Σελίδα 3 από 10
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 07, 2007 12:40 am
από lovethink
Kοίτα Εύη μου υπερβολικό το βρίσκω έτσι κι αλλιώς
Αυτό δεν σημαίνει πως σε ειρωνεύομαι ή σου επιτίθομαι αλοίμονο
Απλά εγώ σύμφωνα με τη δική μου φτωχή λογική το βρίσκω υπερβολικό
να φοβάμαι ένα σήριαλ στη τηλεόραση
Αν δεν μου αρέσει απλά δεν το βλέπω
Μη μεταφέρουμε τον πανικό σε παιδιά
Και όπως προ-είπα .... τα παιδιά που είναι 14 χρονών το φυσιολογικό είναι να παίζουν στη γειτονιά και όχι να βλέπουν σήριαλς στη τηλεόραση
Τα χρόνια περνάνε
Δεν θέλω να τα ξοδεύω παρατηρώντας μόνο τις ζωές των άλλων
Ετυχε ένα σήριαλ που είδες και ήταν "βλακεία"
Αχ χάθηκε ο κόσμος να γυρίσουν ένα όμορφο σήριαλ όπως παλιότερα ;
Που είναι η Μαντάμ Σουσού ;
Οι τρεις χάριτες
Οι απαράδεκτοι
Γέλιο άφθονο από τόσο ταλαντούχους ηθοποιούς
Ηθοποιός = ποιώ ήθος
Καλό βράδυ
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 07, 2007 12:45 am
από Evi_J
Melpomeni έγραψε:Οι φιλοι που διαφωνουν με τα γραφομενα της Ευης, δεν μπορουν να φανταστουν οτι η προσπαθεια μυησης οπως λες στο παγανιστικο και σατανολατρικο πνευμα, "κατω απο τη μυτη μας" ,εχει παρει τρομακτικες διαστασεις.
Ή όντως δεν το έχουν πάρει, ή προσπαθούν να το αποφύγουν. Αν είναι το δεύτερο τους καταλαβαίνω γιατί στα αλήθεια κανείς δεν θέλει να έχει μια Δαμόκλειο Σπάθη πάνω από το κεφάλι του που να την θυμάται κάθε στιγμή. Θα πρότεινα όμως να αλλάξουν στάση γιατί στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει κάτι πολύ ποιο σοβαρό από μια φοβία. Αυτά που θα χάσουν είναι σαφώς πολύ, πολύ, ΠΟΛΥ περίσσότερα. Αν μάλιστα σκεφτείς κανείς ότι θα τα χάσουμε για κάποιον που δεν αξίζει ε, τότε είναι που εγώ στην θέση τους θα προτιμούσα όχι μία αλλά δέκα σπάθες....
Ο σκοπος ειναι η εξοικειωση μαζι τους και η συνδεση τους με κατι αθωο οπως το παιχνιδι, κατι αστειο,κατι που σε βοηθα στη διαπαιδαγωγηση.. .
Συμφωνούμε 100%! Μήπως έτυχε να διαβάσεις το βιβλίο "Ναι ή όχι στον Χάρυ Πότερ;" του Γιάννη Μηλιώνη; Είναι ένα άκρως απκαλυπτικό βιβλίο που ξεσκεπάζει πολλά τέτοια αγκάθια.
Ασε πια τα βιντεοπαιχνιδια ,εκει τα πραγματα γινονται πιο ξεκαθαρα.
Τύπου Final Fantasy, World of Warcraft, Lineage κ.τ.λ που ειδικές ονομασίες (Allastor ε; Τι... σύμπτωση!!) ή ορολογίες οδηγούν στον πνευματισμό ή στον αποκρυφισμό....
Εχει κυκλοφορησει βιντεοπαιχνιδι που βεβαια αποσυρθηκε μετα απο διαμαρτυριες Χριστιανων, στο οποιο γινονταν αγωνες χτυπηματων κατα του Χριστου.
Αλήθεια;;; 8O 8O Αυτό δεν το έμαθα.....
Και μη μου πητε οτι αυτα συμβαινουν μονο στην Αμερικη,γιατι δυστυχως οτι αηδειες βλεπω εδω, τις συνανταω και στην Ελλαδα.Και σε χρονο αστραπη.
Μακάρι να μπορούσαμε να στο πούμε....
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 07, 2007 12:58 am
από Evi_J
lovethink έγραψε:Kοίτα Εύη μου υπερβολικό το βρίσκω έτσι κι αλλιώς
Αυτό δεν σημαίνει πως σε ειρωνεύομαι ή σου επιτίθομαι αλοίμονο
ΟΥΤΕ για μια στιγμούλα τόση δα δεν πίστεψα ότι επιτέθηκες ειδικά σε μένα. Στην νοοτροπία (που από ότι φαίνεται την αντιπροσωπεύω) αντιδράς. Από πείρα προφανώς....
Απλά εσύ λες ότι "το βρίσκω υπερβολικό να φοβάμαι ένα σήριαλ στη τηλεόραση" ενώ εγώ λέω ότι φοβάμαι τις συνέπειες του. Έχω δει χιλιάδες σήριαλς στην τηλεόραση, και αντιλήφθηκα τις συνέπειες τους και δεν θέλω να πέσουν και άλλοι στην παγίδα. Ξέρεις εγώ στα νιάτα μου ήξερα τον Κοκκινογένη όχι τον Σκατογένη.
Μη μεταφέρουμε τον πανικό σε παιδιά
Πανικό όχι, γνώση (ως αποφυγήν) όμως ναι....
Αχ χάθηκε ο κόσμος να γυρίσουν ένα όμορφο σήριαλ όπως παλιότερα;
Και να χάσουν την ευκαιρία να δείξουν λίγο σατανισμό; Δεν είμαστε καλά....
Καληνύχτα!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 07, 2007 1:00 am
από Evi_J
Melpomeni έγραψε:tinios έγραψε:
Έχετε δει καθόλου κινούμενα σχέδια;
Και τα κινουμενα σχεδια,ειδικα γιαπωνεζικης παραγωγης,στην ιδια κατηγορια ανηκουν.
Λέγε με Yu-gi-oh!!
Πολύ κρίμα.... τι να πω εγώ που έχω λατρεία γι' αυτά;
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 07, 2007 1:39 am
από Melpomeni
Evi_J έγραψε:
Συμφωνούμε 100%! Μήπως έτυχε να διαβάσεις το βιβλίο "Ναι ή όχι στον Χάρυ Πότερ;" του Γιάννη Μηλιώνη; Είναι ένα άκρως απκαλυπτικό βιβλίο που ξεσκεπάζει πολλά τέτοια αγκάθια.
Εχει κυκλοφορησει βιντεοπαιχνιδι που βεβαια αποσυρθηκε μετα απο διαμαρτυριες Χριστιανων, στο οποιο γινονταν αγωνες χτυπηματων κατα του Χριστου.
Αλήθεια;;; 8O 8O Αυτό δεν το έμαθα.....
Δεν εχω διαβασει το βιβλιο που αναφερεις. Με ενδιαφερει παντως και οταν ελθω Ελλαδα θα το ψαξω.
Το βιντεοπαιχνιδι με τις επιθεσεις κατα του Χριστου,ειχε κυκλοφορησει στην Αμερικη ,δεν ξερω αν προλαβε να φτασει στην Ελλαδα.
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 07, 2007 6:14 am
από PRETORIAN
lovethink έγραψε:Kοίτα Εύη μου υπερβολικό το βρίσκω έτσι κι αλλιώς
Αυτό δεν σημαίνει πως σε ειρωνεύομαι ή σου επιτίθομαι αλοίμονο
Απλά εγώ σύμφωνα με τη δική μου φτωχή λογική το βρίσκω υπερβολικό
να φοβάμαι ένα σήριαλ στη τηλεόραση
Αν δεν μου αρέσει απλά δεν το βλέπω
Μη μεταφέρουμε τον πανικό σε παιδιά
Και όπως προ-είπα .... τα παιδιά που είναι 14 χρονών το φυσιολογικό είναι να παίζουν στη γειτονιά και όχι να βλέπουν σήριαλς στη τηλεόραση
Τα χρόνια περνάνε
Δεν θέλω να τα ξοδεύω παρατηρώντας μόνο τις ζωές των άλλων
Ετυχε ένα σήριαλ που είδες και ήταν "βλακεία"
Αχ χάθηκε ο κόσμος να γυρίσουν ένα όμορφο σήριαλ όπως παλιότερα ;
Που είναι η Μαντάμ Σουσού ;
Οι τρεις χάριτες
Οι απαράδεκτοι
Γέλιο άφθονο από τόσο ταλαντούχους ηθοποιούς
Ηθοποιός = ποιώ ήθος
Καλό βράδυ
ΤΟ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ? ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΦΕΓΓΥΑ?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 07, 2007 7:34 am
από lovethink
PRETORIAN έγραψε:
ΤΟ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ? ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΦΕΓΓΥΑ?
PRETORIAN μου δεν θυμάμαι την Αστροφεγγαροτέτοια , αλλά το Λούνα Παρκ το θυμάμαι πολύ αμυδρά
Θυμάμαι μόνο ένα δίσκο να γυρίζει γύρω γύρω και τη μια να φωνάζει "Για περάστε για περάστε " ( Η Ρένα Παγκράτη ? όχι , η Σπεράντζα Βρανά ? ) χμμμμ :)
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 07, 2007 7:54 am
από Evi_J
Μάνο σήμερα είδα το 4 επεισόδιο του "Αργοναύτη". Είναι κάθε πρωί στις 8:00 στην Ερτ1. Είναι παραγωγής του 1988! Μιλάει για τα όνειρα ενός παιδιού καμιά 11αριά χρονών που ζει σε κάποιο νησί και ονειρεύεται την θάλασσα (ακόμα και στα έργα φτάνει ο άγιος Νικόλαος

... έτσι για να σκάσουν οι αιρετικοί :D :D ). Μας δείχνει την ζωή των παιδιών στα νησιά τουλάχιστον 2-3 δεκαετίες πριν. Επιτέλους ΕΛΛΗΝΙΚΟ έργο! Εγώ θυμάμαι ότι το έβλεπα τότε αλλά δεν θυμάμαι τίποτα από το έργο.... Αν δεν το έχεις δει, συνιστώ να το δεις! Πάντως εν σχέση με σήμερα.... ΚΑΜΜΙΑ σχέση.... μοιάζει σχεδόν ξενέρωτο έτσι απλοϊκά που μιλάει...
Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 07, 2007 8:42 am
από PRETORIAN
lovethink έγραψε:PRETORIAN έγραψε:
ΤΟ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ? ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΦΕΓΓΥΑ?
PRETORIAN μου δεν θυμάμαι την Αστροφεγγαροτέτοια , αλλά το Λούνα Παρκ το θυμάμαι πολύ αμυδρά
Θυμάμαι μόνο ένα δίσκο να γυρίζει γύρω γύρω και τη μια να φωνάζει "Για περάστε για περάστε " ( Η Ρένα Παγκράτη ? όχι , η Σπεράντζα Βρανά ? ) χμμμμ :)
ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΝΙΩΘΩ 50 ΕΤΩΝ! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 07, 2007 9:39 am
από Kyrie_Elehson
Με παρακινήσατε και έψαξα στο ίντερνετ να δω το επεισόδιο περί ου ο λόγος... Evi-J το είδες όλο το επεισόδιο? Ή μόλις είδες το βουντού το έκλεισες πανικόβλητη?
Στη συνέχεια του επεισοδίου η Λενιώ βρήκε άλλους τρόπους να φέρει πίσω τον άνθρωπο που είχε χαθεί... Άναψε λαμπάδα ίσα με το μπόι του κι έκανε και μια προσευχούλα σε εκκλησία... Κι ενώ με του βουντού αποτέλεσμα δεν είχαμε κι ο άνθρωπος δεν είχε βρεθεί, μετά το τάμα της Λενιώς το παλικάρι επέστρεψε....
Ουσιαστικά λοιπόν, αν θέλει να το δει κάποιος καλοπροαίρετα, και το επεισόδιο με το μέρος μας είναι...

Όλα είναι συνάρτηση της οπτικής γωνίας που βλέπει κάποιος τα πράγματα...