Σελίδα 1 από 1
Γρίπη των χοίρων,έτσι ξεκίνησαν όλα!Συγκλονιστικό!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 01, 2009 5:32 pm
από frouteboras
Τα λογια ειναι περιττα,ετσι ξεκινησε η γριπη των χοιρων να μεταδιδεται στον ανθρωπο.

Re: Γριπη των χοιρων,ετσι ξεκινησαν ολα!Συγκλονιστικο!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 02, 2009 8:47 am
από pepiixthis
Kaλα δεν νομόζω να ξεκίνησε ετσι αλλα είναι

Re: Γρίπη των χοίρων,έτσι ξεκίνησαν όλα!Συγκλονιστικό!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 02, 2009 10:00 am
από zafeiris
ναι εντάξει αλλά η εικόνα δεν μας δείχνει κάτι που θα επιτρέπαμε να κάνει το παιδί μας....
....και νομίζω πως δεν είναι τυχαίο πως όλες αυτές οι ασθένειες ξεκιούν απο τριτοκοσμικές χώρες που το βιωτικό επίπεδο δεν είναι και υψηλό....
Re: Γρίπη των χοίρων,έτσι ξεκίνησαν όλα!Συγκλονιστικό!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 02, 2009 12:03 pm
από nikolaos-9
Είναι λογικό στις τριτοκοσμικές χώρες να εμφανίζονται οι επιδημίες.
Εκεί που οι συνθήκες διαβίωσης και υγιεινής είναι άθλιες, εκεί που οι άνθρωποι εξ αιτίας της πείνας και των κακουχιών έχουν εξασθενημένη την άμυνα του οργανισμού τους και είναι ευάλλωτοι στις ασθένειες.
Ας τα βλέπουμε αυτά εμείς του "ανεπτυγμένου" κόσμου και να μην ξεχνάμε τους συνανθρώπους μας που ζουν σε αυτές τις συνθήκες, σε όποια γωνιά του πλανήτη κι αν είναι.
Η απ' το υστέρημά μας η απ' το πλεόνασμά μας, ας προσφέρουμε ότι μπορούμε. Η φιλανθρωπία άλλωστε είναι πολύ μεγάλη αρετή.
Re: Γρίπη των χοίρων,έτσι ξεκίνησαν όλα!Συγκλονιστικό!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 02, 2009 3:26 pm
από efraim21
Στην περιοχή του Μεξικού που ξεκίνησε υπάρχουν τεράστιες κτηνοτροφικές μονάδες εταιρείας των ΗΠΑ.
Επίσης γέροντας του Αγίου Όρους είπε ότι βγήκε από πειράματα που γίνονταν πάνω σε χοίρους και είχαν σχέση με την διαμονή του ανθρώπου στο διάστημα.
Re: Γρίπη των χοίρων,έτσι ξεκίνησαν όλα!Συγκλονιστικό!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 02, 2009 7:14 pm
από frouteboras
Ειναι αστεια και ειρωνικη της διαθεσης τρομολαγνιας με τα γουρουνια η φωτογραφια αυτη.Μη σας μπερδευει.Εγινε διαγωνισμος σε γνωστη σελιδα για χρηση της με το photoshop για την καλυτερη ατακα για το θεμα αυτο.Μην το παιρνετε τοις μετρητοις.
Re: Γρίπη των χοίρων,έτσι ξεκίνησαν όλα!Συγκλονιστικό!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 02, 2009 9:49 pm
από trisathlios
Τα γουρουνάκια του Θεού τα οποία εμείς σφάζουμε για να τα φάμε , δεν φταίνε σε τίποτα και ούτε έχουν
γρίπη.
Ούτε και τα πτηνά τα οποία τα κατηγορήσαμε πριν καιρό.
Την επομένη πατάτα που θα κάνουν , θα την ονομάσουν Γρίπη των Μυρμηγκιών......
έτσι για να δώσουν και πάλι ένα όνομα..............
Ευλογείτε.Την ευχή σας.
Re: Γρίπη των χοίρων,έτσι ξεκίνησαν όλα!Συγκλονιστικό!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 06, 2009 5:39 pm
από yiorgos31
Ας δούμε τι δήλωσαν τα ίδια τα γουρούνια...
pigs.jpg
Re: Γρίπη των χοίρων,έτσι ξεκίνησαν όλα!Συγκλονιστικό!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 07, 2009 10:51 am
από pepiixthis