Σελίδα 1 από 1

Δολοφονήθηκε στο Κάνσας γιατρός που έκανε εκτρώσεις.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 01, 2009 4:03 am
από Christos
Κρατείται ένας ύποπτος
Δολοφονήθηκε στο Κάνσας γιατρός που πραγματοποιούσε αμβλώσεις


Εικόνα

Ο γιατρός δολοφονήθηκε την ώρα που έμπαινε σε εκκλησία σε πόλη του Κάνσας

Κάνσας Σίτι

Γιατρός, ο οποίος πραγματοποιούσε αμβλώσεις σε γυναίκες με προχωρημένη εγκυμοσύνη, δολοφονήθηκε την Κυριακή την ώρα που έμπαινε σε εκκλησία στο Κάνσας των ΗΠΑ, μετέδωσαν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Ένας άνδρας πυροβόλησε θανάσιμα τον 67χρονο Τζορτζ Τάιλερ, την ώρα που έμπαινε σε εκκλησία Λουθηριανών για να παρακολουθήσει τη λειτουργία της Κυριακής, σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα Wichita Eagle.

Ο Τζ.Τάιλερ αποτελούσε «μαύρο πρόβατο» για τις οργανώσεις που τάσσονται κατά των αμβλώσεων, είχε πέσει και στο παρελθόν θύμα επιθέσεων.

Σύμφωνα με αξιωματούχο της Ουιτσιτά, συνελήφθη ένας ύποπτος για τη δολοφονία του Τζ.Τάιλερ.

Ο Τζ.Τάιλερ ήταν ένας από τους πολύ λίγους γιατρούς στις ΗΠΑ που πραγματοποιούν αμβλώσεις σε γυναίκες με προχωρημένη εγκυμοσύνη και βρισκόταν συχνά στο στόχαστρο των οργανώσεων κατά των αμβλώσεων, οι οποίες διοργάνωναν μαζικές διαδηλώσεις μπροστά από την κλινική του στην πόλη του Κάνσας Ουιτσιτά.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από Associated Press, ΑΠΕ/Reuters/Γαλλικό
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245

Re: Δολοφονήθηκε στο Κάνσας γιατρός που έκανε εκτρώσεις.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 01, 2009 7:32 am
από ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΖΩΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ . ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΘΕΩΡΩ ΩΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΚΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.