( ΕΠΙ ΧΡΗΜΑΣΙ - δεν ξέρω τι χρήμα είναι αυτό ) ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ τα σχέδια μιας αμερικανικής εταιρίας στο ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟ.
ΥΓ. Ο καϋμένος ο δήμαρχος δεν γνωρίζει ότι τα μέλη της Σκοπιάς ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ να ψηφίζουν λευκό σε όλες τις εκλογές, γιατί θεωρούν όλες τις κυβερνήσεις και τις εξουσίες παράνομες και διαβολικές ! Άσχετα , αν ζητάνε εξυπηρετήσεις από αυτές για να προωθούν το έργο -πλασιέ της Σκοπιάς !!!
ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ του ΚΙΛΚΙΣ !
Μήπως, ξέρετε, τι έγινε στην υπόλοιπη Ελλάδα ; Περιμένουμε ανταποκρίσεις από Ελλάδα και Κύπρο.
Να τους βάλουμε μπροστά για να ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ τους.
Όχι να είναι τα παιδιά μας στα σύνορα, σε αντίξοες συνθήκες στο στρατό και οι ... "αντιρρησίες συνείδησης" να είναι σε δημόσιες υπηρεσίες και να κάνουν και προσηλυτισμό ! Φτάνει πια η κοροϊδία ! Πρέπει να ξυπνήσουμε, είμαστε ραγιάδες κάθε αμερικανικής πολυεθνικής αίρεσης, που έρχεται εδώ μέσα και μας βρίζει τα ιερά και τα όσια ! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ, όμως ! Και χειρότερα θα έρθουν !
Η αναδημοσίευση του κειμένου δεν σημαίνει ταύτιση με όλα τα υπόλοιπα θέματα του μπλογκ, αφού επιθυμούμε να λειτουργούμε ενωτικά, υπεράνω κομμάτων και προσώπων.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ…
( http://fileleftheros.wordpress.com/2009 ... με-τους-α/ )
Του Αναστασίου Καζαντζίδη, Εκπαιδευτικού-Αρθρογράφου
Ας υποθέσουμε λοιπόν κύριε δήμαρχε Κιλκίς Δημήτρη Τερζίδη, ότι την Πέμπτη 9 του μήνα (Απριλίου), η αμερικανόφερτη ΑΙΡΕΣΗ με την επωνυμία «ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ» πραγματοποιεί την θρησκευτική τελετή της στο συνεδριακό κέντρο του δήμου μας, για τη χρήση του οποίου ΕΣΕΙΣ δώσατε την άδεια.
Ας υποθέσουμε επίσης, ότι την ημέρα εκείνη της τελετής των ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ για τον εορτασμό της επετείου του… ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, παρευρίσκεται στην αίθουσα, ένας απελπισμένος άνεργος δημότης του Κιλκίς με το μοναχοπαίδι του και ο οποίος… πείθεται από τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ και γίνεται οπαδός τους (Ξέρετε, με τους γνωστούς… αμερικάνικους τρόπους).
Ας υποθέσουμε τώρα, κύριε δήμαρχε, ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, ο ίδιος δημότης με το παιδί του, παθαίνει ένα τροχαίο ατύχημα και ο μονάκριβος υιός του βρίσκεται στην εντατική και χρειάζεται άμεσα ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ αίματος για να κρατηθεί στη ζωή…
Γνωρίζετε, κύριε δήμαρχε, ότι η ΑΙΡΕΣΗ αυτή ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ στους οπαδούς της την μετάγγιση αίματος και πως, εξαιτίας αυτής της… προοδευτικής και… ανθρωπιστικής αντίληψης, έχουν κινδυνεύσει να χάσουν τη ζωή τους πολλοί συνάνθρωποί μας;
Ας υποθέσουμε ξανά κύριε Τερζίδη, ότι στην ίδια αίθουσα βρίσκονται και δυο μικρά αγόρια μαζί με τους γονείς τους, οι οποίοι ασπάζονται και αυτοί την ΑΙΡΕΣΗ των «μαρτύρων του Ιεχωβά». Όταν μετά από λίγα χρόνια, θα κληθούν από την μητέρα πατρίδα να υπηρετήσουν στον Ελληνικό Στρατό, τα ίδια αγόρια θα δηλώσουν… ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ και θα αρνηθούν να πιάσουν το όπλο, επειδή θα τους το απαγορεύει η… ΑΙΡΕΣΗ τους!
Γνωρίζετε, κύριε δήμαρχε, ότι με την ενέργειά σας να δώσετε στην ΑΙΡΕΣΗ το συνεδριακό κέντρο του δήμου Κιλκίς, πως θα μπορούσατε να είστε Ο ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ των δυο παραπάνω -υποθετικών- περιστατικών[1] που περιέγραψα;
Φυσικά και είναι νόμιμο και μέσα στα πλαίσια του συντάγματος η παραχώρηση του συνεδριακού κέντρου του δήμου Κιλκίς σε μια ΑΙΡΕΣΗ συμπολιτών μας.
Έχει όμως ηθικά ερείσματα;
Εκτός κι αν είστε της άποψης πως «ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό» που πριν από λίγους μήνες είχε εκφράσει ένας… εξαίρετος πρώην υπουργός της Νέας Δημοκρατίας!
Αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε μπορώ να σας πως:
‘ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ’….
[1] Ανάλογα περιστατικά όπως τα παραπάνω, μου έχουν επιβεβαιώσει διευθυντής αιματολόγος του ΕΣΥ και στρατιωτικός της στρατολογίας.