Σελίδα 1 από 1
ΜΝΗΜΗ ΑΛΩΣΕΩΣ - η πόλις εάλω
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 29, 2009 2:33 pm
από Domna
Re: ΜΝΗΜΗ ΑΛΩΣΕΩΣ - η πόλις εάλω
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 29, 2009 2:37 pm
από aposal
Σήμερα βρήκαν να κάνουν την συγκέντρωσή τους οι Μουσουλμάνοι! Η οποία ήταν προσχεδιασμένη για σήμερα!
Άντε μην πω καμιά κουβέντα!
Re: ΜΝΗΜΗ ΑΛΩΣΕΩΣ - η πόλις εάλω
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 29, 2009 3:36 pm
από fotios
Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικιά μας θα'ναι!
Μεγάλα γεγονότα περνάνε απαρατήρητα, κανείς δεν ασχολείται...
Όλοι μας ασχολούμαστε με "τρίχες", και ιδίως οι πολιτικοί ηγέτες, οι οποίοι πέφτουν σε πολύ μεγάλα ατοπήματα. Όπως πχ η κ. Γιαννάκου, όταν την ρώτησαν για το βιβλίο της Ιστορίας και τα σοβαρά ιστορικά, κοινωνικά.. λάθη, απάντησε "Ακολουθώ τον νόμο..." Δηλαδή "Τι κάνεις Γιάννη, κουκιά σπέρνω.." που θα έλεγε ο σοφός λαός.
Κατά τ'άλλα δεν πρέπει να πέφτουμε σε ακρότητες και φανατισμό, διότι το κακό αυτοκαταστρέφεται...και το κακό πολεμείται πάντα με το καλό!
Re: ΜΝΗΜΗ ΑΛΩΣΕΩΣ - η πόλις εάλω
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 29, 2009 6:41 pm
από Katerina
Η ΣΚΛΑΒΑ Η ΠΟΛΗ
Η σκλάβα η Πόλη κάθεται στο Βόσπορο και κλαίει
κι ο φιδωτός ο Βόσπορος την συμπονεί και λέει.
<Πες μου κυρά μου ζηλευτή,πεντάμορφη κυρά μου
γιατί ποτίζεις δάκρυα τα γαλανά νερά μου;
Σαν τι είναι που μου ζήτησες κι εγώ να μη στο φέρω
μήπως σε λύπησα ο φτωχός και δίχως να το ξέρω
στα κάτασπρα τα πόδια σου δεν πέρασεν ημέρα
που να μη σούφερα σκυφτός δώρα απ΄τον κόσμο πέρα
Τα μύρα της Ανατολής και τα μεταξωτά της
και τα χαλιά τ'ατίμητα τα μυριοπλουμιστά της.
Και της Φραγκιάς τ΄ασημικά και τα χρυσά στολίδια
και τ΄άλλα της τα ξακουστά,τα τόσα της παιχνίδια
Πες μου λοιπόν γιατί μου κλαις πεντάμορφη κυρά μου
γιατί ποτίζεις δάκρυα ταγαλανά νερά μου;>
<Στα κάτασπρα τα πόδια μου δεν πέρασεν ημέρα
που να μη μούφερες σκυφτός δώρα απ΄τον κόσμο πέρα
Μον΄ένα δώρο ολημερίς κι ολονυχτίς προσμένω
κι ακόμα δε μου τόφερε το κύμα σου αφρισμένο
Μόν ένα δώρο λαχταρούν τα μάτια μου και κλαίνε
ατίμητο στα ατίμητα Ελευθεριά το λένε>
Ο Βόσπορος που τ΄άκουσε κοιτάζει την κυρά του
κι αναστενάζει θλιβερά στα γαλανά νερά του.
Re: ΜΝΗΜΗ ΑΛΩΣΕΩΣ - η πόλις εάλω
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 29, 2009 7:01 pm
από ester
Υπάρχει κάποιος από το site o οποίος να έχει πάει στην Κωνσταντινούπολη.
Πρόκειται να πάω στην Πόλη στα μέσα Ιουλίου.
Θα ήθελα κάποιος που ξέρει να μου προτείνει κάποιο σηματικό προσκύνημα ή
κάποιο άλλο σημείο.
Ακόμη και πρόταση για ξενοδοχείο ή γενικά οτιδήποτε θα με βοηθούσε να δω
και να καταλάβω καλύτερα την Πόλη.
Re: ΜΝΗΜΗ ΑΛΩΣΕΩΣ - η πόλις εάλω
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 29, 2009 9:16 pm
από plagiaskepsi
aposal έγραψε:Σήμερα βρήκαν να κάνουν την συγκέντρωσή τους οι Μουσουλμάνοι! Η οποία ήταν προσχεδιασμένη για σήμερα!
Άντε μην πω καμιά κουβέντα!
na pis poles kouventes aderfe
giati to sxedio tou theou
sigoura aftous tous ((mousoulmanous))
tha tous kani i agapi tou orthodoksous talimpan
afou tous agapame....ke to kserete
apo tin agapi den tous pareksigo.........
na pis poles kouventes aderfe
ke tou xronou stin poli
Re: ΜΝΗΜΗ ΑΛΩΣΕΩΣ - η πόλις εάλω
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 30, 2009 7:03 am
από Domna
Re: ΜΝΗΜΗ ΑΛΩΣΕΩΣ - η πόλις εάλω
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 30, 2009 8:16 am
από zafeiris
υπομονή.... ο καιρός γαρ εγγυς
Re: ΜΝΗΜΗ ΑΛΩΣΕΩΣ - η πόλις εάλω
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 30, 2009 9:56 am
από dora gian
zafeiris έγραψε:υπομονή.... ο καιρός γαρ εγγυς
ΕΑΝ δεν σταματησουμε να αρνουμαστε ολους τους ορους που μας εχουν δοθει οπως ρωμιος,ιωνας, που μεταφραζονται και οι 2 στην τουρκικη γλωσσα ΕΛΛΗΝΑΣ αποποιομεθα την ιστορια, και την εκκμεταλευετε η τουρκια που θελει να προβληθει σαν συνεχιστης του βυζαντιου..Η ακαδημαικος Ελενη Γλυκατζη Αρβαρελ επανηλειμενα εχει τονισει οτι Η ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΕΙ ΘΑ ΤΟ ΑΦΟΜΟΙΩΣΕΙ , Αλλα σε ποιον ..αγαπητοι αυτο ειναι ενα ΜΕΓΑΛΟ ερωτημα που πολοι δεν ξερουμε.Τα χρυσοβουλα για παραδειγμα ,που τα ελληνικα ΜΜΕ ,με μεγαλη επιπολαιοτητα τα αντιμετοπισαν ,αλλα και κρατικοι θεσμικοι παραγοντες ,ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ.ερωτω αυτο δεν συμφερει την τουρκια και εμεις υελουμε την ΠΟΛΗ πισω διεκδικοντας την ιστορικα ΠΩΣ
Re: ΜΝΗΜΗ ΑΛΩΣΕΩΣ - η πόλις εάλω
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 30, 2009 10:16 am
από dora gian
ετσι λιγοι ελληνες κατανοουν τη βαρυτητα της συνεχειας της χωρας απο το βυζαντιο στην επικλληση της ΝΟΜΙΚΗΣ ΙΣΧΥΩΣ ΤΩΝ ΧΡΥΣΟΒΟΥΛΩΝ ,ΟΤΙ δηλ κατα καποιο τροπο αυτο το ιδιοκτησιακο καθεστως διατρανωνει την παραδοση οτι ηελλαδα διασωζει ωςκιβωτος και συνεχιζει το βυζαντινο κρατος ΟΙ καταστροφικες συνεπειες της πολιτικης αρνησης της νομικης ισχυος των χρυσοβουλων ειναι ΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΤΩΝ ΙΕΡΟΣΩΛΗΜΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑς ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΟΝΩΝ ΤΗς ΜΕΣΗς ΑΝΑΤΟΛΗΣ .ΚΑΜΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΜΦΙΣΒΙΤΗΣΕΙ ΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΙΣΧΗ ΤΟΥΣ , απλα εμεις αρνουμενοι την ιστορια μας που αλλοι μας ανεβασαν ψυλα οι ρωμαιοι πχ που ειπαν οτι ΕΜΕΙς ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ,ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ εμεις παντα θελουμε να βγαζουμε τα ματια μονοι μας.