Σελίδα 7 από 9

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2007 9:58 am
από kotsos
anny έγραψε:Αγαπητέ μου Κώστα (kotsos),δεν είναι νέα τάση οι Δυτικίζοντες Ανατολικοί.Ας μην ξεχνάμε οτι η πλειοψηφία στην εποχή του Αγ.Μάρκου του Ευγενικού,ήταν λατινόφρονες.Ομως υπήρχε το ορθόδοξο κριτήριο του λαού που τον στήριξε,και δεν κατάφεραν οι κεφαλές της τότε εκκλησίας να επιβάλλουν την ανίερη ένωση.Από τότε όμως έως σήμερα.......έχουν αλλάξει πολλά στο κοινό θρησκευτικό συναίσθημα του λαού.Βλέπουμε την θρησκεία στα στενά πλαίσια του προσωπικού μας κοσμικού συναισθηματισμού,και οι αντιδράσεις μας είναι άτονες,άνευρες και χωρίς δύναμη ανατροπής των τεκταινομένων.Ας βοηθήσει ο Κύριος!
Στην σημερινή κοινωνία το αγγλοσαξονικό μοντέλο είναι το κυρίαρχο και επιχειρείται να επιβληθεί σ' άπαντες. Το δυτικίζων αυτό μοντέλο που κατα΄καιρούς παίρνει διάφορε όψεις (φράγκικο-αγγλοξαξονικό σ' αντίθεση με το Ανατολικό) έχει συμπαρασύρει στο διάβα του όλες τις διαστάσεις της ζωής επιχειρώντας άκομψα να σύρει τις πινελιές του και στο χρώμα της Ορθοδοξίας. Αποτελεί πρότυπο ακόμα και για την Ελλάδα που όπως επεσήμανα όταν ενταχθήκαμε στην ΕΟΚ το 1981 η Le Monde στο πρωτοσέλιδο έγραφε περιπαιχτικά "Η χώρα της Φιλοκαλίας στην ΕΟΚ".
Πολλοί δεν αισθάνονται τις επιδράσεις του νέου μοντέλου στην Ορθόδοξη ζωή γιατί είναι μπολιασμένοι σ αυτό τον τρόπο σκέψης. Στους πολλούς είναι και ο κλήρος, ο οποίος άθελα του πολλές φορές, ίσως επειδή έτσι του έμαθαν, ακολουθεί την πεπατημένη συνταγή της εσπερίας βλέπντας το λειτούργημα του Ιερέως ως Επάγγελμα με τις όπιες συνέπειες έχει αυτή η οπτική. Δεν μπορεί η πλειοψηφία να διαισθανθεί τις δυτικές επιδράσεις και γι' αυτό είναι μουδιασμένοι στην όποια αντίδραση. Μεγαλώνουμε με πρότυπα από άλλες περιοχές και από άλλες νοοτροπίες προσπαθώντας να μιμηθούμε θεραπαίνιδες του δυτικόυ συστήματος. Πρόσφατη διαπίστωση από την αδυναμία της κοινωνίας να αντιληφθεί την αντίδραση της Ελλαδικής Εκκλησίας για την Απόφαση της Επιτροπής Βιοηθικής γαι την Διακοπή της κύησης. Αλλά και την έλλειψη ιερέων να υποστήρίξουν αυτή την οπτική.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2007 10:08 am
από kotsos
lovethink έγραψε:
Ionas έγραψε: α) Υπακούουμε σε όλα τα θέματα τους πνευματικούς μας ταγούς αυτοί ξέρουν και αν δεν μας οδηγούν σωστά θα είναι αυτοί υπεύθυνοι απέναντι στο Θεό και όχι εμείς. Οποιαδήποτε αμαρτία και αν κάνουν, κατά την τέλεση των ιερών μυστηρίων δεν υπάρχει καμία επίπτωση για μας και μπορούμε να συμμετέχουμε χωρίς κανένα ενδοιασμό….
β) Όλα τα παραπάνω ισχύουν για την αμαρτία αλλά στην περίπτωση που υπήρξε μόλυνση με κάποιους αιρετικούς ή αιρετική άποψη, όλα τα μυστήρια είναι άκυρα και έχουμε αμαρτία αν κοινωνούμε μαζί τους.
γ) Σε κάθε περίπτωση υπάρχει πρόβλημα είτε αμαρτία είναι αυτή είτε αίρεση. Άλλωστε το ένα προέρχεταια από το άλλο. Τα μυστήρια που τελεί αιρτικός και ασεβής ιερέας είναι άκυρα…
Aν έκοβες την Α) Περίπτωση σε δύο σκέλη θα ψήφιζα το άλφα
Συγκεκριμένα ψηφίζω το εξής
"Οποιαδήποτε αμαρτία και αν κάνουν, κατά την τέλεση των ιερών μυστηρίων δεν υπάρχει καμία επίπτωση για μας και μπορούμε να συμμετέχουμε χωρίς κανένα ενδοιασμό…"
](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
](*,) Άρα μπορούμε να συμμετέχουμε σε οποιδήποτε ονοματίζεται Θεία Λειτουργία και επιτελούν ιερείς αφού αυτοί και μόνο αυτοί θα έχουν την ευθύνη για ότι γίνετε. ](*,)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2007 10:26 am
από anny
Φίλε μου Κώστα οι σκέψεις και οι προβληματισμοί μου συμπνέουν απόλυτα με την τοποθέτησή σου.Η ενδελεχής σου αναζήτηση των πνευματικών Ορθόδοξων θεμάτων μυρίζουν άρωμα Ορθόδοξο.

Re: οι επικριτές τών ιερέων τού Θεού

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2007 2:24 pm
από Harrys1934
Elpida έγραψε:΄΄Δέχεται ο Θεός τη λατρεία ενός ακατάλληλου πρεσβυτέρου; Μπορεί να έχει αξία η λειτουργία του;΄΄

Ας δούμε για μία ακόμα φορά, τι λέει γι’ αυτό η Αγία Γραφή, την οποία οι ευσεβιστές υποστηρίζουν ότι ακολουθούν.

Το πρώτο παράδειγμα που θα αναφέρουμε (από τα πολλά που υπάρχουν), είναι από το βιβλίο Α΄ Σαμουήλ, 2/β΄ 22-25. Εκεί μιλάει για τους δύο γιους τού Ηλεί, τού αρχιερέα τού Ισραήλ, τους μελλοντικούς αρχιερείς τού λαού. Αυτοί, με την ανοχή τού πατέρα τους, πόρνευαν με τις γυναίκες που έρχονταν στο ναό τού Θεού, και σύμφωνα με το 2/β΄ 12-17, έτρωγαν από το λίπος τών θυσιών, πράγμα το οποίο ο Θεός απαγόρευε στο νόμο του, και μάλιστα το έπαιρναν και με τη βία από τους πιστούς. Έτσι, σκανδάλιζαν τον κόσμο, και οι άνθρωποι απέφευγαν να θυσιάζουν στο Θεό.

Όμως, παρέμεναν και αυτοί, και ο αρχιερέας πατέρας τους στο ναό, ως ιερείς τού Θεού. Δεχόταν άραγε ο Θεός τις θυσίες αυτών τών αναξίων ιερέων;

Και βέβαια τις δεχόταν! Και αυτό φαίνεται στο κεφάλαιο 1/α΄ εδάφια 3-5, όπου ο Θεός δέχθηκε τη θυσία τών γονέων τού προφήτη Σαμουήλ, και σύμφωνα με το εδάφιο 19, τους απάντησε χαρίζοντάς τους ένα γιό προφήτη! Μάλιστα, η Άννα η μητέρα τού Σαμουήλ, πήρε, και δέχτηκε την ευλογία τού αναξίου αρχιερέως Ηλεί! (1/α΄ 17,18).

Βεβαίως, ο Θεός τελικά απέσυρε την προστασία του από τους αναξίους ιερείς, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους, σύμφωνα με τη συνέχεια τής αφήγησης. (2/β΄ 31-36). Εκείνος όμως ήταν που εκτέλεσε κρίση, και όχι οι άνθρωποι. Ο Θεός ούτε τον Ισραήλ απέρριψε εξ’ αιτίας τών αναξίων αρχιεραίων, ούτε τους δικαίους Λευίτες. Ούτε έπαψε να δέχεται τις θυσίες τών πιστών Ισραηλιτών, από τα χέρια τών αναξίων ιερέων. Το ίδιο συμβαίνει και σήμερα. Ακόμα και όταν κάποια ασέβεια γίνεται ανεκτή από τους υπευθύνους και σκανδαλίζει τους πιστούς, ο Θεός έχει τον τελευταίο λόγο. Δεν απορρίπτει την Ορθόδοξη Εκκλησία του, ούτε τους δικαίους και αξίους πρεσβυτέρους. Ακόμα συνεχίζει να δέχεται την ιερουργία από τα χέρια τών αναξίων, ώσπου Εκείνος να αποδώσει δικαιοσύνη. Έτσι, οι κατήγοροι σκανδαλοθήρες ευσεβιστές, μένουν αδικαιολόγητοι, μια και όπως είπαμε στην αρχή, ό,τι συνέβει στον Ισραήλ τότε, θα συνέβαινε και στη Χριστιανική Εκκλησία, κατά τον απόστολο Πέτρο, στη Β΄ Πέτρου 2/β΄ 1-3 κλπ

Ας δούμε ένα δεύτερο παράδειγμα, που δείχνει πως ο Θεός δέχεται ως λειτουργό του ακόμα κι έναν ακάθαρτο.

Είναι γνωστό πως η σταύρωση τού Κυρίου έγινε κατά την επιβολή τών τότε αρχιερέων τού τότε λαού τού Θεού, τού Ισραήλ. Ο ευαγγελιστής Ιωάννης στο ευαγγέλιό του, στο 11/ια΄ κεφάλαιο και εδάφια 47-53, μας αποκαλύπτει το εξής γεγονός: Ο Καϊάφας, ο αρχιερέας εκείνης τής χρονιάς, σε μία συνάντηση που είχε με άλλους ιερείς και με τους Φαρισσαίους, συνωμότησε να δολοφονήσουν τον Ιησού Χριστό, επειδή έκανε πολλά θαύματα και έπειθε το λαό. Είπαν λοιπόν:

΄΄Εάν αφήσουμε αυτόν τον άνθρωπο, θα τον πιστέψουν όλοι, και τότε θα έλθουν οι Ρωμαίοι να αφανίσουν τον λαό και το έθνος μας΄΄. Είπε λοιπόν και ο αρχιερέας Καϊάφας: ΄΄Μας συμφέρει να πεθάνει ένας άνθρωπος υπέρ τού λαού, και να μη απολεσθεί όλο το έθνος΄΄.

Στο σημείο αυτό, ο ευαγγελιστής Ιωάννης μας πληροφορεί ότι αυτό δεν το είπε ο Καϊάφας από μόνος του, αλλά προφήτευσε ότι έμελλε ο Ιησούς να πεθάνει υπέρ τού έθνους, επειδή ήταν αρχιερέας τής χρονιάς εκείνης΄΄.

Σκεφθήτε! Ο Θεός έδωσε προφητεία σ’ έναν άνθρωπο, τη στιγμή που σχεδίαζε τη δολοφονία τού Ιησού Χριστού, μόνο και μόνο επειδή ήταν αρχιερέας τής χρονιάς εκείνης! Τι δείχνει αυτό;

Ότι: Μπορεί ο Θεός να αποδοκιμάζει έναν ασεβή λειτουργό του, μα τον αποδοκιμάζει ως άνθρωπο. Ως ιερέα όμως τον δέχεται, και ευλογεί τη θεόδοτη λειτουργία του.

Πώς όμως φέρονταν οι απόστολοι απέναντι σε τέτοιους αναξίους ιερείς; Ακολούθησαν την τακτική τών συγχρόνων ευσεβοφανών κατηγόρων; Ας δούμε:

Στις Πράξεις 23/κγ΄ 1-5, αναφέρει ο Ευαγγελιστής Λουκάς, μία ιστορία με τον απόστολο Παύλο. Είχαν φέρει τον απόστολο στο συνέδριο ως κατηγορούμενο, και την ώρα που τους μιλούσε, ο αρχιερέας Ανανίας, πρόσταξε τους παρισταμένους να τον χτυπήσουν στο στόμα. Τότε ο Παύλος τού είπε: ΄΄Ο Θεός μέλλει να σε χτυπήσει τοίχε ασβεστωμένε. Και συ κάθεσαι να με κρίνεις κατά το νόμο, και παρανομώντας διατάζεις να με χτυπούν;΄΄

Τότε οι παριστάμενοι τού είπαν: ΄΄Τον αρχιερέα τού Θεού βρίζεις;΄΄

Ο απόστολος ζήτησε αμμέσως συγνώμη:

΄΄Δεν ήξερα αδελφοί ότι είναι αρχιερέας! Επειδή είναι γραμμένο: <<Αρχοντα τού λαού σου δεν θέλεις κακολογήσει>>΄΄.

Τι έχουν να πουν γι’ αυτό οι επικριτές τών ιερέων τού Θεού; Έχουν τον ίδιο σεβασμό για τους πρεσβυτέρους τής Εκκλησίας όπως ο απόστολος Παύλος; Ή μήπως τους κατηγορούν και τους κακολογούν με αισχρότητα; Μήπως κρίνουν ότι ο Θεός άλλαξε Εκκλησία εξ’ αιτίας αυτών τών πρεσβυτέρων; Για μία ακόμα φορά, φαίνεται η αντιχριστιανική τους πορεία. Όχι μόνο δεν αναγνωρίζουν τους πρεσβυτέρους και επισκόπους τού Υψίστου, αλλά ούτε και τους σέβονται κιόλας. Άκρα αντίθεση με τη συμπεριφορά τών αποστόλων, απέναντι στους διώκτες τής Εκκλησίας ιερείς τού Υψίστου.

Ο απόστολος Ιωάννης, γράφοντας την επιστολή του Γ΄ Ιωάννου προς τον Χριστιανό Γάιο, του γράφει στα εδάφια 9,10: ΄΄ ΄Εγραψα κάτι στην Εκκλησία. Αλλά ο φιλοπρωτεύων (φίλος τής αρχηγίας) Διοτρεφής, δεν μας δέχεται. Γι’ αυτό όταν έρθω, θα τού θυμίσω τα έργα που κάνει, φλυαρώντας με λόγια πονηρά για εμάς, και μη αρκούμενος σ’ αυτά, ούτε τους αδελφούς δέχεται, και τους... εμποδίζει, και διώχνει από την Εκκλησία΄΄.

Σκεφθήτε! Ο πρεσβύτερος τής Εκκλησίας αυτής, δεν δεχόταν τον απόστολο Ιωάννη και άλλους Χριστιανούς στην Εκκλησία! Και παρ’ όλα αυτά, ήταν Εκκλησία τού Χριστού, και ας είχε ανάξιο και διώκτη τών αποστόλων πρεσβύτερο. Και μάλιστα, ούτε ο Γάιος ή κάποιος άλλος, ούτε ο ίδιος ο Ιωάννης, ζήτησαν την καθαίρεσή του, και ούτε τον αρνήθηκαν σαν πρεσβύτερο!

Ας δούμε και ένα τελευταίο παράδειγμα για το ότι στην Εκκλησία τής εποχής τών αποστόλων, υπήρχαν και ανάξιοι ποιμένες, και ας δούμε ταυτόχρονα, αν τους δεχόταν ως επισκόπους ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός, και πώς τους συμπεριφερόταν.

Ο απόστολος Ιωάννης, στην Αποκάλυψη 3/γ΄ 1-4, κατέγραψε τα λόγια τού Ιησού Χριστού, στην επιστολη Του προς την Εκκλησία τών Σάρδεων. Η επιστολή απευθύνεται προς τον ΄΄άγγελο΄΄ τής Εκκλησίας αυτής, δηλαδή τον ΄΄αγγλιοφόρο΄΄ τών βουλών τού Θεού προς αυτούς, τον Επίσκοπό τους. Το ότι δεν πρόκειται για πνεύμα αλλά για άνθρωπο, μπορούμε να το καταλάβουμε, από το χωρίο 3/γ΄ 7,10, όπου ο Ιησούς Χριστός απευθύνεται επίσης προς τον ΄΄άγγελο τής Εκκλησίας τής Φιλαδελφείας΄΄, και στο εδάφιο 10, τον συμπεριλαμβάνει μεταξύ τών ΄΄κατοικούντων επί τής γης΄΄. Εάν λοιπόν κατοικεί στη γη, δεν είναι άγγελος με την έννοια τού πνεύματος, αλλά τού ΄΄αγγελιαφόρου΄΄, και συνεπώς οι ΄΄άγγελοι΄΄ τών 7 εκκλησιών προς τους οποίους απευθύνονται αυτές οι 7 επιστολές τού Κυρίου, είναι οι υπεύθυνοι ποιμένες τής κάθε Εκκλησίας. Όπως λοιπόν ο άγγελος τής Εκκλησίας τής Φιλαδελφείας είναι ο επίσκοπός της, κατά τον ίδιο τρόπο και ο άγγελος τής Εκκλησίας τών Σάρδεων, είναι ο Επίσκοπος, ο υπεύθυνος ποιμένας της.

Στην Αποκάλυψη 3/γ΄ 1-4 λοιπόν, ο Κύριος Ιησούς Χριστός, παραγγέλλει προς τον επίσκοπο αυτής τής Εκκλησίας, ΄΄να ξυπνήσει, επειδή μόνο το όνομα έχει ότι ζει, ενώ είναι (πνευματικά) νεκρός΄΄. Του λέει πως ΄΄γνωρίζει τα έργα του΄΄, και πως ΄΄πρέπει να συνέλθει, και να στηρίξει ό,τι άλλο μέλλει να πεθάνει εξ’ αιτίας του, επειδή τα έργα του δεν είναι τέλεια ενώπιον τού Θεού΄΄. Τον προειδοποιεί, πως ΄΄θα τον πιάσει στον ύπνο αν δεν αγρυπνήσει, σαν κλέφτης΄΄. Του λέει επίσης, πως ΄΄έχει μερικούς στην Εκκλησία του, που είναι ακόμα καθαροί, και πως θα πάρουν άξιο μισθό, επειδή είναι άξιοι΄΄.

Τι λέει εδώ; Πως στην Χριστιανική Εκκλησία τής εποχής τών αποστόλων, υπήρχαν Επίσκοποι (που όπως είδαμε και στα προηγούμενα παραδείγματα), ήταν πνευματικά νεκροί! Είχαν κακά έργα, σκανδάλιζαν τους Χριστιανούς, και γίνονταν αιτία πνευματικού θανάτου για πολλο
ύς. Στην Εκκλησία τών Σάρδεων μάλιστα, μόνο μερικοί είχαν μείνει καθαροί Χριστιανοί, πράγμα που σημαίνει ότι η πλειονότητα τής Εκκλησίας ήταν ακάθαρτοι. Υπήρχε εκεί μία ακάθαρτη κατά την πλειονότητα Εκκλησία, με έναν πνευματικά νεκρό Επίσκοπο!

Κατά τις ευσεβοφανείς λοιπόν αυτές ομάδες, μία τέτοια διεφθαρμένη Εκκλησία, δεν είναι τού Χριστού.

Όμως, σύμφωνα με αυτά τα λόγια τού Κυρίου, συνέχιζε να την αποδέχεται, έτσι ακάθαρτη, όσο λίγοι κι αν ήταν άξιοι! Ακόμα δεν αρνήθηκε την ιδιότητα τού Επισκόπου του ως ΄΄αγγέλου΄΄ του, και μάλιστα τον καλεί να σταθεί στο ύψος τής αποστολής του, και δεν τον ΄΄καθαιρεί ΄΄ ούτε ο ίδιος, ούτε ο Ιωάννης επειδή αμάρτησε.

Ακόμα, παρατηρούμε ότι η Εκκλησία αυτή συμπεριλαμβάνεται μεταξύ τών 7 Εκκλησιών που είχαν ως έλαιο το Άγια Πνεύμα, σαν λυχνίες τού Θεού που ήταν. (Αποκάλυψις 1/α΄ 20). Αυτό δείχνει, ότι η Εκκλησία παραμένει ταμειούχος τής χάριτος, έστω κι αν ο ποιμένας της και η πλειονότητα τού εκκλησιάσματος, είναι ΄΄πνευματικά νεκροί΄΄. Άλλωστε, το ότι η αξία τής προσωπικότητας τού Επισκόπου είναι κάτι διαφορετικό από την αξία τής ποιμαντικής του λειτουργίας, φαίνεται από τα λόγια τού Κυρίου Ιησού, στο Ματθαίος ζ’ 22,23: ΄΄Πολλοί θα πουν προς εμένα εκείνη την ημέρα: <<Κύριε, Κύριε, δεν προφητέψαμε στο όνομά σου, και στο όνομά σου εκβάλαμε δαιμόνια, και στο όνομά σου κάναμε θαύματα πολλά; Και τότε θα ομολογήσω προς αυτούς, ότι <<Ποτέ δεν σας αναγνώρισα. Φεύγετε από μένα οι εργαζόμενοι την ανομία>>΄΄. Ο Κύριος με αυτά τα λόγια, δεν αρνείται πως πράγματι οι άνθρωποι αυτοί προφήτευαν (όπως ο αρχιερέας που συνομότησε το θάνατο τού Κυρίου), ή εξέβαλαν δαιμόνια κι έκαναν θαύματα, (όπως ο κλέφτης και προδότης Ιούδας), στο όνομά του. Όμως, αν και χάριν τής Εκκλησίας σεβόταν το λειτούργημά τους, ως πρόσωπα δεν τους αναγνώρισε ποτέ ως αξίους.

Για άλλη μία φορά λοιπόν, καλούμε τους ανθρώπους αυτούς που χάριν σκανδάλων απεχώρησαν τους εαυτούς τους από την Εκκλησία, να είναι συνεπείς προς τη διδασκαλία τους. Εάν κατηγορούν την Ορθόδοξη Εκκλησία και τους ποιμένες της στην εποχή μας, τότε ας την κατηγορήσουν και ας την απορρίψουν και στον καιρό τών αποστόλων. - ή τουλάχιστον ας αλλάξουν απόψεις.

http://www.oodegr.com/oode/biblia/efsev1/kef10.htm
Καλή φίλη Ελπίδα, όπως και να το πιάσεις το όνομα σε βγάζει σε καλό. Σε βλέπω καλά διαβασμένη και ανεπτυγμένη γυναίκα και θα προσπαθήσω να γράψω ήρεμα για να μην μπλέξω στο λεπτολόγισο σου και δεν θα τα βγάλω πέρα, ¨όμως από ερμηνίες Γράφων δεν φοβάμαι γιατί όλη μου η σπουδή εκεί πήγε. Δε3ν έχω μπει καθόλου στις διάφορες διαφωνίες των μεν ¨η των δε. Όμως ερμηνεύεις τις Γραφές από την μία μεριά και εγώ θα ερμηνεύσω από την άλη. Δηλαδή. Λέμε ότι κατεργίθηκε η παλαιά Γραφή. Πότε; Και πως;. εκεί θα μείνω για λίγο. Ο Θεός όταν δίνει ένα χάρισμα δεν το παίρνει πίσω μόνο αποσύρει την προστασία του από αυτόν που την έδωσε. Οι εβραίοι για δύο χιλιάδες χρόνια δεν είχαν την προστασία του Θεού αλλά ότι τους ευχή ευλογήσει δεν το πήρε πίσω. Έμεινε και θα μείνει. Λευιτικό ΙΕ-1-16- και θα έχετε τόσο χρήμα και δεν θα έχετε ανάγκη καθόλου. Θα δανείζεται εσείς άλλους λαούς αλλά εσείς δεν θα έχετε ανάγκη να δανεισθείτε από κανέναν. Δυο χιλιάδες χρόνια έζησαν σκόρπια και όμως το χρήμα και η δύναμη δεν τους εγκατέλειψε. ¨ένας θα διώχνει εκατό και δέκα χιλιάδες. Είναι ακόμη έτσι παρόλο που έχει αποτραβήξει ο Θεός την προστασία του. Μίπως θυμάσαι τον πόλεμο των 6-ημερών; Πόσα κράτη είχαν συμμαχήσει εναντίον των τριών μόνο εκατομμυρίων εβραίων. Αυτό όλο είναι για να καταλάβεις ότι όταν ευλογεί και παίρνει το αξίωμα του ιερέως ο κάθε παπάς την ιεροσύνη δεν την χάνει ακόμη και αν καθαιρεθεί. Μόνο σύμφωνα με ερμηνείες των δικών μας Αγίων Χρυσοστόμου έναν από τους πολλούς όταν κάποιος έχει διορατικό μάτι την ώρα της Αγίας κοινωνίας θα δει τον καλό ιερέα να φέγγει όλο του το σώμα και να αιωρείται από το έδαφος, ενώ στην αντίθετη περίπτωση του αμαρτωλού ιερέως θα δει τον ιερέα από τα επιμανίκια και έως την Λαβίδα να βγάζει σπίθες ενώ το υπόλοιπο σώμα του είναι μία μαυρίλα. Ο ίδιος λέει και να δείς ιερέα να κάνει αμάρτημα δεν θα αρνηθείς να πάρεις από τα χέρια του ευλογία. Και πάμε στην Κ. Διαθήκη. Εγώ ήρθα να συμπληρώσω τις Γραφές και όχι να τις κατεργίσω, Πότε έγινε αυτό και πότε γίνετε; Είναι ένα κόλπο των αιρετικών όταν τους λες κάτι από την Αγία Γραφή σου γυρίζουν να σου δείξουν το αντίστοιχο στην Παλαιά. Και έτσι δεν τους πιάνεις ιδίως όταν δεν τους ξέρεις τα κόλπα τους. Εβραίους –Η-13-έκανα νέαν διαθήκη. Εκείνο που παλιώνει φεύγει χάνετε. και ερχόμαστε στο Ρωμαίους Γ-31-εγώ δεν ήρθα να κατεργίσω τον νόμο αλλά να συμπληρώσω τον νόμο. Κάποιος θα πεί καλά τι γίνετε φάσκει και αντιφάσκει;. θα ήταν καλά να δώσω όλες τις λεπτομέρειες αλλά θα μακρύνει πολύ. Μία ερώτηση μπορεί να είναι στην αρχή και να βρείς την λύση στο τέλος γιαυτό μην βιαστεί κανείς να κατηγορήσει άθελα του την Γραφή που είναι πράγματι αλάνθαστη. Η Παλαιά λέει οδόντα αντί οδόντος. Εδώ καταργείται στο σημείο αυτό το κομμάτι η παλαιά. Γιατί; Γιατί η καινούρια λέει άμα σε χτυπήσουν από την μία μεριά γύρνα από την άλη. Σε όποιο σημείο για την ίδια έννοια δίνουν και οι δυό γραφές καταργείται η παλιά και ισχύει η καινούρια. Στο επόμενο. Δεν θα κατηγορήσεις άρχοντα του λαού σου,κ.λ.π.-έκαναν έτσι οι Απόστολοι;. ¨όταν τους έπιασαν να διδάσκουν στο ιερό και τους πήγαν να τους δικάσουν οι Απόστολοι είπαν ότι πρέπει να ακούμε τον Θεόν μάλλον και όχι εσάς τους ανθρώπους, Πράξεις ΙΕ-29-ενώ λίγο πιο μπροστά οι ίδιοι Απόστολοι έλεγαν να τιμούμε τους ανωτέρους μας. Και τελειώνοντας κάνει να ελένχει έναν ιερέα; Οι πολλοί λένε όχι. Έτσι βγήκε σαν τραγούδι και το τραγούδι μαθαίνετε εύκολα ¨Α-Τιμ ¨Ε-20-όταν ένας ιερέας σφάλει πρέπει να τον διορθώσεις και όταν εξακολουθεί να μην συμμορφώνετε τότε φώναξε τον μπροστά σε όλους για να έχουν και οι άλλοι τον φόβο. Όσο και να κοίταξα να το κάνω μικρότερο δεν το κατόρθωσα Με αγάπη Χριστού του Θεού μας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2007 4:11 pm
από eortologio_gr
silver έγραψε:...Δόξα τω Θεώ, τώρα μου έστηλε το YiaVi, και διασκεδάζω κάθε μέρα!!!!
Η οικογένειά μου, φωνάζει από πάνω και με ρωτά : Πάλι με τον YiaVi γελάς;;
Ο Θεός να τον έχει καλά να γράφει, για να γελώ και εγώ ολίγο....
Δεν νομίζω να είναι αντιμετώπιση αυτή προς ένα συνανθρωπο όποιος και να είναι αυτός.

Αδελφέ μου silver είσαι στο όριο να καταταχθείς στους ευρισκόμενους στην κόψη του ξυραφιού αναφορικά μ'αυτό που λαϊκώς λέμε "ο έχων σώας τα φρένας" ...

Δεν είσαι ο Θεός μην το ξεχνάς αυτό...

Χρήστος
(Ο αδελφός σου απο την Θεσσαλονίκη)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2007 4:21 pm
από Misha
eortologio_gr έγραψε: Αδελφέ μου silver είσαι στο όριο να καταταχθείς στους ευρισκόμενους στην κόψη του ξυραφιού αναφορικά μ'αυτό που λαϊκώς λέμε "ο έχων σώας τα φρένας" ...

Δεν είσαι ο Θεός μην το ξεχνάς αυτό...
πως τολμας;;;;;;; 8O 8O 8O 8O
http://youtube.com/watch?v=Xd8XSWNPuqc

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2007 4:33 pm
από eortologio_gr
Misha έγραψε:πως τολμας;;;;;;; 8O 8O 8O 8O
http://youtube.com/watch?v=Xd8XSWNPuqc
Τολμώ ευελπιστώντας οτι τουλάχιστον εγώ έχω ακόμα σώας τα φρένας !!! :lol: :lol: :lol:

Χρ.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2007 4:40 pm
από stratos
eortologio_gr έγραψε:[
Τολμώ ευελπιστώντας οτι τουλάχιστον εγώ έχω ακόμα σώας τα φρένας !!! :lol: :lol: :lol:

Χρ.
εχουμε μέλλον ακομα . . . .μεχρι εκει
http://www.youtube.com/watch?v=sFVDNWaR ... ed&search=

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2007 4:42 pm
από Misha
eortologio_gr έγραψε:
Misha έγραψε:πως τολμας;;;;;;; 8O 8O 8O 8O
http://youtube.com/watch?v=Xd8XSWNPuqc
Τολμώ ευελπιστώντας οτι τουλάχιστον εγώ έχω ακόμα σώας τα φρένας !!! :lol: :lol: :lol:
δε σε βλέπω καλά φίλε Χρήστο..ακου τι σε περιμένει για την απιστία σου..
http://youtube.com/watch?v=pNAb_Byv_jc& ... ed&search=


:violent2: :violent2: :violent2: :violent2: :violent2:

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2007 5:54 pm
από justin
eortologio_gr έγραψε:
silver έγραψε:.

Αδελφέ μου silver είσαι στο όριο να καταταχθείς στους ευρισκόμενους στην κόψη του ξυραφιού αναφορικά μ'αυτό που λαϊκώς λέμε "ο έχων σώας τα φρένας" ...

Δεν είσαι ο Θεός μην το ξεχνάς αυτό...

Χρήστος
(Ο αδελφός σου απο την Θεσσαλονίκη)
Τελικά το φόρουμ έχει γεμίσει απο ...τρελούς και ...ψυχιάτρους με πατέντα!

Και εγώ που νόμιζα ότι μόνο ένας ψυχίατρος υπήρχε στο σάϊτ, άρχισε σιγά- σιγά να γίνεται δημοφιλής η απόκτηση της ειδικότητας "ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ athos.edo" με εξαιρετική επιτυχία στις διαταραχές ορθοδόξου προσωπικότητος!

Τρελλοί του σάϊτ. Τρέξτε να θεραπευθείτε!

Και μια διευκρίνηση, κάποιας φράσης μου, προς αποφυγή παρερμηνείας της απο καλοθελητές, που δυστυχώς δεν πρόλαβα να κάνω σε προηγούμενο πόστ...
Όταν αναφέρθηκα στον φίλο και αδελφό μου Silver ως "τρελλο- Silver" εννοούσα αποκλειστικά και μόνο την ορθοδοξώτατη τρέλλα του, που μακάρι να την είχα και εγώ...

Και η τρέλλα αυτή είναι ότι κάθεται και γράφει στο φόρουμ ακόμα! Δεν είναι και εύκολο να σε βρίζουν απο το πρωϊ μέχρι το βράδυ και συ να το δέχεσαι στωϊκά...Τρέλλα πρέπει νάχεις χριστιανική και ορθόδοξη, για να αγαπάς τους κατηγόρους σου.

Φίλε Silver, ευτυχώς που δεν είσαι "γνωστικός", θα χάναμε πολλές αλήθειες εδω μέσα...