Σελίδα 1 από 1

Γενοκτονία των Aρμενίων.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 06, 2009 6:36 pm
από larys
Το MSNBC πραγματοποιεί μία έρευνα για το αν η Γενοκτονία των
Αρμενίων θα πρέπει να αναγνωριστεί από τις ΗΠΑ ή όχι.
Οι Τούρκοι έχουν κινητοποιήσει μία παγκόσμια εκστρατεία για την μη
αναγνώριση της Γενοκτονίας (να ψηφίσουν "Όχι" στην έρευνα) αλλά
εμείς δεν θα πρέπει να τους το επιτρέψουμε. Η Γενοκτονία των
Αρμενίων αποτελεί ένα ιστορικό γεγονός, μεταξύ άλλων από τους
Τούρκους ενάντια στην Ανθρωπότητα, και θα πρέπει οπωσδήποτε να
αναγνωριστεί.

Παρακαλώ πολύ ψηφίστε "ΝΑΙ" (YES) στην ακόλουθη σελίδα και
προωθήστε αυτό το μήνυμα σε όποιον γνωρίζετε.
http://www.msnbc.msn.com/id/21253084>>>>>>>>>>>>>>>>>> Hellenic Electronic Center (HEC) http://www.greece.org Archives: http://www.greece.org/archives/hellenic ... -phds.html Current membership of this forum is 3419 as of June 15, 2007 16 countries are represented [LISTSERV & LSMTP e-mail systems are sponsored by L-Soft] <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

ΨΗΦΙΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 09, 2009 1:02 pm
από ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Το MSNBC πραγματοποιεί μία έρευνα για το αν η Γενοκτονία των Αρμενίων θα

πρέπει να αναγνωριστεί από τις ΗΠΑ ή όχι. Μόλις λίγα λεπτά πριν τα

αποτελέσματα είχαν ως εξής: "Ναι" 20%, "Όχι" 80% !



Οι Τούρκοι έχουν κινητοποιήσει μία παγκόσμια εκστρατεία για την μη

αναγνώριση της Γενοκτονίας (να ψηφίσουν "Όχι" στην έρευνα) αλλά εμείς δεν θα

πρέπει να τους το επιτρέψουμε. Η Γενοκτονία των Αρμενίων αποτελεί ένα

ιστορικό γεγονός, μεταξύ άλλων από τους Τούρκους ενάντια στην Ανθρωπότητα,

και θα πρέπει οπωσδήποτε να αναγνωριστεί.



Παρακαλώ πολύ ψηφίστε "ΝΑΙ" (YES) στην ακόλουθη σελίδα .


http://www.msnbc.msn.com/id/21253084

Re: Γενοκτονία των Aρμενίων.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 09, 2009 1:08 pm
από Teri
Η αναγνώριση της Γενοκτονίας των Αρμενίων είναι ένα μεγάλο βήμα: το επόμενο θα είναι η αναγνώριση της γενοκτονίας των Ποντίων.

Ξέρει κανείς αν κάποιος μπορεί να ψηφίσει παραπάνω από μια φορές και να καταμετρηθεί η ψήφος του;;;;

Re: Γενοκτονία των Aρμενίων.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 09, 2009 1:15 pm
από ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΞΑΝΑΤΕΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ...