Σελίδα 9 από 9
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2007 6:00 pm
από 123
eortologio_gr έγραψε:
Ερώτηση 1 : όλες οι γεροντοκόρες είναι ξυνισμένες ??
Ερώτηση 2 : από πιά ηλικία και μετά μια ανύπαντρη γυναίκα χαρακτηρίζεται γεροντοκόρη ? Τι λένε επ'αυτού τα κιτάπια σου ??
Χρ.
Ο όρος γεροντοκόρη έχει μείνει από πολύ παλιά, από την εποχή της γιαγιάς μου που οι κοινωνικές συνθήκες ήταν τέτοιες ώστε οι δεσποινίδες ετών 39 κόντευαν να φτάσουν τα όρια της γεροντοκόρης. Και ο οικογενειακός περίγυρος τις στρίμωχνε να βιαστούν. Και φυσικά τους έκαναν τα νεύρα τσατάλιο.
Ήταν τότε που το κορίτσι ήταν φόρτωμα στην οικογένεια.
Με τα χρόνια και μάλιστα στις μέρες μας έχουν εκλείψει όλα τα σχετικά, ακόμα κι ο όρος γεροντοκόρη κι έμεινε μόνο η ξυνίλα. Δλδ όταν θέλουμε να πούμε ότι κάποιος είναι δύστροπος λέμε ότι κάνει σαν γεροντοκόρη.
Τώρα πού το έγραψε ο γιάβι και τι ενούσε δεν ξέρω. Δική του η εξήγηση.
Ας μην αρχίσουμε τώρα να ψάχνουμε τις ηλικίες για γεροντοκορισμό.
Δεν υπάρχουν πια γεροντοκόρες και γεροντοκπαλλήκαρα στις μέρες μας. Υπάρχουν οι συνειδητοποιημένοι και μη ... παντρεμένποι κι ανύπαντροι.
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2007 6:54 pm
από kotsos
"Εάν ο Επίσκοπος ή ο Πρεσβύτερος, οι όντες οφθαλμοί της εκκλησίας, κακώς αναστρέφωνται και σκανδαλίζωσι τον λαόν, χρή αυτούς εκβάλλεσθαι. Συμφέρον γαρ ανευ αυτών συναθρίζεσθαι εις ευκτήριον οίκον ή μετ' αυτών εμβληθήναι ως μετά Άννα και Καϊάφα εις την γέενα του πυρός" Μέγας Αθανάσιος (ΒΕΠΕΣ 33, 199).
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2007 6:54 pm
από YiaVi
123 έγραψε:
Ο όρος γεροντοκόρη έχει μείνει από πολύ παλιά, από την εποχή της γιαγιάς μου που οι κοινωνικές συνθήκες ήταν τέτοιες ώστε οι δεσποινίδες ετών 39 κόντευαν να φτάσουν τα όρια της γεροντοκόρης. Και ο οικογενειακός περίγυρος τις στρίμωχνε να βιαστούν. Και φυσικά τους έκαναν τα νεύρα τσατάλιο.
Ήταν τότε που το κορίτσι ήταν φόρτωμα στην οικογένεια.
Με τα χρόνια και μάλιστα στις μέρες μας έχουν εκλείψει όλα τα σχετικά, ακόμα κι ο όρος γεροντοκόρη κι έμεινε μόνο η ξυνίλα. Δλδ όταν θέλουμε να πούμε ότι κάποιος είναι δύστροπος λέμε ότι κάνει σαν γεροντοκόρη.
Τώρα πού το έγραψε ο γιάβι και τι ενούσε δεν ξέρω. Δική του η εξήγηση.
Εννοούσα αυτό ακριβώς που περιέγραψες Ευθαλία: το γνωστό από παλιά στυλ ώριμης ξινισμένης ανέραστης, ολίγον νευρωτικής γυναίκας, που περίμενε μάταια να "αποκατασταθεί". Κάτι σαν Τασσώ Καββαδία (που παρεμπιπτόντως, η Χριστιανή καμμία σχέση δεν είχε με αυτό που έπαιζε στις ελληνικές ταινίες, απλά της βγήκε το όνομα
).
Προσωπικά, ξέρω ώριμες γυναίκες ανύπαντρες που ξεπερνούν σε κέφι και διάθεση πολλές παντρεμένες!
Οπότε, και οι ανύπαντρες του φόρουμ ας μην αγχώνονται! Άσε που μπορεί να περνούν και καλύτερα έτσι...Για ρωτήστε και τις παντρεμένες...και τους παντρεμένους (όχι εμένα, τους άλλους
).
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2007 7:46 pm
από NIKOSZ
Δεντρο
Ολους του δήθεν ας τους να λένε
Λογαριασμό δεν θα τους δώσω πια ξανά
Έχω βαδίσει δρόμους που καίνε
και έχω περάσει ανηφόρες και στενά
Δέντρο που όλοι το πετροβολούν
Είναι αυτό που έχει για να δώσει
τον αετό πολλοί πυροβολούν
μα δύσκολα κανείς θα τον σκοτώσει
όλους τους δήθεν καταλαβαίνω
αυτοί ποτέ τους δεν πετάξανε ψηλά
στα ονειρά τους πατάνε φρένο
και μες στις φλέβες τους δεν ξέρουν τι κυλά
Δέντρο που όλοι το πετροβολούν
Είναι αυτό που έχει για να δώσει
τον αετό πολλοί πυροβολούν
μα δύσκολα κανείς θα τον σκοτώσει
Δέντρο που όλοι το πετροβολούν
Είναι αυτό που έχει για να δώσει
τον αετό πολλοί πυροβολούν
μα δύσκολα κανείς θα τον σκοτώσει
Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Μουσική: Ανδρέας Μέξας
Πρώτη εκτέλεση: Νότης Σφακιανάκης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2007 8:00 pm
από 123
Τον αετό κανείς δεν πυροβολεί γιατί έτσι και χυμήξει μπορεί να βγάλει και μάτια.
Έχει κάτι νύχια........άσε το ράμφος...οπότε άστοχο.
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2007 8:07 pm
από NIKOSZ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 19, 2007 8:16 pm
από 123
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 23, 2007 8:03 am
από Ionas
konstantinoupolitis έγραψε:
.................................
Ανάξιος ή αιρετικός ιερέας που όμως δεν έχει καταδικαστεί, έχει ιεροσύνη, τελεί έγκυρα μυστήρια και οφείλεται η τέλεση της μνημονεύσεώς του, πλην της περιπτώσεως που κηρύξει δημόσια, άποψη που εκκλησιαστικώς είναι επίσημα καταδικασμένη ως αίρεση. Αυτό συνιστά το β΄ μέρος του ΙΕ΄ Κανόνος της Α΄ & Β΄ Τοπικής εν Κωνσταντινουπόλει Συνόδου. Δεν ορίζουμε εμείς αυτόβουλα το ποιός είναι επίσημα αιρετικός, άρα και επίσημα καταδικαστέος, άρα και επίσημα ανενεργός.
kotsos έγραψε:"Εάν ο Επίσκοπος ή ο Πρεσβύτερος, οι όντες οφθαλμοί της εκκλησίας, κακώς αναστρέφωνται και σκανδαλίζωσι τον λαόν, χρή αυτούς εκβάλλεσθαι. Συμφέρον γαρ ανευ αυτών συναθρίζεσθαι εις ευκτήριον οίκον ή μετ' αυτών εμβληθήναι ως μετά Άννα και Καϊάφα εις την γέενα του πυρός" Μέγας Αθανάσιος (ΒΕΠΕΣ 33, 199).
Φίλε Κώτσο
Σε αυτα που έγραψε ο Κωνσταντινουπολίτης απαντάς με τα λόγια του Μεγάλου Αθανασίου που φαίνεται σαν να έρχονται σε αντίθεση με την απόφαση της Α΄και Β΄ τοπικής Συνόδου, θα μπορούσα να μεταφέρω και τα από το Μέγα Βασίλειο (Α΄κανόνας) γραφόμενα που είναι κοντά στο πνεύμα του Μεγάλου Αθανασίου... Πρέπει όμως να σου επισημάνουμε ότι δεν είναι δυνατόν καθένα που κατηγορείται για οτιδήποτε, αλήθεια ή ψέματα, τον απομονώνουμε και παύουμε να έχουμε κοινωνία μαζί του. Τότε θα γινόμαστε χιλιάδες μερίδες και παρατάξεις σαν τους προτεστάντες και θα είχε ο καθένας την "Εκκλησία" του! Άλωστε κάτι παρόμοιο δεν συμβαίνει με τους Παλιοημερολογίτες?
Σε καμία περίπτωση, οι δύο Μεγάλοι, δεν ήταν αυτής της άποψης. Αν διαβάσεις τα γραφόμενά τους θα δεις ότι την ενότητα της Πίστεως την διαφύλατταν σαν κόρη οφθαλμού.
Οφείλει το ποίμνιο να απομονώνει και να απέχει από κοινωνία με κληρικούς οι οποίοι διακυρήσουν αίρεση και αμαρτία... Όχι βέβαια με κάποιον που έκανε ένα λάθος ή που κατά τη γνώμη μας είναι οικουμενιστής κλπ. κλπ.
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 23, 2007 8:08 am
από lovethink
123 έγραψε:Τον αετό κανείς δεν πυροβολεί γιατί έτσι και χυμήξει μπορεί να βγάλει και μάτια.
Έχει κάτι νύχια........άσε το ράμφος...οπότε άστοχο.
Mια φορά είχα πάει στον ΕΘνικό κήπο (κοπάνα από τη σχολή μου
) και είχα δει έναν ΑΕΤΟ σε κλουβί
Δεν είναι κρίμα ?
ΓΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΕΣ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 23, 2007 3:14 pm
από Harrys1934
123 έγραψε:eortologio_gr έγραψε:
Ερώτηση 1 : όλες οι γεροντοκόρες είναι ξυνισμένες ??
Ερώτηση 2 : από πιά ηλικία και μετά μια ανύπαντρη γυναίκα χαρακτηρίζεται γεροντοκόρη ? Τι λένε επ'αυτού τα κιτάπια σου ??
Χρ.
Ξέρω να σου πω για τις λιβανέζες. Από 23-χρονών και πάνω θεωρείται γεροντοκόρη σύφωνα με τον γείτονα μου τον λιβανέζο. Τι λέω τωρα τον γείτονα μου. Γιατί οι πιο πάρα πέρα τι είναι; λοιπόν Τότε από τα 23-και μετά πρέπει να παντρευτεί κάποιον χήρο ξεπεσμένο ¨η κάτι έτσι΄Γιαυτό βλέπουμε γύρο μας ζευγάρια να πηγαίνουν κάπου και νομίζεις ότι είναι μπαμπάς και κόρη .¨Αμ δεε Άκου τι έπαθα εγώ. Είχα παέι σε κάποιο μαγαζί λιβανέζικο να πάρω κάτι. Η κοπέλα ευγενηκιά καποια δυσκλία ήταν στην μέση λεπτομέριες δεν τις θυμάμε αλλά την ουσία. ¨Ερχετε και ο άντρας του μαγαζιού και μπαίνει στην συζήτηση. Μα λέω η κόρη σου αυτό και εκείνο. Γύρησαν και οι δυό και με κοίταζαν πολύ περίεργα. σκευτόμουν στον δρόμο τι να ήταν εκείνο που τους ξάφνιασε τόσο. Και ξαφνικά στα καλά καθούμεν μπίζω κάτι γέλια δυνατά όσο θα φώναζε ένα κλάξον αυτοκινίτου. Γύρησαν όλοι και με κοίταγαν χωρίς εγώ να μπορώ να κρατηθώ μέσα στον δρόμο. Πιστεύω να καταλάβατε τι συνέβει. Αυτή δεν ήταν η κόρη του αλλά η γυναίκα του. σας διασκέδασα με την γκάφα μου; Δεν φταίω και τόσο ¨Ε!εεεεεεε
Ο όρος γεροντοκόρη έχει μείνει από πολύ παλιά, από την εποχή της γιαγιάς μου που οι κοινωνικές συνθήκες ήταν τέτοιες ώστε οι δεσποινίδες ετών 39 κόντευαν να φτάσουν τα όρια της γεροντοκόρης. Και ο οικογενειακός περίγυρος τις στρίμωχνε να βιαστούν. Και φυσικά τους έκαναν τα νεύρα τσατάλιο.
Ήταν τότε που το κορίτσι ήταν φόρτωμα στην οικογένεια.
Με τα χρόνια και μάλιστα στις μέρες μας έχουν εκλείψει όλα τα σχετικά, ακόμα κι ο όρος γεροντοκόρη κι έμεινε μόνο η ξυνίλα. Δλδ όταν θέλουμε να πούμε ότι κάποιος είναι δύστροπος λέμε ότι κάνει σαν γεροντοκόρη.
Τώρα πού το έγραψε ο γιάβι και τι ενούσε δεν ξέρω. Δική του η εξήγηση.
Ας μην αρχίσουμε τώρα να ψάχνουμε τις ηλικίες για γεροντοκορισμό.
Δεν υπάρχουν πια γεροντοκόρες και γεροντοκπαλλήκαρα στις μέρες μας. Υπάρχουν οι συνειδητοποιημένοι και μη ... παντρεμένποι κι ανύπαντροι.