Σελίδα 6 από 8

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 8:25 am
από lovethink
stratos έγραψε: Μαρκοι Ευγενικοι ολοι !!
M'αρέσεις :)
Tόσες μέρες πια εδώ γεμίσαμε οσιομάρτυρες έτοιμους να αποκεφαλιστούν (δεν ξέρω όταν θα ερχόταν η ώρα πόσοι θα μέναν )
Βγάλαμε τον Πατριάρχη αιρετικό , βγάλαμε τον Χριστόδουλο αιρετικό
Αλλος για τη βάρκα μας ?

O ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 8:43 am
από Harrys1934
Μιχάλη είσαι υπέροχος. ¨ομως ξέρεις γιατί γίνονται οι συπροσευχές; Γιατί για χρόνια προετοιμάζουν το τελικό σχέδιο και μας το σερβίρουν σιγά, σιγά μέχρι να το συνιθήσουμε. ¨οπως είναι πολοί εκείνοι που το συνίθησαν πριν την ώρα του Και τι θα γίνει θα ζήσουμε για το Πηδάλιο; λέει κάποιος γνωστός άγνωστος. ¨Οχι φίλε το Πηδάλιο μας έμαθε να ζούμε όπως θέλει ο Θεός να ζούμε. Και αν το Πηδάλιο δεν τα λέει καλά τότε διάβασε το βιβλίο Αποστολικές Διαταγές που είναι ότι ακριβός πιστεύουμε και πράτουμε μέχρι σ'ημερα. Μάθετε κάτι οι περισσότεροι. Εμείς οι Ορθόδοξοι δεν ζούμε σαν σε ξέφραγκο αμπέλι, αλλά έχουμε κανόνες που τις τυρούμε για να φτάσουμε μέχρι εδώ που φτάσαμε. Αλιώς κράτα και εσύ μία Αγία Γραφή όπως κάνουν οι αιρετικοί και φώναζε. Σωθήκαμε βρήκα τον Θεό βρήκα την αλήθει. Προχωρούν ακάθεκτοι με τις σκιές της αλήθειας που βρήκαν γιατί όλοι αυτοί είναιι ξέφραγο αμπέλι και όπως θέλει να πιστέψει και να μιλήσει δεν φοβάται κανένα επιτήμιο από πουθενα γιατί απλούστατα δεν υπάρχουν κανόνες να τις παραβλέψουν .Είμαστε εμείς έτσι; ¨ομως ρωτώ έχεις μελετίσει αν όχι το Πηδάλιο ότι άλλο που θα εμάθενες τους κανόνες τις Ορθοδοξίας; ¨Αν όχι τότε πως ρητορεύεται με μόνο την δική σας δύναμη των σκέψεων;
Ποιός έχει μπορέσει να καταλάβει ότι το Πηδάλιο αν το έχεις πιάσει στα χέρια σου έίναι πολύ πιο δύσκολο να γραφτεί από ένα Ευαγγέλιο, γιατί οι Μαθηταί έγραψαν ότι τους διδάχθηκε ότι άκουσαν από τον διδάσκαλο τους. Ενώ το Πηδάλιο έπρπε να συλεχθεί κομματάκι κομματάκι να συνερμολογηθεί και να βγεί αυτό που λέγεται μετά το Ευαγγέλιο ..Ευαγγέλιο ...Κρατάτε αυτά που σας παράδωσαν γιατί δρν θα έχετε εσείς τίποτα να παραδόσετε Αν δεν ξέρατε τας Γραφάς δεν θα είχατε αμαρτία. Τώρα λέτε ότι ξέρετε τας Γραφάς και η αμαρτία σας γίνεται με επίγνωση Ιωάννου ΄Θ-41-και μη χρησημοποιούμε την Γραφή σαν παιδικά ποιήματα, αλλά όταν έρθει η ώρα να γίνεται και η πράξη μέσω της Γραφής και οι Απόστολοι όταν μας έδιδαν τις διαταγές το πως θα ζήσουμε χρισταινικά και Ορθόδοξα ήξεραν τι έλεγαν ¨η δεν ήξεραν Διάβασε τους 85 αποστολικούς κανόνες από το πηδάλιο Αυτά από τον Χάρη

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 8:47 am
από Misha
stratos έγραψε:λοιπον πραξε εσυ οπως σε προσταζει η συνειδηση σου κι οι γεροντες σου κι εγω θα πραξω οπως με προσταζει η δικη μου συνειδηση κι δικος μου γέροντας δηλαδη ο γεροντας σου δεν μνημονευει τον Πατριαρχη=ζηλωτης ;
ξεκινώ από το τελευταίο.Όσο ζηλωτές ήταν οι 13 αγιορείτικες μονές που διέκοψαν το μνημόσυνο του λατινόφρονα Αθηναγόρα με γνωμοδοτηση του π.Επιφανίου Θεοδωροπούλου.
stratos έγραψε:δεν ειναι αιρετικος...ειναι κανονικος ακομα

ούτε κανονικός είναι γιατί εξελέγη αντικανονικά ,αλλά αυτο είναι άλλη κουβεντα.μέχρι να καθαιρεθει τελει εγκυρα μυστηρια όπως τελουσε εγκυρα μυστηρια κι ο Βεκκος κι ο Μάμμας ,ομοφρονες του Πατριαρχες Κων/πόλεως μεχρι να καθαιρεθουν.
stratos έγραψε: αλλο τοσο ενοχοι αυτοι που με τον αγωνα τους στελνουν ψυχες στην απωλεια [στους παλαιοημερολογητες]
να τα πεις στον π.Θεόδωρο Ζηση και τον π.Ιουστινο Πόποβιτς που λέει τους οικουμενιστες αιρετικους όχι σε μενα.την αίρεση του την κήρυξε γυμνή τη κεφαλή και δημοσιως :"υπέρ του αγιωτάτου επισκόπου και πάπα Ρωμης" που ειναι αναιρεση ολης της ορθοδοξης εκκλησιολογιας και ύβρις προς ολους τους ανθενωτικους αγιους
stratos έγραψε: και οσο για το Πηδαλιο αν θελεις να το λαβεις ολο υπ οψιν τοτε ειμαστε ολοι για τον αδη
και οχι μονο για τους σκοπους μας το Πηδαλιο
γι αυτό σου λέω πέτα το τελείως να μη παιδευόμαστε...η αδιαφορία ειναι το καλυτερο...μη του δινεις σημασια (οπως και κανεις), σα να μην υπαρχει...μόνο δόγμα που πρεπει να τηρειται είναι η υπακοη στον Πατριαρχη.
stratos έγραψε: βασικα δεν πιστευω να υπαρχει ιερεας του νεου η Αγιορειτης που να βαζει επιτιμιο σε καποιον που δεν τα βαζει με τον Πατριαρχη..
μπορεις να υποθετεις οτι θελεις.ούτε ημουν ουτε θα γινω ζηλωτής,το είπαμε αυτό.ρωτα τους αγιορειτες γιατι 13 μονες διεκοψαν τη μνημονευση του Αθηναγορα μαζι με περισσοτερους απο 20 επισκοπους...


και καταληγω με χθεσινα μου λόγια:

αυριο ξερεις τι θα πεις??"ε,συγκοινώνησαν Π-Π.. τι εγινε???αφου δεν αποφασισε ακομα συνοδος!!!"

ΠΕΡΙΣΣΕΨΕ ΠΙΑ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΜΜΑ.

ουτε καπετανατο θα κανω ,ουτε παραμαγαζο,ούτε θα πω κάποιον άλλο επίσκοπο μου και Πατριάρχη.δεν ειμαι ουτε Συμεων Νεος Θεολογος,ουτε Μαξιμος Ομολογητης,ούτε κι οι αγιοι μας έκαναν παρασυναγωγές και σχίσματα.

ομως θα μιλησω οσο μπορω και γιατι ετσι νοιωθω και γιατι αλλιως θα έχω επιτιμιο και για να προστατευσω ,με τις ελαχιστες δυναμεις μους τους ανθενωτικους πατερες μας που ειναι στο ματι του ουνιτικου τυφωνα και βρισκονται υπό διωγμόν....σ εκεινων το πλευρο στεκομαι ....

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 8:57 am
από stratos
στην 1,2,3 ερωτηση που εκανα ποιο επανω;

καμια απαντηση;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 9:04 am
από Misha
Πολλοί άγιοι Μάρτυρες, όταν δεν ήξεραν το δόγμα, έλεγαν: «Πιστεύω ό,τι θέσπισαν οι Άγιοι Πατέρες». Αν κάποιος το έλεγε αυτό, μαρτυρούσε. Δεν ήξερε δηλαδή να φέρει αποδείξεις στους διώκτες για την πίστη του και να τους πείσει, αλλά είχε εμπιστοσύνη στους Αγίους Πατέρες.

Σκεφτόταν: «Πως να μην έχω εμπιστοσύνη στους Αγίους Πατέρες; Αυτοί ήταν και οι πιο έμπειροι και ενάρετοι και άγιοι. Πως εγώ να δεχθώ μια ανοησία; Πως να ανεχθώ να Βρίζει ένας τους Αγίους Πατέρες;»

Να έχουμε εμπιστοσύνη στην παράδοση. Σήμερα, δυστυχώς, μπήκε η ευρωπαϊκή ευγένεια και πάνε να δείξουν τον καλό.

Θέλουν να δείξουν ανωτερότητα και τελικά πάνε να προσκυνήσουν τον διάβολο με τα δύο κέρατα.


«Μια θρησκεία, σου λένε, να υπάρχει» και τα ισοπεδώνουν όλα. Ήρθαν και σʼ εμένα μερικοί και μου είπαν: «Όσοι πιστεύουμε στον Χριστό, να κάνουμε μια θρησκεία».


«Τώρα είναι σαν να μου λέτε, τους είπα, χρυσό και μπακίρι, χρυσό τόσα καράτια και τόσα που τα ξεχώρισαν, να τα μαζέψουμε πάλι και να τα κάνουμε ένα. Είναι σωστό να τα ανακατέψουμε πάλι; Ρωτήστε έναν χρυσοχόο: ʽʼΚάνει να ανακατέψουμε την σαβούρα με το χρυσό;ʼʼ


Έγινε τόσος αγώνας, για να λαμπικάρει το δόγμα».

Οι Άγιοι Πατέρες κάτι ήξεραν και απαγόρευαν τις σχέσεις με αιρετικό.

Σήμερα λένε: «Όχι μόνο με αιρετικό αλλά και με Βουδιστή και με πυρολάτρη και με δαιμονολάτρη να συμπροσευχηθούμε. Πρέπει να βρίσκονται στις συμπροσευχές τους και στα συνέδρια και οι Ορθόδοξοι. Είναι μια παρουσία».

Τι παρουσία;

Τα λύνουν όλα με την λογική και δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα. Το ευρωπαϊκό πνεύμα νομίζει ότι και τα πνευματικά θέματα μπορούν να μπουν στην Κοινή Αγορά.


Μερικοί από τους Ορθοδόξους που έχουν ελαφρότητα και θέλουν να κάνουν προβολή «Ιεραποστολή», συγκαλούν συνέδρια με ετεροδόξους, για να γίνεται ντόρος και νομίζουν ότι θα προβάλουν έτσι την Ορθοδοξία, με το να γίνουν δηλαδή ταραμοσαλάτα με τους κακόδοξους.

Αρχίζουν μετά οι υπέρ-ζηλωτές και πιάνουν το άλλο άκρο· λένε και βλασφημίες για τα Μυστήρια των Νεοημερολογιτών κ.λπ και κατασκανδαλίζουν ψυχές που έχουν ευλάβεια και ορθόδοξη ευαισθησία.
Οι ετερόδοξοι από την άλλη έρχονται στα συνέδρια, κάνουν τον δάσκαλο, παίρνουν ό,τι καλό υλικό πνευματικό βρίσκουν στους Ορθοδόξους, το περνάνε από το δικό τους εργαστήρι, βάζουν δικό τους χρώμα και φίρμα και το παρουσιάζουν σαν πρωτότυπο.



Και ο παράξενος σημερινός κόσμος από κάτι τέτοια παράξενα συγκινείται, και καταστρέφεται μετά πνευματικά.


Ο Κύριος όμως, όταν θα πρέπει, θα παρουσιάσει τους Μάρκους τους Ευγενικούς και τους Γρηγορίους Παλαμάδες, που θα συγκεντρώσουν όλα τα κατασκανδαλισμένα αδέλφια μας, για να ομολογήσουν την ορθόδοξη πίστη και να στερεώσουν την παράδοση και να δώσουν χαρά μεγάλη στην Μητέρα μας Εκκλησία.


Εάν ζούσαμε Πατερικά, θα είχαμε όλοι πνευματική υγεία, την οποία θα ζήλευαν και όλοι οι ετερόδοξοι, και θα άφηναν τις αρρωστημένες τους πλάνες και θα σώζονταν δίχως κήρυγμα.
Τώρα δεν συγκινούνται από την αγίας μας Πατερική παράδοση, γιατί θέλουν να δουν και την Πατερική μας συνέχεια, την πραγματική μας συγγένεια με τους Αγίους μας.


Αυτό που επιβάλλεται σε κάθε Ορθόδοξο είναι να βάζει την καλή ανησυχία και στους ετεροδόξους, να καταλάβουν δηλαδή ότι βρίσκονται σε πλάνη, για να μην αναπαύουν ψεύτικα τον λογισμό τους, και στερηθούν και σʼ αυτήν την ζωή τις πλούσιες ευλογίες της Ορθοδοξίας και στην άλλη ζωή της περισσότερες και αιώνιες ευλογίες του Θεού.


Έρχονται εκεί στο Καλύβι μερικά παιδιά Καθολικά με πολύ καλή διάθεση, έτοιμα να γνωρίσουν την Ορθοδοξία. «Θέλουμε κάτι να μας πεις, για να βοηθηθούμε πνευματικά», μου λένε. «Κοιτάξτε, του λέω· πάρτε την Εκκλησιαστική Ιστορία και θα δείτε ότι κάποτε ήμασταν μαζί και μετά που φθάσατε. Αυτό πολύ θα σας βοηθήσει. Κάντε αυτό, και άλλη φορά θα συζητήσουμε πολλά».


Παλιότερα σεβόταν κανείς κάτι, γιατί ήταν του παππού του, και το φύλαγε σαν κειμήλιο. Είχα γνωρίσει έναν πολύ καλό δικηγόρο. Το σπίτι του ήταν απλό και ξεκούραζε όχι μόνον αυτόν αλλά και τους επισκέπτες. Μου έλεγε κάποτε: «Πριν από λίγα χρόνια, Πάτερ, με κορόιδευαν οι γνωστοί μου για τα παλιά έπιπλα που έχω. Τώρα έρχονται και τα θαυμάζουν για αντίκες. Ενώ εγώ τα χρησιμοποιώ και τα χαίρομαι, γιατί μου θυμίζουν τον πατέρα μου, την μάνα μου, τους παππούδες, και συγκινούμαι, εκείνοι μαζεύουν διάφορα παλιά, κάνουν σαλόνια σαν παλιατζίδικα, για να ξεχνιούνται με αυτά και να ξεχνούν το κοσμικό τους άγχος».

Παλιά ένα τόσο δα φλουράκι το κρατούσε κανείς σαν μεγάλη περιουσία από την μάνα του, από τον παππού του. Σήμερα, αν έχη κάποιος από τον παππού του μια λίρα Γεωργίου λ.χ., και έχει εκατό δραχμές διαφορά με την λίρα Βικτωρίας, θα την δώσει να την αλλάξει. Δεν εκτιμά, δεν υπολογίζει ούτε μάνα ούτε πατέρα. Μπαίνει αυτό το ευρωπαϊκό πνεύμα και σιγά-σιγά μας παίρνει όλους σβάρνα.


Θυμάμαι, όταν πρωτοπήγα στο Άγιο Όρος, σε μια συνοδεία Γέροντας ήταν ένα γεροντάκι που είχε πολλή ευλάβεια. Κρατούσε «πάππον προς πάππον» από ευλάβεια όχι μόνον τα καλυμμαύχια από τους πνευματικούς «παππούδες» του, τους προκατόχους του, αλλά και τα καλούπια με τα οποία φτιάχνουν τα καλυμμαύχια. Είχε και βιβλία παλιά και διάφορα χειρόγραφα και τα φύλαγε τυλιγμένα όμορφα στην βιβλιοθήκη, που την είχε κλεισμένη καλά, για να μη σκονίζονται.

Εκείνα τα βιβλία δεν τα χρησιμοποιούσε· τα κρατούσε κλεισμένα. «Εγώ δεν είμαι άξιος να διαβάσω τέτοια βιβλία, έλεγε. Θα διαβάσω αυτά τα απλά, το Γεροντικό, την Κλίμακα». Ήρθε μετά ένας νέος μοναχός – τελικά δεν έμεινε στο Όρος – και του λέει: «Τι μαζεύεις εδώ σαβούρα;» Πήρε τα καλούπια να τα πετάξει, να τα κάψει. Έκλαιγε το καημένο το γεροντάκι: «Αυτό είναι από τον παππού μου, έλεγε τι σε πειράζει; Έχουμε τόσα δωμάτια· άσʼ τα σε μια ακρούλα». Από την ευλάβεια που είχε, κρατούσε όχι μόνον τα βιβλία, τα κειμήλια, τα καλυμμαύχια, αλλά ακόμη και εκείνα τα καλούπια!

Όταν υπάρχει σεβασμός στα μικρά, υπάρχει πολύς σεβασμός και στα μεγάλα. Όταν υπάρχει σεβασμός στα μικρά, υπάρχει πολύς σεβασμός και στα μεγάλα. Όταν δεν υπάρχει σεβασμός στα μικρά, ούτε και στα μεγάλα υπάρχει. Έτσι διατηρούσαν την παράδοση οι Πατέρες.


Μεταγραφή – Επιμέλεια: Θωμάς Φ. Δρίτσας (απο την ΟΟΔΕ)



Την απάντηση μου την εχω δωσει ήδη σε οσα ρωτησες ,γι αυτό θεώρησα καλό να μην επναλαμβάνομαι..αλλά αφου το ζήτησες..ξαναδιαβασε προσεκτικά λέξη -λέξη τι γραφει ο π.Παίσιος και για ποιους τα λέει...

όχι ονομαστικά αλλά είναι σα φωτογραφία...και για τους οικουμενιστες και για τους ζηλωτες.

αλλά και για τους αδελφους μας ζηλωτες, υπευθυνους θεωρει τους οικουμενιστες με την υπερηφανεια και τον εγωισμο τους


Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 9:46 am
από stratos
οχι δεν μου απαντησες
ελεγε ο Π Παισιος η αλλοι αιρετικο τον Πατριαρχη;

σημερα γιατι το λετε καθαρα και χωρις ιχνος σεβασμου σε εναν κανονικο ακομα ιεραρχη

αλλο να πεις οτι κανει ασχημα ανοιγματα και αλλο να τον πεις ΑΙΡΕΤΙΚΟ

ο γεροντας Παισιος προσευχοταν μιλουσε,εγραφε και οταν το εκρινε αναγκαιο εξερχοταν στον κοσμο για καποια εκκλησιαστικη υποθεση
Για ενα τετοιο θεμα βγηκε και συναντησε τον αρχιεπ Ιερωνυμο και αλλη φορα πηγε στον Φλωρινης Αυγουστινο
καλογερε ηρθες να με ελεγξης του ειπε;


ακουστε απαντηση του γεροντα
Οχι Σεβασμιωτατε απαντησε το Ευαγγελειο λεει οτι εαν δε αμαρτηση εις σε ο αδελφος σου υπαγε και ελεγξον αυτον μεταξυ σου
Δεν λεει για τον ΠΑΤΕΡΑ


ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ
Η ΜΑΛΛΟΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ

υπαρχει και η περιπτωση του Γεροντα Πορφυριου που εριξε χαστουκι σε καποιον που ειπε να κοψει το μνημοσυνο

και κατι αλλο απο τον Γεροντα Πορφυριο
Οσοι κατηγορουν την εκκλησια για τα λαθη των εκπροσωπων της,με σκοπο δηθεν να βοηθησουν για τη διορθωση της κανουν μεγαλο λαθος.
Αυτοι ουτε την εκκλησια αγαπουν ουτε βεβαια και τον Χριστο.
Τοτε αγαπαμε την Εκκλησια μας οταν με την προσευχη μας αγκαλιαζουμε καθε μελος της
και κανουμε οτι κανει ο Χριστος

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 9:57 am
από Misha
να τα πεις στον π.Θεόδωρο Ζηση και τον π.Ιουστινο Πόποβιτς που λέει τους οικουμενιστες αιρετικους όχι σε μενα.την αίρεση του την κήρυξε γυμνή τη κεφαλή και δημοσιως :"υπέρ του αγιωτάτου επισκόπου και πάπα Ρωμης" που ειναι αναιρεση ολης της ορθοδοξης εκκλησιολογιας και ύβρις προς ολους τους ανθενωτικους αγιους


δεν εδωσαν τα αγια μυστηρια σε αιρετικους οπως στη Ραβεννα,δεν εψαλλαν πολυχρονιο και δεν τον μνημονευαν"υπερ του αγιωτατου επισκόπυ και πάπα Ρώμης"όσο ζουσαν οι γερονταδες μας.

αλλο η κανονικοτητα κι αλλο τα αιρετικα φρονηματα.

ευθεια ερωτηση :ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ????(οσο ψηλα κι αν βρισκονται)


αλλά ειπαμε..πανω κι απο τους αγιους κι απο την Πίστη μας η υπακοη στον Πατριαρχη....

13 ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΩΝ 20 ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΔΙΕΚΟΨΑΝ ΤΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ.ΣΕ ΠΛΑΝΗ ΗΤΑΝ;;;;

ας το αφησουμε αδελφε μου "Στρατο" ...

όσοι μας διαβάζουν ματια έχουν και βλέπουν....

θα τα πουμε και σε λιγες μερες ξανα,εχουμε και δευτερο γυρο με τον Ράτζινγκερ....

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 10:06 am
από stratos
ξανα δεν μου απαντησες σε αυτο που ρωτησα. .

και το ξερεις

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 10:12 am
από lovethink
Οπως μου είπε μια φίλη ........... ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΕΝΩΣΗ
Χαζοί είναι να χάσουν την πρωτοκαθεδρία ? :wink:

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 08, 2006 10:17 am
από Misha
stratos έγραψε:ξανα δεν μου απαντησες σε αυτο που ρωτησα. .

και το ξερεις
η περίοδος αυτή είναι πολύ δυσκολη και για τη δικη μου συνείδηση, αδελφέ μου...

και μιλαω για το καλο της δικης μου ψυχης πρώτα...γαιτι παρ όλες τις μεγαλες αμαρτιες μου δεν θελω να πεθανω ουνίτης....δεν ειμαι πια στην ιδια πλευρα με τους λατινοφρονες ..ειμαι απέναντι..μαζι με τον.π.Μεταλληνο,τον π.Ζηση.τον.π.Τατση,τον π.Γιουσμά ,τον π.Τρικαμηνά και τους ομοίους τους...

και με τον παπα Γιαννη Ρωμανιδη τον μεγαλυτερο Ελληνα θεολογο του 20ου αιωνα να μας βλεπει απο ψηλά και να ευχεται...

και για την δικη του μνημη αρθρωνω λόγο...που τον "έσκασαν" οι λατινόφρονες...

όποιος νομίζει πως δεν συνέβη τπτ στο Φαναρι ας πορευθει οπως του οριζει η δικη του συνειδηση....