tigris έγραψε:Χάρη, έχεις δίκαιο: οι γηραιοί ερωτοκτυπημένοι ήταν δύο (η μνήμη μου τους έκανε τρεις)
Συνεχίζοντας την διήγηση του Δανιήλ του Προφήτου.
Και είπε ο βασιλιάς Ναβουχοδονόσορ εις τον αξιωματούχο της αυλής να φέρει από τους αιχμαλώτους, νέους χωρίς ελάττωμα και να μάθουν την σοφία των βαβυλωνίων. Επί τρία έτη. Μέσα σε αυτούς ξεχώριζαν οι Ανανίας, Αζαρίας, Μιχαήλ, και ιδιαιτέρως Δανιήλ. Αυτοί έπρεπε να τρέφονται από τα εκλεκτά φαγητά του βασιλιά. Όμως αυτοί ζήτησαν να τρώνε τα δικά τους φαγητά, λαχανικά, όσπρια. Ο αξιωματούχος είπε δεν μπορώ να το κάνω γιατί θα σας δει ο βασιλιάς και θα βρώ τον μπελά μου. Και είπαν οι παίδες μπορείς να μας δοκιμάσεις και σε δέκα μέρες θα διακρίνεις μεταξύ ημών και των άλλων. Και δέχτηκε ο Ευνούχος. Και μετά δέκα ημέρες που τους είδε τα πρόσωπα τους ήταν πιο λαμπερά από των άλλων. Και έδωσε σοφία ο Θεός στους 4-παίδες και περισσότερο στον Δανιήλ να μπορεί να ερμηνεύει ονείρατα δικά του και ξένα, και οράματα. Κατά τα ο δεύτερο έτος της βασιλείας του Ναβουχονοδόσορ είδε ένα όνειρο που τον τάραξε πολύ μέχρι που έχασε τον ύπνο του Ο βασιλιάς απαιτεί από τους σοφούς να του εξηγήσουν το όνειρο αλλά δεν θυμόταν τι είχε δει. Και είπε ο βασιλιάς αν δεν μου εξηγήσετε το όνειρο θα θανατωθείτε, και άρχισε να εκτελεί σιγά, σιγά τους σοφούς του έως τότε αυτοί θυμήθηκαν τον Δανιήλ και ζήτησαν να τον παρουσιάσουν μπροστά στο βασιλιά. Και ζήτησε λίγο χρόνο προθεσμία μέχρι να προσευχηθεί και να ζητήσει από τον Θεό την βοήθεια όπου και του εδόθη. Και ερμήνευσε το όνειρο στον βασιλιά και ευχαριστηθεί τόσο πολύ που τον έκανε δεύτερον βασιλιά μετά αυτόν.
Κατά το 18ον της βασιλείας του κατασκεύασε ένα άγαλμα το ύψος του ήταν 60 –πήχεις το πλάτος 6-πήχεις από χρυσό και έδωσε διάταγμα να έρθουν όλοι να το προσκυνήσουν. Οι τρείς παίδες όμως αρνήθηκαν να προσκυνήσουν και τους έριξαν μέσα στην κάμινο του πυρός που η φωτιά περνούσε κατά 25 μέτρα. Π’ παρόλα αυτά περπατούσαν ελεύθεροι διότι τα δεσμά κάηκαν από τη φωτιά μέσα εις τις φλόγες και αυτοί υμνούσαν τον Θεό καθ’ πλην την διάρκεια της προσευχής οι υπηρέται τροφοδοτούσαν την φωτιά του καμινιού Ενώ γινόντουσαν αυτά ο Άγγελος Κυρίου ήταν με τα’αυτών και φύσηξε την φωτιά και ένα δροσερό αεράκι σφύριζε γύρω τους. Ο Ναβουχοδονόσορ άκουσε τους τρείς Παίδες να υμνούν και να δοξάζουν τον Θεόν και έμεινε κατάπληκτος, γεμάτος θαυμασμόν και απορία Αναπήδησε από τον θρόνο του και είπε στους μεγιστάνες, δεν τους ρίξατε δεμένους μέσα; Πως αυτοί είναι λυμένοι και περπατούν μέσα στο καμίνι; Και πλησίασε κοντά ο βασιλιάς και τους μίλησε και τους είπε να βγούν έξω. Ούτε μία τρίχα της κεφαλής τους δεν είχε καεί.
Και ο βασιλιάς έδωσε διαταγή όποιος θα φερθεί άσχημα σε αυτούς θα θανατώνεται
Ο Βαλτάσαρ βασιλιάς υιός του Ναβουχοδονόσορ διέταξε να φέρουν τα χρυσά σκεύη που είχαν λεηλατήσει από τον Ναό του Σολομώντος, και έπινα κρασί με αυτά με τις παλλακίδες του.
Έξαφνα κατά την ώρα εκείνη, βγήκαν και παρουσιάσθηκαν δάκτυλα ανθρωπίνου χεριού και άρχισαν να γράφουν απέναντι από την λυχνία, επάνω εις το ασβεστοκονίαμα του τοίχου του βασιλικού ανακτόρου. Ο βασιλιάς ταράχθηκε. Έγινε μεγάλη φασαρία μέσα στο παλάτι και ο βασιλιάς απαιτούσε από τους σοφούς του να του εξηγήσουν τι σημαίνουν αυτά. Τότε η μητέρα του ρώτησε και έμαθε γιατί αυτή η φασαρία και της είπαν παρουσιασθεί στον βασιλιά και του είπε υπάρχει εδώ στο βασίλειο σου κάποιος που έχει πνεύμα Θεού και αυτός θα σου ερμηνεύσει. Οδήγησαν τον Δανιήλ στον βασιλιά και του ζήτησε να του ερμηνεύσει αυτό που γράφτηκε στον τοίχο. Και είπε ο Δανιήλ. Ο πατέρας σου ήταν κυρίαρχος γύρω των πόλεων που υποτάχθηκαν σε αυτόν όμως υπερηφανεύθει και ο Θεός τον τιμώρησε και ζούσε μα ζει με τα ζώα του δάσους. Τώρα το ίδιο γίνεται και με εσένα. Επειδή υπερηφανεύθεις και πήρες τα άγια δισκοπότηρα του Ναού να πιεις κρασί με τις γυναίκες σου ο Θεός σε τιμωράει ( τα αφιερωμένα στον Θεό ανήκουν μόνο στον Θεό. Έτσι και η Παναγίτσα μας ήταν αφιερωμένη στον Θεό και τα αφιερωμένα στον Θεό είναι δικά του δεν μπορούμε να τα έχουμε μισά, μισά. Και γιαυτό κακόβουλοι αιρετικοί χωνευτε το η Παναγία μας δεν είχε άλλα παιδιά) συνεχίζει ο Δανιήλ να εξηγεί περί του οράματος.
Η γραφή λοιπόν, που εχαράχθει εις τον τοίχον, λέγει:
Μανή-Θεκέλ-Φάρες- -Ιδού η ερμηνεία της μυστηριώδους αυτής γραφής: Μανή-σημαίνει: Ο Θεός εμέτρησε την βασιλεία σου την συνεπλήρωσε και την ετελείωσε.
Θακέλ’ σημαίνει: εζυγίσθη η βασιλεία σου και ευρέθη ελαφρά
Φάρες’ σημαίνει : Η βασιλεία σου έχει διαιρεθεί και διαμοιραστεί, εδόθη εις τους Μήδους και τους Πέρσες.
Προτίμησης και ανάθεσης υψηλής θέσεως εις τον Δανιήλ εκ μέρους του Δαρείου
Διόρισε τρεις ανωτάτους διοικητές ως επόπτες, εκ των οποίων ένας ήταν ο Δανιήλ, και τότε έπεσε αντιζηλία και σκέφτηκαν τρόπους να τον βγάλουν από την μέση
Παρακολουθούσαν τον Δανιήλ στις κινήσεις του και είδαν ότι προσεύχεται στον Θεό του, το οποίον ήταν αντίθετο με κάποιους κανονισμούς και δεν μπορούσαν να απορριφθούν ούτε με βασιλικό διάταγμα. Πιεζόμενος γερά ο βασιλιάς που δεν ήθελε να τιμωρήσει τον Δανιήλ αναγκάστηκε να δώσει το διάταγμα να τον ρίξουν στον λάκκο των λεόντων. Και του λέει ο βασιλιάς εγώ δεν μπόρεσα να σε σώσω αλλά ο Θεός σου μπορεί να σε σώσει. Πολύ πρωί ο βασιλιάς τρέχει στον λάκκο γιατί πίστευε στο θαύμα και φώναξε από έξω. Δανιήλ είσαι εντάξει ζεις ακόμη; Και η φωνή του Δανιήλ τον χαροποίησε και διέταξε να τον βγάλουν έξω και έριξαν μέσα τους συκοφάντες, νομίζω με τις οικογένειες τους. Και έδωσε διαταγή ο βασιλιάς να τιμάτε από όλους ο Θεός του Δανιήλ γιατί είναι πράγματι ο αληθινός Θεός.
Ο Δανιήλ είδε κάποια οράματα και ζήτησε από τον άγγελο που ήταν παρουσία του να του εξηγήσει τα οράματα.
Και φτάνουμε στο δέκα κέρατα για να μη τα γράφω όλα. Συμβολίζουν τους δέκα βασιλείς που θα εμφανισθούν έπειτα δε από αυτούς θα εμφανισθεί άλλος βασιλιάς ο οποίος θα ξεπεράσει εις έργα κακά, ολέθρια και τυραννικά όλους τους προηγούμενους
Αυτός ο βασιλιάς θα εκστομίσει λόγια αλαζονικά και υβριστικά κατά του Υψίστου Θεού και θα καταργήσει ως άχρηστους τους αγίους του Υψίστου Θεού και θα σχεδιάσει να αλλάξει τους καιρούς (τις ημέρες των θρησκευτικών εορτών) και τον Νόμο του Θεού9θα επιχειρήσει να δημιουργήσει νέα τάξιν πραγμάτων) Η δύναμης όμως αυτή θα του παραχωρηθεί μόνον επί ένα έτος και επί δύο ακόμη έτη και μισό επί πλέον έτος (δηλαδή συνολικώς επί τρεισήμισι έτη)
Κατόπιν θα του αφαιρεθεί η εξουσία που του εδόθη προσορινός.
Και θα δοθεί η εξουσία στους αγίους του Θεού του Υψίστου . αυτού η βασιλεία θα είναι αιώνια. Όλα αυτά τα ξέρουμε από την Καινή Διαθήκη που τα περισσότερα έχουν επαληθευθεί και τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε στην Αποκάλυψη. Προφητείες